20 éves vagyok és 2 éve modellkedem szülőországomban,Angliában.Friss diplomás is vagyok, viszont jelenleg a modellkedés elég ahhoz hogy megtudjak élni.Már nagyon vártam hogy vége legyen.Én nem tudom hogy lehet ennyi mindent megtanulni ötösre vagy akár négyesre is.Na mindegy is.Ez nem lényeges.
Éppen egy fotózásról értem haza. Egyszerűen imádom ezt az egészet.
Kiválasztottam ötöt közülük és ki is raktam. Nem szeretem őket agyonszerkesztgetni, a természetességet jobban szeretem képek terén.
Nem mondanám hogy olyan híres vagyok mint egy focista például, de azért elég sokan ismernek.
.
.
.
Már másnap vagyunk. Reggeli után úgy gondoltam hogy kicsit kitakarítom lakást. Közben legjobb barátnőmmel, Miaval hívásoztam.
Hétvégén lesz valami meccs, amire engem is elakar rángatni.
-De csajszi, tudod hogy engem annyira nem érdekel a foci
-De Kelly, már csak a pasik miatt is megéri. Chelsea tele van jó pasikkal. Mellesleg ki ne akarná Declan Riceot élőben látni-áradozott
-Jólvan na,elmegyek veled csak fejezd már be-nevettem
.
.
.
Gondoltam lecsekkolom kik kedvelték a képem, és válaszolgatok a kommentekre. Egy számomra ismeretlen pipás is szívezte. Rámentem az oldalára és micsoda véletlen hogy pont Chelsea játékos. Mason Mount. Na ő nem néz ki rosszul egyébként.
Visszalikeoltam és folytattam tovább a munkám. Na meg kicsit utánanéztem a hétvégi meccsnek. Hol lesz, mikor, stb stb. Semmi kedvem, de Mia miatt elmegyek. Úgyse voltam még soha egy meccsen sem, itt az alkalom.
.
.
.
Péntek este itt aludt nálam Mia.Vettünk csomó chipset meg ilyeneket és filmet néztünk. Most szombat reggel 8.Sajnos nem tudok sokáig aludni akkor sem ha nem lenne egyébként semmi dolgom.
Mia fogadjunk délben kel fel. Irigylem az alvókája miatt az egyszer biztos.
De unatkozom, úgyhogy gyors összedobok egy kis reggelit és felkeltem. Hogy ne haragudjon annyira, a kedvencét csináltam.
-Jó reggelt álumszuszék-lökdöstem meg
-Hány óra?-ásítozott
-Háromnegyed 9-néztem az órámra
-Minek keltettél fel?-tette fejére a párnát
-Mert unatkozok naa-biggyesztettem le ajkaim, bár úgysem látja
-Ennyi?
-Igen, de légyszí kelj már fel, kedvencedet csináltam
-Amerikai palacsintát eperrel és karamell öntettel?
-Igeen, persze hogy azt
-Hmm de imádlak-szabályosan kiugrott az ágyból a kis éhenkórász
Gyors belapátoltuk és csináltunk pár képet. Kiraktam sztoriba és jöhetett hamarosan a készülődés. Hatkor kezdődik a meccs, de négyre már ott kéne lenni, ezért el kell indulni 3kor.
Egy egyszerű fekete szaggatott farmert választottam egy sima fehér elől húzós felsővel. Úgyis veszünk ott valami szurkolói pólót vagy mezt, vagy őszintén szólva fogalmam sincs miket lehet venni.
.
.
.
Már elfoglaltuk a helyünket. A srácok bennt melegítenek a pályán. Viszonylag jó helyen sikerült helyet találni, így egész jól lehet őket látni. Tényleg vannak jó pasik, bevallom.És Masont meg is ismertem. Na ez már haladás.
-Hallod, lemegyünk venni kaját meg valami pólót?
-Menjünk-vettem elő a tárcám
Hát kurva hosszú volt a sor. Egy fél órát tuti hogy itt fogunk állni, de nem baj. Addig kinéztük amit szeretnénk.
Én egy sima Chelseas szurkolói pólót, Mia is ugyanazt +még ilyen sálat is.
-Uhhh, te Kelly vagy ugye?-fogta a fejét az egyik eladó
-Igen, én vagyok-jöttem zavarba
-Csinálhatunk egy képet?
-Persze, hova álljak?
-Bejössz ide? Hátul beengedlek
Gyors megcsináltuk a képet és visszamentünk a helyünkre. A csávesz ki is rakta a Chelsea oldalára a képet. Akkor gondolom ő is ilyen vezető vagy mi. Lényegtelen igazából.
Bevallom, hogy már én is várom hogy elkezdődjön meccs. Még 20 perc elvileg
.
.
.
Nem gondoltam volna hogy ennyire élvezni fogom. Hangunk is alig maradt a végére. Végül Chelsea nyert 3-2-re.Megvártuk míg a nagy tömeg lemegy, majd mi is lementünk. Mia elment wcre, én addig lennt vártam.
Egyszercsak a nevemet hallottam, csak nem tudom hogy honnan
-Szia, Kelly ugye?
-Hali, te pedig Mason talán?-gondolkodtam
-Igen. Láttam hogy eljöttél, és mindenképp megszerettem volna kérdezni hogy hogyan tetszett a meccs
-Nekem ez volt az első focimeccsem, és nagyon élveztem. Ügyes voltál nagyon-mosolyogtam
-Köszi szépen. Igazából ezt is neked szeretném adni-vette le a mezt
-Ohhh, nagyon szépen köszönöm-vettem fel a pólómra
-Neked jobban áll-kacsintott
-Akkor ha már itt vagyunk, csináljunk már egy képet-vettem elő a telefonomon. Lőttünk egy szelfit, és a visszatérő Mia is csinált rólunk képeket. Illetve róla és Masonről is készültek képek. Szerintem nagyon jók lettek.
-Ez mi volt?-lökdösött
-Ez mind a te hibád hogy idehoztál-nevettem
-Még a végén összejöttök
-Ne kombinálj, inkább induljunk végre haza-forgattam a szemem.
Hazaúton végig Mason járt a fejemben egyébként. Milyen normális volt, meghát nem is rossz azt kell hogy mondjam......
Kiraktam a képeket, és láttam hogy ő is kirakta a közös képünket is. Dobtam alá egy gyors kommentet, és elmentem lezuhanyozni hogy egy kicsit lehűtsem magam.
-Kellykém siess már, jött egy üzeneted valakitől-kopogott az ajtón
-Jólvan már, ki írt?-zártam el a vizet
-Örülni fogsz neki biztos-ujjongott
.
.
.
YOU ARE READING
One Shot Sztorik-Foci Kiadás
Short StorySziasztok! Ebben a könyvben rövid, one shot sztorikat olvashattok Nem feltétlen focis téma lesz mindben, de a főszereplők között vannak focisták Remélem hogy tetszeni fognak ‼️NEM MINDEN ÚGY VAN, AHOGY A VALÓSÁGBAN‼️ Én találtam ki ezeket a rövid tö...