Neymar Jr. #3

400 13 0
                                    

Neymar szemszöge:
Ma lesz meccsünk a Saint-Étienne ellen. Sajnos szerdán a bajnokok ligája forduló nem úgy sikerült ahogy szerettük volna, de ígyis bejutottunk a legjobb 16 közé. Kyky rúgott egy szép gólt, de sajnos nem volt elég a győzelemhez. Na majd ma megmutatjuk, Sergioval a keretben. Sérülése miatt most november végén van lehetősége bemutatkozni Párizsban.Biztosan merem állítani hogy a közönség oda meg vissza lesz érte, és jól fog játszani.
-Szivem, átmenjek a vasalóval az ingeden?-szólított meg az a hang, amit a világon a legjobban imádok
-Jajj életem hagyjad, jó ez így-néztem bele a tükörbe
-Biztos?-támaszkodott a tükörnek, én meg csak néztem és néztem. Nem tudok vele betellni, olyan csodálatos
-Biztos-álltam elé és derekánál fogva megcsókoltam
-Egy 20 perc és indulhatunk, gyorsan én is felöltözök-vált el tőlem
-Felőlem így is jó vagy-kacsintottam rá, amit egy mérges pillantással díjazott. Melegítőnaciban és az én egyik pólóm volt rajta. Haja hanyagul felkötve. Ilyenkor a legszexibbek a nők. Ugye srácok?

Elina szemszöge:
Felvettem a kedvenc fekete szoknyám egy csinosabb felsővel, hajam kifésültem és igazából már csak egy kis szempillaspirál és készen vagyok. Miután ez is megtörtént jött értünk Hugo, a sofőrünk és elvitt a stadionhoz. Pár rajongóval fényképezkedtem én is, és innentől utunk kettévált. Ő a srácokkal ment valami megemlékezésre így a meccs előtt, én pedig a szokásos helyemre.
Szokásos? Amióta Neymar idejött 2017-be,azóta minden egyes meccsen amit itt játszanak egy bizonyos helyen ülök. Szerintem így érthető.
Csináltam pár sztorit instára, és végre megérkezett Dina is, aki Kylian barátnője. Ugye Kyky 2017-be jött ide szintén, és már együtt voltak. Aztán egyszer véletlen egymás mellett ültünk, és azóta ezt tartjuk is. Legjobb barátnők lettünk, ahogy a srácok is legjobb barátok.

Neymar szemszöge:
Az egyik volt focistánkról volt a megemlékezés. 20 perc alatt le is ment. Már nem bánom, valahogy nem az én világom a zakó, öltöny, minden. Jobban szeretem a laza ruhákat, de ezzel szerintem nem csak én vagyok így.
-Basszus-kiáltott fel Kyky
-Mi a baj bro?-pattantam fel
-Nem hoztam el a fésűm-erre mindenki hatalmas nevetésbe kezdett
-Ezen mi olyan vicces?-akadt ki
-Kyky, hajad sincsen-ültem le mellé és mégjobban szétcsesztem azt a pár szál haját
-Neymar da Silva Santos Junior fél perced van hogy visszacsináld amit elcsesztél-próbált komoly lenni, de ezen a ponton már ő is szakadt a nevetéstől
-Hercegnőket esetleg ne hívjuk be segíteni?-indította el a felvételt a kis törpe
-Marco, a helyedben inkább nőnék még egy kicsit
-Huhuuuu, mik vannak itt-eszmélt fel Di Maria.......

Ezt még egy egész napig tudtuk volna folytatni, de ketyegett nekünk az óra. Indulás bemelegíteni. A másik csapat már bennt volt. Megfogtam Kyky kezét és odaszaladtunk a "hercegnőinkhez"
-Micsoda szép hölgyek-mutattam a kezemmel
-Na a bal oldaliról le lehet szállni, ő az enyém-lépett oda Dina elé
-Bocs Kylian Mbappé, de az enyém meg itt ül közvetlen a tiéd mellett és egy cseppet sem kíváncsi rád-csókoltam meg Elit

Elina szemszöge:
-Na ezek megint alkottak az öltözőben-engedtem ki a nevetést, ami felgyűlt bennem míg a srácok itt voltak
-Csak a szokásos szerintem-ette tovább a chipset
-Van még csoki a büfében? Nekem az kell-vettem elő a tárcám
-Életem nem tudod hogy mi a jó-kiabált utánam. Visszafordultam, megforgattam a szemem és szerencsére volt csokika. Vettem két táblával és máris boldogabb lettem.
-Azigen, az lerakódik ám-mutatott a hasára
-Drágám nekem ide megy-mutattam a hátsó felemre és ki is bontottam az egyiket. Nyújtottam felé, de nem vett belőle. Egyszerűen nem tudom felfogni hogy hogyan nem lehet szeretni a világ egyik legfinomabb dolgát. Logikátlan lenne nélküle a kajálás.

Neymar szemszöge:
Az ötödik percben járunk, mikoris kaptam egy nagyon jó labdát Hakimitől, ami a hálóban is landolt. Viszont nem adták meg leshelyzet miatt. Elinára néztem, és küldött egy hatalmas mosolyt. Rákacsintottam és újra minden figyelmemet a pályára szenteltem. Messiék lepacsiztak velem, Pochettino pedig mutatta hogy fasza volt, nem baj, majd máskor.

Kylian szemszöge:
84. percben járunk, mikoris arra kaptam fel a fejem hogy Ney ordít egy hatalmasat és elterül a földön. Rögtön odaszaladtam és leguggoltam hozzá.
-Mi történt Ney?-kapkodtam a levegő után
-A bokám.. A bokám-mutatott az említett területre
-Erős vagy bro, kibírod-töröltem meg a szemem, és megérkeztek az orvosok is. Felnéztem Elire, aki lesokkolva, meredten bámult. Dina mutatta neki hogy jöjjön le.

Elina szemszöge:
Jézusom. Amilyen gyorsan csak tudtam leszaladtam. Már vissza akartak irányítani a bizti boyok de felmutattam nekik a kártyám és rohantam tovább.
-Ney, jézusom-térdeltem le mellé
-Nincs semmi baj hercegnő-fogta meg a kezem, ami úgy remegett mint még soha
-Szerencséd lesz ha nem kell műteni-szólalt meg az orvos
-Hordágyat-szólt bele a másik a telefonba.
-Szeretlek Eli-szorította mégjobban a kezem
-Én is téged Ney-kezdtem el sírni. Amint ideértek a hordággyal segítettünk felrakni Kyliannel és miután sikerült is elkezdték kivinni. Egyszerűen lefagytam. Kylian szorosan megölelt és ezt súgta a fülembe:"Tudod hogy milyen erős, de ez lehet hogy hosszú kihagyás lesz". Bólintottam egyet hogy vettem a lapot, és odaszaladtam ismét Neyhez és megfogtam a kezét. Az orvosok elég mérgesen néztek rám, de pont leszarom.
-Soha ne engedd el a kezem-kapott másik kezével a bokájához.
-Uram, kérem ne piszkálja, tudjuk hogy fáj, de nem szabad-emelte fel kezét a feje fölé

Kylian szemszöge:
-Én ezt nem hiszem el-temettem arcom a tenyerembe
-Gyere ide-tárta ki karjait Icardi
-Reméljük hogy nem lesz nagyon komoly-tette össze két kezét Paredes
-Vigyázzatok magatokra srácok-sétált hozzánk a bíró
Mutattam Pochettinonak, hogy én így nem tudom folytatni a meccset. Lesétáltam és átadtam a helyem Draxlernek. Lepacsiztam a többiekkel és felmentem Dinához. Hatalmas ölelésbe zárt. Ez többet ér mindennél.

Reméljük hogy már hamarosan visszatérhet Ney a pályára!🙏🏻💗 Hihetetlen hogy pár nap és 30 éves lesz!😱
Igazi legenda!❤️

One Shot Sztorik-Foci Kiadás Where stories live. Discover now