Sziasztok! Ez ismét egy kicsit hosszabb rész lett(3500+ szavas)
Remélem hogy tetszeni fog, és nem lesz untató! Szép hetet Mindenkinek!🥰💖Most készültem el. Megyek egy interjút forgatni a Nike-hoz. Körülbelül 1 hónapja kezdtük el a közös munkát. Eddig nagyon élvezem, és tényleg egy olyan márkával működök együtt, amit egyébként is nagyon szeretek és ezelőtt is használtam sokszor.
De azért nem felhőtlen az örömöm. Nem csak velem fog készülni az interjú, hanem Mason Mounttal is.
Általános iskola óta ismerem, túlságosan is. Maradjunk annyiban hogy gimiben történtek dolgok, ami miatt finoman szólva nem vágyunk egymás társaságára. Legalábbis én az övére biztosan nem.
Megigazítottam a hajam és becsöngettem. Pár másodperc múlva nyílt is az ajtó.
-Szia Hailey, gyere beljebb-ölelt meg
-Sziasztok-pakoltam le a cuccom és megnéztem hogy beljebb mi folyik. Éppen Masonről készültek képek. Nem akartam hogy találkozzon a tekintetünk, de valahogy mégis sikerült.
Röpke egy perc alatt előjöttek a sérelmek. Vettem egy mély levegőt és Dianával átbeszéltük a képek gyártását. Legyünk túl rajta inkább most, utána úgyis sietek edzeni.
3 szettben csináltunk jó sok fotót, különböző pózokban, helyzetekben. Baromira idegesített hogy Mason állandóan nézett, miután vele végeztek. Hosszú lesz még ez az interjú...
Visszaöltöztem az eredeti ruhámba, picit megigazították a sminkem meg a hajam és beültünk James mellé a kamera elé. Én ültem középen.
-Na hát akkor először is felolvasnám a kérdéseket, amiket terveztünk. Ha valamire nem szeretnétek válaszolni akkor azt kivesszük természetesen-vett elő egy tollat, és elkezdte felolvasni a kérdéseket.
-Most nyilván az ilyen alap kérdések hogy mikor születettek, hol, mivel foglalkoztok gondolom jöhet
-Persze, persze-helyeselt Mason
-Párkapcsolat? Első szerelem esetleg?
-Ezt inkább passzolnám-húztam el a szám
-Erre én sem szeretnék úgy különösképpen válaszolni
-Megértem. Akkor ezt ki is húztam
.
.
.
-Mikor születettek?
-2000, március 20
-2000, március 21-válaszoltam
-Aztaa, akkor csak egy nap van köztetek?
-Hát nagyon úgy néz ki-kuncogtam
-Nagyon durva. Akkor nézzük hogy mivel is foglalkoztok, hol végeztetek, ilyesmik. Hailey?-pillantott rám
-Jelenleg utolsó évemet töltöm az egyetemen, edzői szakon. Ha minden igaz júniusban meg is lesz a diplomám. Mellette pedig versenyre készülök
-Szabad tudni hogy milyen versenyre?
-Természetesen. Bikini-fitness modell kategóriában fogok indulni 3 hét múlva-mosolyogtam
-Aztamindenit. És akkor hogyan néz ki egy átlagos napod?
-Hát általában a reggelemet egy órás kardióval kezdem, utána suli, délután pedig megyek vissza mégegy edzésre. Közben myproteinnel is együtt dolgozom, oda szoktam képeket, tartalmakat gyártani. Van egy kettő meating, azokra próbálok mindig elmenni. Elején picit nehezen ment, ugye ez lesz az első versenyszezonom, ami ha jól megy 3 színpadra lépést fog jelenteni. De mostmár belerázódtam úgy érzem.
.
.
.
-És végül, de nem utolsósorban. Mikor, mi volt életetek eddigi egyik legszebb időszaka? Nyugodtan gondoljátok át-csukta be a füzetét
-Nekem nem kell rajta gondolkodnom. Egyértelműen az volt, amikor életem akkor legfontosabb személyével érettségi után elutaztunk Los Angelesbe 1 hétre. Csodálatos volt-áradozott, én meg egyre jobban éreztem hogy nem bírom sokáig
-És ki volt az a fontos személy?
-Egy imádnivaló lány volt-halkult el a végére, én pedig éreztem hogy a könnyeim utat törnek maguknak
-Bocsánat, mindjárt jövök-pattantam fel és megkerestem a mosdót. Amikor olvasta a kérdéseket James, nem gondoltam hogy erre ez lesz a válasza Masonnek. Ha nem tette volna azt meg, amit, akkor még mindig talán együtt lennénk. De most valamit ki kéne találnom hogy miért rohantam ki úgy. Meghát szemem is tiszta piros és könnyes.
Mielőtt még valaki bejött volna, inkább visszamentem.
-Mi a baj Hailey? Jól vagy? Szemed tiszta piros
-Persze jól vagyok James. Csak egy bogár volt a szememben és még mindig eléggé irritálja-hazudtam, remélhetőleg elég jól
-Diana,gyere egy picit, hozz valami hideg cuccot-aggodalmaskodott
-Dehogyis, nem kell, kutya bajom-legyintettem és Mason felé fordultam. Lefagyott arccal meredt maga elé.
Csak legyek már otthon könyörgöm.
VOCÊ ESTÁ LENDO
One Shot Sztorik-Foci Kiadás
ContoSziasztok! Ebben a könyvben rövid, one shot sztorikat olvashattok Nem feltétlen focis téma lesz mindben, de a főszereplők között vannak focisták Remélem hogy tetszeni fognak ‼️NEM MINDEN ÚGY VAN, AHOGY A VALÓSÁGBAN‼️ Én találtam ki ezeket a rövid tö...