Federico Chiesa

184 7 6
                                    

Július 11.Nagy nap a mai. Európa-bajnokság döntője Anglia ellen.
Spanyolok ellen is küzdelmes volt az elődöntőben. Ott is csak büntetőrúgásokkal tudtuk eldönteni. Sajnos ott nem tudtam hozzátenni a csapathoz, inkább csak hátráltattam őket.
De ma újult erővel érkeztem, és mindent meg fogok tenni a csapatért. Aria elbeszélgetett velem utána. Bármikor megtud nyugtatni, akár csak a jelenlétével is.
Lassan 3 éve vagyunk együtt. Akár az egész életemet eltudnám vele képzelni. Nagyon sok mindent köszönhetek neki.
Most is lennt sütöget már reggel óta. Este hétkor kezdődik a mérkőzés majd. Én most keltem fel. Hatkor már egyszer lementem, de muszáj volt még pihennem. Felvettem egy rövidnadrágot és letrappoltam a konyhába.
-Jó reggelt szerelmem-öleltem át hátulról
-Szia édes, kérsz kávét?-kutakodott a szekrényben
-Majd én lefőzőm, ülj le egy kicsit pihenni
-Ezt muszáj befejeznem most, majd mindjárt leülök na
-Nagyon makacs vagy-csaptam rá a hátsó felére. Jutalmam a szokásos mérges nézése
-Federico Chiesa, ne legyél szemtelen-fordult velem szembe
-Miért, mit csinálsz?-hajoltam hozzá olyan közel, hogy maximum egy papírlap fért volna be a szánk közé
-Ezt-fordította el a fejét és folytatta tovább a tészta keverését. Nekidőltem a pultnak és számat beharapva figyeltem minden egyes mozdulatát.
-Mi lenne ha nem bámulnál hanem inkább reggeliznél?-nézett egy pillanatra rám
-Lehetetlen küldetés hölgyem, elveszi az eszem-nevettem

Aria szemszöge:
Összesen 3 féle sütit csináltam. Reggel hatkor kezdtem, most meg délután 1. Fedo már elment a stadionba, sok mindent meg kell beszélniük. Elődöntőben nagyon szomorú volt, mert nem tudta azt a teljesítményt nyújtani, amire igazából képes. Szerintem túlságosan is izgult. Ekkora nyomás azért még soha nem volt rajta.
Ahogy rajtam sem két héttel ezelőtt,ugyanis én is focizom.
Szintúgy eljutottunk a döntőig, és meg is nyertük. És most ha ők is nyernének, akkor az Olaszok letarolják az Európa-bajnokságot teljes egészében.Erre még a történelem alatt egyszer sem került sor. Kihívás elfogadva.

Öt órakor bezárkóztam és kocsiba ülve elhajtottam a stadionhoz. Már most rengetegen voltak, mondjuk nem csodálkozom.
Dobtam egy üzit Fedonak, hogy hátul valakivel engedjenek be. Kezem tele volt a dobozokkal meg minden egyébbel.
Megkerültem az bejárót és besurrantam, lehetőleg ne lássanak meg a rajongók. Most nincsen kedvem hozzájuk, sietek.
-Jajj életem, add ide átveszem-vette át a dobozokat
-Vidd be az öltözőbe majd, egyetek belőle meccs előtt is, nehogy rosszul legyetek-aggodalmaskodtam
-Jojo, értettem-nyomott egy puszit a számra
-Leülök, mielőtt elfoglalják a helyem, figyelj ide rám-álltam meg és fordultam vele szembe
-Megfogjuk nyerni?
-Persze hogy megfogjátok Fedo, életetek formájában vagytok mindannyian, jobbak vagytok mint az angolok, csak higyjétek el hogy megtudjátok csinálni. És ne agyalj annyit hogyha elrontasz esetleg valamit. Jó játékos vagy, tehetséges... - folytattam volna tovább, de a csókjával elcsitított
-Szeretlek-indult el az öltözőbe, én meg fel a helyemre.
Sofia már ott várt. Rajta is az elődöntős mez volt, hiszen a kis Marco felesége. Igen, 2 hónapja összeházasodtak. Gyönyörű volt az esküvőjük. Remélem majd a miénk is minimum ennyire szép lesz és varázslatos. Majd egyszer.. Most ez nem lényeg.

20 perccel később vonultak ki a csapatok. Először az angolok jöttek. Megtapsoltuk őket és beálltak a helyükre.
És most jöttek a mi bajnokaink. Hatalmas tapsvihar, tűzijátékok, minden amit eltudtok képzelni. 2 héttel ezelőtt mi álltunk itt, ugyanígy. Mi tudtunk nyerni. Ők is megtudják csinálni.

Federico szemszöge:
Az első félidőben egy góllal vezetnek. Mielőtt kivonultunk az öltözőbe felmentünk a lányainkhoz Marcoval.
-Nagyon jó fiúk, ki fogtok egyenlíteni, ne feszüljetek be-magyarázta Sofi
-Egyszerűen nem tudunk betörni
-Dehogynem, ezt most fejezd be Fedo, mert felállok és végig sem nézem a meccset-emelte fel a mutatóujját fenyegetően
-Cica, szeretlek-csókoltam meg
-Én is téged, siessetek be a többiekhez

Roberto teljesen átforgatta a csapatot. Beváltotta mind a 4 cserét, és minket is megcserélt Marcoval. Most vagy bevállik, vagy rohadtul megkavarodunk.

Aria szemszöge:
A 67.percben sikerült kiegyenlíteni.Ezaaazz.Ezek szerint jó volt ez az átalakítás. A végéig sikerült tartani a döntetlent. Most jöhettek a büntetőrúgások.
Az elsőt Marco berúgta, angoloknál Mason is értékesítette.
Bonucci lövését majdnem kivédte a kapus, de becsorgott róla.
Angoloknál ugyanez. Ben Chilwell pörgette be.
Jöhetett a harmadik rúgás. Angoloknál Marcus állt oda. És igeeeen, Donnarumma kivédte. Vajon ki rúgja nálunk? Ki próbálja meg?

Federico szemszöge:
Az edzőre nézett mindenki, aki azt mutatta hogy rúgjam be. Felnéztem Arira és mutattam egy szivecskét. Megigazítottam a labdát, és kifújtam a levegőt. Nekiszaladtam és bement. BELŐTTEM. EURÓPA BAJNOKOK VAGYUUUNK. Mindenki beszaladt a pályára és ráfeküdtünk egymásra. Újra tűzijátékok, hatalmas tapsvihar, őrjöngés. El sem hiszem, megcsináltam, megcsináltuk.

Aria szemszöge:
Oda sem mertem nézni. De legbelül éreztem hogy megtudja csinálni. És igeeeeeeeeeen. Európa bajnokok a srácok is. Sofival agyonölelgettük egymást és leszaladtunk a srácokhoz.
-Tudtam hogy megtudod csinálni-ugrottam a nyakába sírva
-Köszönöm-suttogta a fülembe
-Két bajnok egy családon belül-nevettem

Federico szemszöge:
Itt az idő. Meg kell tennem.
Kértem egy mikrofont és elkezdtem a mondandóm
-Halo, lehet hallani? Egy kicsi csendet szeretnék kérni. Nem szeretném hosszúra fogni, mert már erre régóta készülök. Drága Ari, egyetlen szerelmem, neked köszönhetek mindent.
Te vagy én kis európa-bajnokom, és remélhetőleg nemsokára a menyasszonyom is-térdeltem le elé és elővettem a díszdobozt.
Aria, megtisztelnél azzal hogy hozzámjössz feleségül?-néztem rá reménykedve
-Úristen Fedo, persze hogy hozzádmegyek-tette kezét a szája elé. Remegő kézzel felhúztam az ujjára a gyűrűt és hatalmas ölelésbe zártam.
-Szeretlek-súgta a fülembe
-Örökké-csókoltam meg

Sziasztok! Remélem tetszettek a részek
Kivel, kikkel legyen még?❤️

One Shot Sztorik-Foci Kiadás Donde viven las historias. Descúbrelo ahora