Boldog Születésnapot
Kykynek2️⃣4️⃣👑🥰💗🫶🏻1 órán belül kezdetét veszi a vb döntő. Nagyon izgulok a srácokért.
Na de hogy magyarként mit keresek kinnt a Katari világbajnokságon mint francia szurkoló?
Harmadik szezonomat töltöm a PSG kézilabdacsapatában. 18 éves voltam mikor megkaptam ezt a nagyszerű ajánlatot, szóval nyilván nem egyedül költöztem ki, hanem jött velem anyum és apum is. Teltek a hetek, hónapok és egy Nike-s közreműködésen találkoztam először Kyliannel,aki friss világbajnok volt 2018-ban.
Aztán egyre többet jártunk közösen cégekhez, aminek hatására tök jókat beszélgettünk és egyre többet is. A 2021-es Nemzetek Ligája döntőjén már mint Kylian Mbappé barátnője szurkoltam a franciáknak. Ennek már több mint 1 éve. Most pedig ismét döntő, világbajnoki döntő. Argentína és Franciaország. A két PSG-s, Messi és Kyky. Nehéz meccs lesz, az egyszer biztos, de tudom hogy a srácok megtudják csinálni. Szép eredményekkel jutott el mindkét nemzet a végsőkig, ez vitathatatlan.Kyky egyébként nem tud róla hogy itt vagyok. 5 órája szálltam le a gépről, szóval elég fáradt vagyok. Majd most szól neki Grizzi, hogy valaki keresi. Mondanom sem kell hogy mindenem remeg.
-Na nee, nee. Most ezt nem mondod komolyan? Hercegnő-ölelt magához jó szorosan
-Mert majd szerinted a döntőben nem leszek itt? Nagyon szeretlek hallod?-leptem el puszikkal
-Mindent megfogok tenni azért, hogy boldog légy. Te vagy a legfontosabb-csókolt meg
-Nem, Kyky. Magatok miatt csináljátok meg. Megfogjátok védeni a címeteket, mert hatalmasakat tudtok játszani és fogtok is ma este. Érted?
-Franciaország háromszoros vb aranyérmes lesz. Kettőnek én is a részese leszek a mai napon. Ennyi?
-Ennyi. Szeretlek-bújtam hozzá mégjobban
-Szeretlek. Gondolni fogok rátok. Üdvözlöm anyáékat is, mindenkit. Hamarosan találkozunk-nyomott egy utolsó puszit a számra, majd visszament a srácokhoz, én meg a kilátóra Kylian szüleihez. Szerencsére velük is nagyon jó a kapcsolatom. Apa most sajnos munka miatt nem tudott kijönni velem, pedig odavan a fociért ő is.
.
.
.
Kylian Mbappé szemszöge:
Amikor megláttam Arianát az ajtó előtt, nem akartam hinni a szememnek. Nem gondoltam volna, hogy elfog tudni jönni. Hatalmas erőt adott most nekem. Már mikor először találkoztunk nagyon szimpatikus volt.
A tavalyi Nemzetek Ligája döntőben is sokat számított hogy ott volt. Egy szóval:imádom, úgy ahogy vanA melegítés után még visszajöttünk egy gyors megbeszélésre, és a kezdő 11-en kívül a többiek bementek a kispadokra. Leoval összenéztünk, 1-1 kacsintás és hát akkor csináljuk meg.
.
.
.
Az első félidő éppenséggel nem úgy sikerült ahogy terveztük. 2 gólos hátrányban vagyunk. Egyszerűen nem tudunk eljutni a kapujuk elé és helyzetet kialakítani.
Didierrel beszéltük át a dolgokat az öltözőben, aztán valaki kopogott.
-Kylian Mbappé most azonnal gyere ki
-Huhuuuhh, valaki ideges-tette kezét a szája elé Grizzi
-Menj csak, kitisztítja a fejed a rossz gondolatoktól-veregette meg a vállam
-Megtudjuk csinálni srácok hát, 4 éve mi vagyunk a világbajnokok, gyerünk-ráztam fel a többieket is magammal együtt és kimentem-Most mi legyen?-kérdeztem inkább magamtól
-Meg kell nyerni. Ilyen egyszerű
-De nem
-Nincs de-vágott közbe
Szedd már össze magad és mutasd meg, hogy miért te vagy a legjobb focista napjainkban. Adj erőt a többieknek, hogy tudják, van bennetek. Ne érdekeljen hogy mi az eredmény. Csak menjetek előre és amit megbeszéltetek, azt csináljátok is meg. Oké?-halkult el a végére
-Szeretlek baba-húztam magamhoz jó közel
-Szeretlek, de haragszok, mert nem figyeltek oda a másikra. Tiszta fejjel. Grizzinek üzenem, hogy ebből nem lesz mézeskalács karácsonykor-nevetett
-Jó jó, átadom. Majd találkozunk-csókoltam meg és visszamentem a srácokhoz
.
.
.
A 78-dik percben kaptunk egy büntetőt. Grizzit az előbb ápolták, szóval rám bízta a rúgást. Felnéztem anyáékhoz, majd kifújtam a levegőt és a sípszó után elrúgtam a labdát, ami a kapuba talált. Gólörömmel most nem foglalkoztam, mert vészesen fogy az időnk.
Középkezdés után rögtön lerohantuk őket, amiből labdát is sikerült szerezni. A bal szélén mentem előre, amit Giroud észre is vett. Átvenni már nem volt időm a labdát, elrúgtam. Ott az egyenlítés.
Most már az örömködésnek is adtunk helyet. Bíztattuk egymást a szokásosnál erősebb módon, majd visszasétáltunk a térfelünkre.
YOU ARE READING
One Shot Sztorik-Foci Kiadás
Short StorySziasztok! Ebben a könyvben rövid, one shot sztorikat olvashattok Nem feltétlen focis téma lesz mindben, de a főszereplők között vannak focisták Remélem hogy tetszeni fognak ‼️NEM MINDEN ÚGY VAN, AHOGY A VALÓSÁGBAN‼️ Én találtam ki ezeket a rövid tö...