Adrien Rabiot

189 4 2
                                    

Adrien kiskori legjobb barátom. Együtt kezdtünk el foci edzésekre járni 10 évesen. Tök jó volt, mindig egybe volt a lány és fiú edzés is. És hogy most így 20 évesen hol tartunk? Mindketten a Juventus klubnál játszunk és tagjai vagyunk a francia válogatott keretnek.
Most odahaza vagyunk. 1 hét múlva kezdődnek a vb selejtezők. Vagyishát inkább azt mondanám hogy folytatódnak. Tavasszal már volt 2 meccsünk, amit meg is nyertünk a csajokkal. Így most a csoportunkban vezetünk. Egyébként Portugáliával, Finnekkel, Törökökkel és Hollandokkal vagyunk egyberakva. Következőnek a Törököket fogadjunk sok sok szeretettel.

Szokásos hétköznapnak nézünk elébe. Délelőtt van pár együttműködés amit meg kell csinálnom, és délután háromra megyek edzésre. Nekünk csak öt órakor lesz, de mint mindig, most is megnézem a fiúkat is.

Délelőtt úgy elröppent mint a huzat. Már úton vagyok a stadion felé. Ahová 10 percen belül meg is érkeztem. Leparkoltam és a sütit felkapva leültem a kispadra. Körbenézek, sehol senki. Mi a franc. Most vagy én vagyok korábban, vagy a fiúkkal van valami.
Akkor jöttem amikor szoktam.

Adrien szemszöge:
Kylian öcsém hozott palacsintát, úgyhogy fel is faltuk az összeset. Anyukája az Istennő de komolyan.
-Na így jó lesz futkározni-mutattam a hasamra, ami immár jócskán tele van.
-Max csúsztatjuk az edzést
-Benjamin inkább maradtál volna bölcs és kussba maradsz
-Na jólvan, majd gyertek-indultam ki. Emmát megláttam a kispadon, nyomkodta a telefonját. Mögéosontam és átöleltem hátulról.
-Jézusom de megijesztettél-kapott a szívéhez
-Én is örülök hogy látlak drága-huppantam le mellé, és megpillantottam a dobozt
-Snickers szelet-vonta meg a vállát
A többi fiú is lassan kiszállingózott, és belenéztek a dobozba
-Ettünk palacsintát, viheted haza-flegmáskodott Pavard, közbe meg rá van kattanva Emmára.

Emma szemszöge:
Valahogy éreztem hogy ettek már valamit. Na mindegy, majd elosztogatom a lányoknak.
Kissé szomorúan lehajtottam a fejem és visszatettem a dobozt a szatyorba. Adrien leguggolt elém és adott egy nagy puszit az arcomra
-Edzés után mindenképp megkóstolom, jó?
-Nem muszáj, nincs ebből baj
-De látom hogy megsértődtél
-Pedig nem-húztam meg a vállam
-Jobban ismerlek mint bárki más, úgyhogy ez nem jött be drága
Annyira utálom mikor igaza van. De nem tehetek róla hogy ilyen hamar megsértődök. Igenis rosszul esik hogy 2 órán keresztül ezzel cseszekedtem tök feleslegesen. Na mindegy.
Benjamin meg elmehet a francba. Itt bunkóskodik, egyébként meg állandóan írogat és találkozni akar velem. Nem tudja felfogni hogy én nem akarok tőle semmit. Pedig nem egyszer és nem is kétszer mondtam el neki. Undorodom tőle úgy ahogy van. Irritáló és nagyképű a semmire. Bayernben sem játszik olyan jól ahogy hallottam. Inkább arra koncentrálna hogy egyre jobb legyen.

Mint mindig, most is jó volt végignézni az edzést. Olyan jó a hangulata az egésznek. Komolyan veszik,de közben meg baromkodnak is. Közben egyébként páran jöttek még lányok.
Edzés vége előtt 10 perccel bementem átöltözni gyorsan, viszont mikor mentem volna vissza a folyosó végén Pavarddal összefutottam.
-Na mi a helyzet kiscsillag? Jól áll ez a ruci mondtam már?
-Elmondtad már egy párszor igen. Szeretnél valamit?

Adrien szemszöge:
Elég izzasztó edzés volt az biztos. Felkaptam a pulcsim és elindultam az öltözőkhöz. Hirtelen megtorpantam.
-Na mi a helyzet kiscsillag? Jól áll ez a ruci mondtam már?-hallottam meg Benjamin hangját
-Elmondtad már egy párszor igen. Szeretnél valamit?
-Szerintem már pontosan tudod jól. Eljössz velem randizni?
-Na ezt most verjed ki a fejedből-ellenkezett Emma
-Miért? Most egy közös mozizásban mi a rossz?
-Van barátom-jelentette ki elég magabiztosan
-Hogy lenne már? - nevetett, nekem pedig ennyi elég volt. Odasétáltam hozzájuk
-Mi a helyzet édes?-öleltem magamhoz
-Menj már innen, ehhez semmi közöd
-Miért ne lenne? Ha jól hallottam Emmát a barátja felől faggatod
-Igen,nagyon jó a füled Rabiot. De nem értem még mindig hogy mit keresel itt
-Neked tényleg nem esik le hogy én vagyok az?
-Aha, jó vicc
Magam felé fordítottam Emmát, kacsintottam egyet és megcsókoltam. Pavardnak több sem kellett. Idegesen beviharzott az öltözőbe.
-Mindjárt megyek ki nézni titeket, csak átöltözök-siettem be én is az öltözőbe. Igazából nem tudom hogy miért csókoltam meg. Remélem mostmár tényleg leszáll róla ez a kis idióta.

Emma szemszöge:
Háromszoros sokkot kaptam most körülbelül. És még lehet hogy keveset is mondtam. Először is, miért nem fogja már fel hogy nem akarok tőle semmit? Másodszor is, Adrien hol hallgatózott hogy nem láttuk? Harmadszor pedig megcsókolt. Igen a legjobb fiú barátom megcsókolt. Tudom hogy csak azért tette hogy elhitessük Pavarddal hogy együtt vagyunk, de erre akkor sem számítottam.
Huuuh. Megmostam az arcom és mentem a pályára melegíteni. Közben pedig állandóan a történteken kattog az agyam.

Sziasztok! Remélem tetszik a sztori kérőjének is ez a rész!💟
Holnap az összes Kylianes sztorit kirakom, amit megírtam, hisz holnap lesz 23 éves a mi kis csodánk!💞
Szép aranyvasárnapot mindenkinek!

One Shot Sztorik-Foci Kiadás Место, где живут истории. Откройте их для себя