Chelsea-Kai Havertz #2

213 7 6
                                    

Német válogatott focista vagyok, és most igazoltam a Chelseaba.
És hogy honnan jött ez az egész? Mivel lejárt a szerződésem, így ingyen igazolhatóvá váltam. És 3 klub akik érdeklődtek irántam, a Chelsea volt a legszimpibb, hiszen a kiskori legjobb fiú barátom, Kai is itt focizik. Nyilván nem női ágon, de na.
Nem mondhatnám azt, hogy mindennap beszélünk, de azért előfordult. Illetve mikor jött válogatott meccsekre, edzésekre vissza Németbe, mindig elmentünk valahova csak ketten, és kibeszéltük a dolgokat. Bevallom hogy baromira hiányzik, de nem mondanám hogy rajta kívül nincsenek barátaim akikkel eltudok lenni.

A költözés elég macerás volt, de nagyon segítőkészek voltak.
Már minden megvan körülbelül. Szerződés aláírva, képek elkészültek, megkaptam az edzősruhákat, illetve az edzések időpontját is. Szerváltak mellém egy aranyos csajszit, aki majd segít mindenben. Így talán nem tévedek el, és ragadok bennt a város kellős közepén ahol elrabolnak és elvisznek egy pincébe és ott fognak. Igen, tudom sokszor túlgondolom a dolgokat.
Kai-al hívásoztunk egyet. Megmutattam neki a kicsi lakásom, és szerencsémre holnap pont közös edzésünk lesz a srácokkal.

-Azért van bennem egy kis félsz-magyaráztam a kamerába
-Pedig nem kell, ismerem a lányokat, mind nagyon aranyosak és kedvesek
-Azt gondoltam hogy te ismered őket-nevettem
-Csak kettőt fektettem meg na
-Csak? Hát te nagyon király vagy bolond gyerek
-Hahaha. Viccet félre téve tényleg normálisak. Meg ott leszünk mi is, nem lesz baj
-Biztos?
-Tuti muti baba-küldte a puszikat. Még egy órát beszéltünk, majd folytattam tovább a pakolást. Most eltűnt belőlem a félelem, inkább csak izgatott vagyok. Ha Kai azt mondja hogy normálisak, akkor azok is lesznek. Muszáj lesz beilleszkednem, jól akarom magam érezni.
.
.
.
Elég hamar elérkezett a másnap, azaz a ma. 8-ra állítottam ébresztőt, de már hétkor fennt voltam, egyszerűen nem bírtam aludni az izgatottságtól. Az edzés délután kettőkor lesz. Elvileg egyre jön értem Lara, a segédem. Tegnap vele is chateltem egész sokat. Hihetetlenül aranyos és közvetlen. Már most imádom.
Mivel a hűtőm elég üres, így kezembe vettem a telóm és elindultam valami boltot keresni. 5 percre a lakásomtól van is egy. Király. Be is vásároltam előreláthatólag 5 napra, és kicsit körülnéztem a környéken. Csodálatos London. Mindig is szerettem volna ide kijönni. Most itt az alkalom.
20 perc gyönyörködés után mostmár hazafele vettem az irányt, azért elég nehezek a szatyrok. Ezentúl majd megkérem Havertzet, hogy szépen a kocsijával el is vihet boltba.

Baromi gyorsan eltelt ez a röpke 6 óra. Pedig nagyon nem is csináltam semmit, csak összedobtam egy kis tésztasalátát. Húst nem volt kedvem hozzá sütni, úgyhogy magába ettem. Eskü jóra sikerült. Bepakoltam az egyik táskámba a szükséges dolgokat, és Lara már csengetett is hogy itt van. Lekapcsoltam a villanyokat, és el is indultam. Öleléssel és két-két puszival köszöntöttük egymást. Bepattantam az anyós ülésre, és indulhatunk is.
A stadion sincsen messze egyáltalán. Sétával maximum 20 perc. Ez már tetszik.
Kivettem a csomagtartóból a cuccom és Larát megvárva beindultunk.

Kai Havertz szemszöge:
Nagyon örülök neki, hogy végül idejött. Nagyon erős a lány csapatunk is, viszont egy új irányító azért kellene. És tudom jól hogy Zoe képes erre.
Én már itt vagyok a stadionban Masonnel és Kantéval.
Perceken belül megláttam hogy végre itt van. Levettem a táskám és odaszaladtam hozzájuk. Felkaptam és úgy öleltem, ahogy még soha senkit.
-Szia Kaiii-borzolta össze a hajam
-Látom erről nem szoktál le baba-pöcköltem meg a fülét
-Fülem még mindig tabu-takarta el
-Jólvan na. Köszi Lara hogy elhoztad-intettem oda neki
-Igazán nincsmit. Akkor majd beszélünk Zoe, jó edzést, sziasztok
-Sziaa

Zoe szemszöge:
-Na gyere te kis törpe-vette el a táskám
-Rajtad kívül van itt már valaki?
-Igen, nekik most be is mutatlak
-Kiknek?
-Majd mindjárt meglátod na-pöckölte meg megint a fülem
-Havertz, véged van-fogtam meg a fájó felületet
-Látom itt már zajlik az élet. Szia, N'golo Kante vagyok-nyújtott kezet a csoki
-Hali, Zoe vagyok, örvendek-mosolyogtam
-Szia beauty, Mason Mount vagyok-ölelt meg
-Ez aranyos volt, Zoe vagyok
-Fogd vissza magad haver-ökörködött vele Kai
-Mondod te, mikor már... - de nem tudtam végigmondani, mert befogta a számat
-Fhuuj bazdmeg, most komoly megnyaltad a kezem?-törölte bele a nadrágomba
-Rohadj meg-löktem oldalba
-Jó kis mozijelenet lenne belőletek-nevetett Kante, mint általában mindig mosolyog
.
.
.
Sziasztok! Mindenkinek további szép napot és nyarat!🌞🥰
Remélem tetszik a kérőnek a sztori, és természetesen Mindenki másnak aki elolvasta!❤️
Puszii😘

Harmatcsepp_16

One Shot Sztorik-Foci Kiadás Where stories live. Discover now