Leandro Paredes

245 5 4
                                    

Ma lesz az első olyan meccs,amikor a kispadon leszek a sérülésem óta. 6 hetet kellett kihagynom a térdsérülés óta. Szerencsémre nem kellett megműteni, de nyilván nem vagyok 100%os formában még.
Nem tudom hogy ma pályára lépek e, de remélem.
Van egy legjobb lány barátom Bell. Együtt jártunk óvodába, iskolába is. Nagyon sok szép közös emlékünk van. Mióta itt játszom a PSG-ben sajnos ritkán talákozunk, hisz ő ugyanúgy Argentínában él. De szinte minden nap beszélgetünk. Ma úgy volt hogy eljön a meccsre, viszont valami munkaügy bekavart neki.
Pedig már jó lenne találkozni. Utoljára a Copa Americán talakoztunk. Annak meg már több hónapja.
Azóta az este óta sok hír terjengett, hogy együtt vagyunk. Elmentünk bulizni és smároltunk, igazából ennyi. Jó volt meg minden, imádom egytől egyig de akkora távolság mellett nem tudnánk tartani a párkapcsolatunkat.

Bell szemszöge:
Már a gépen ülök. Mert majd egy kolléga betegsége miatt nem fogok elmenni Párizsba? Nem érdekel, oldják meg.
Már le lett beszélve két hete, erre ma reggel kaptam az üzenetet hogy bekéne menjek. Jó vicc volt.
Csináltam sütit a srácoknak, remélem hogy nem lesz bajuk az utazás alatt. Amint megérkezek a hotelhez berakom a hűtőbe.

Erre két óra alatt sor is került. Minden sínen ment a reptéren is.
Neymar tudja csak hogy jövök. Majd elrendezi nekem a helyet a meccsen meg hasonlók. Már nagyon várom hogy lássam Leot.
És lesz számára egy hatalmas bejelentésem.Remélem hogy örülni fog neki. Reménykedem.

Leandro Paredes szemszöge:
Most van este 6.A nézők már elkezdtek bejönni, Neymar viszont sehol. Hol a francba van? De ahogy nézem Pochettino nem ideges.
Pedig a késésre eléggé tud harapni. Na de mindegy. Marcoval elkezdtük egymásnak passzolgatni a labdát. Ő is kispadon kezd most. Múltkor kicsit meghúzódott a csípője. Eléggé kellemetlen érzés lehetett.

Neymar szemszöge:
A hátsó bejáratnál vártam Bellit. Mondtam neki hogy takarja el magát ahogy csak tudja, nem lenne jó ha ellepnének minket a paparazzik.
Mikor megláttam gyors kinyitottam neki az ajtót és szóltam az egyik biztiboynak hogy mutassa meg neki a helyét. Egyenlőre még nem akarjuk hogy Leo meglássa. Majd ha beáll, na majd akkor.

Leo szemszöge:
Felálltak a csapatok, és el is kezdődött a meccs. Ney végül beért egy laza 20 perces késéssel. Kezdőrúgást ő is végezte el Kyliannel.
Mi meg közben a padon beszélgettünk és figyeltük az eseményeket.

Az első félidő nagyon hamar eltelt. 0-0 az állás a Rens ellen. Védekezésben jobban odakéne figyelnünk. Ezt Pochettino el is mondta azt öltözőben. Illetve azt is hogy melegítsek Marcoval együtt, mert felmegyünk a második félidőre. A lelkünkre kötötte, hogyha nem bírjuk akkor mindenképp jelezzünk,nem akar nagyobb bajt okozni.
Szűk 15 perc után ismét felálltunk a vonalhoz. Jobb csatár vagyok most. Ugrottam párat, és meg is indultunk előre.
Már most jobban mozgunk mint ezelőtt, az biztos. Ezt az bizonyítja hogy Kykyt helyzetbe tudta hozni Hakimi, és be is durrantotta a felső sarokba. Ez nagyot szólt az biztos.

Neymar szemszöge:
Második félidő utolsó 10 perce. Helyzetbe van a két szélsőnk. Hakimi és Leo. Most kinek passzoljak? Végül kitettem jobbra és ez volt a jó döntés úgy hiszem. Kapus lába között becsavarta azt a labdát. Odasiettem hozzá és Bell felé mutattam.
-Bro, valaki ott vár
-Most nem mondod komolyan?-nézett rám, majd újra a kilátóra és szabályosan odarohant. Akkor sikeres volt a tervünk. Hehee

Leo szemszöge:
-Bro, valaki ott vár-mutatott Ney a lelátóra, ahol Belli ült. Nem akartam hinni először a szememnek. Amilyen gyorsan csak tudtam felszaladtam oda.
-Belli, úristen-öleltem szorosan
-Nagyon büszke vagyok rád-suttogta a fülembe
-Meccs után gyere öltözőkhöz-adtam egy nagy puszit az arcára, és visszamentem a pályára. Közben pár rajongóval pacsiztam egyet.
Odamentem Neyhez, aki csak vigyorgott.
-Szóval ezért késtél
-Aha, remélem most boldog vagy-veregette meg a vállam
-Ennél boldogabb nem is lehetnék-mondtam ki őszintén amit gondolok

Bell szemszöge:
Annyira büszke vagyok rá, olyan ügyes. És az az öröm az arcán mikor meglátott. Leírhatatlan érzés.
-Belli, úristen-ölelt meg szorosan amint felért
-Nagyon büszke vagyok rád-suttogtam a fülébe
-Meccs után gyere az öltözőkhöz-adott egy nagy puszit az arcomra és visszament a pályára. Utána még párszor visszanézett, és újra a meccsnek szentelte a figyelmét. Amit 2 perc hosszabbítás után le is fújt a bíró. Felálltam és gyorsan lesiettem az öltözőkhöz. Viszont itt másik biztonsági őr állt, így nem hitte el amit mondok.
-Velem van Louis-karolt át Leo
-Elnézést hölgyem-állt arrébb. Rámosolyogtam és itt már nem leselkedett ránk veszély.

Leo szemszöge:
-Mikor jöttél? Miért nem szóltál? Nem úgy volt hogy nem tudsz jönni?-bombáztam le a kérdéseimmel
-Hát tényleg be kellett volna mennem dolgozni, de mondtam hogy biztos nem. Már látni akartalak te kis majom-borzolta össze a hajam
-Jajj te-emeltem a magasba
-Na menj öltözni, tudtommal buliba megyünk
-Látom Neymar mindenbe beavatott-nevettem
-Hát még szép hogy-bújt hozzám szorosan
-Louis, csinálsz rólunk egy képet?-adtam oda Bellinek a mezem
-Persze fiatalok-vette el a telefonom-nagyon aranyosak vagytok együtt
.
.
.
2 órával később már igencsak jó a hangulat a clubban.
Szokásos helyünkre jöttünk, soha nem kell csalódni itt semmiben.
Lehúztam egy felest és megkerestem Bellit. A kanapén ücsörgött és ivott valamit.
-Na gyere csak táncolni-fogtam meg a kezét és bevezettem a tömegbe.
-Nagyon hiányoztál Leo
-Te is nekem, hidd el-néztem mélyen a szemébe, és ezzel kezdetét is vette a farkasszemezés. Nem sokáig bírtam, megcsókoltam.
Jelzem, most egyikőnk sem részeg, mint mikor először történt meg. De nem ellenkezett, sőt eléggé elmélyítette. Levegőhiány miatt váltunk el egymástól.

Bell szemszöge:
-Valamit el kell mondanom-néztem a padlóra, mintha szomorú lennék
-Baj van?-nyújt állam alá
-Hát nem tudom, de két hét múlva költözök Párizsba-tartottam vissza az örömömet
-Miiii? Most ezt nem mondod komolyan? Úristen-tapadt ajkaimra ismét, amit viszonoztam boldogan. Nekem mindigis bejött Leo, de nem tudom hogy ez fordítva is így volt e. Épp akkor készültem volna neki elmondani, mikor bejelentette hogy jön Franciaországba. Feleslegesen mondtam volna el akkor szerintem.
De ezek szerint ő sem csak legjobb barátként tekint rám ha itt csókolgat. Én nem bánom..Izgatottan várom ennek a folytatását.

One Shot Sztorik-Foci Kiadás Donde viven las historias. Descúbrelo ahora