"אתה תסתדר איתה?" יוני שאלה."אני מסתדר איתה 4 שנים."
"אוקיי," היא הנהנה ובאה לצאת מהמעלית כשעצרתי אותה.
"רגע יוני," היא הסתובבה אליי, " את יכולה לעזור לי לפתוח את הדלת והכל?"
היא הנהנה ונכנסה בחזרה למעלית, " אז מתי המשחק הבא שלכם?" היא פתחה שיחה.
"עוד יומיים, מול מכבי תל אביב." הקפצתי את ארבל על הידיים שלי כי היא החליקה לי.
המעלית נפתחה ויצאנו ממנה, אמרתי ליוני להוציא את המפתחות מהתיק על הגב שלי והיא פתחה את הדלת. שמתי את התיק והשקיות על הרצפה בכניסה והלכתי להניח את ארבל במיטה שלה, חזרתי ליוני שישבה בסלון.
"אז... אני אלך?" יוני קמה כשראתה אותי.
"אם את רוצה."
"אפשר לשאול אותך משהו קצת חצוף?" היא שפשפה את ידיה אחת בשנייה, לא הצלחתי להבין אם זה מלחץ או מקור.
"כן בטח."
"המשפחה שלי גילתה שאני מכירה אותך והם די השתגעו מזה וכעסו עליי שאני לא סיפרתי להם," היא סיפרה, " חשבתי אולי אם אתה יכול לבוא מתישהו אליהם רק כדי שהם ירגעו."
"זה עד כדי כך גרוע?" גיחכתי.
התגובה שלה הייתה להוציא את הטלפון ולהראות לי קבוצת ווטסאפ שבה מקללים את יוני ואומרים לה שהם מוציאים אותה מהירושה.
הנהנתי בהבנה, "מתי?"
"אתה תעשה את זה?" היא הרימה גבה.
"כן בטח למה לא."
היא קיפצה במקומה ומחאה כפיים תוך כדי, "יואו תודה איזה מלך אתה!" היא חיבקה אותי ואז התנתקה כשהבינה מה היא עושה.
היא לקחה צעד אחורה אבל זה היה חסר טעם כי אני לקחתי שני צעדים לעברה ונישקתי אותה.
פאקינג נישקתי אותה.
אחלה מעצורים בן חנן...
להפתעתי, היא נישקה אותי בחזרה וכרכה את זרועותיה סביב העורף שלי כשאני שמתי יד אחת על הלחי שלה והיד השניה על המותניים שלה. נשכתי את שפתה והיא הוציאה אנחת עונג אז התנתקתי משפתיה רק כדי לעבור לצוואר שלה ולשמוע את האנחות האלה.
"אופק," היא נאנחה. הרמתי אותה על הידיים שלי ועברתי אל השפתיים שלה שוב. התנשקנו כל הדרך אל החדר שלי, שם זרקתי אותה על המיטה והמשכנו להתנשק כשאני מעליה.
היא הרימה את החולצה שלי ואני קמתי כדי להוריד אותה לגמרי, כשחזרתי לתנוחה הקודמת היא הפכה אותי כך שהיא מעליי, מורידה את חולצתה על הדרך.
"פאק." מלמלתי כשראיתי את החזיה השחורה הפשוטה שלה שהחזיקו את השדיים הכי יפים שראיתי, " פאק את מושלמת," המשכתי למלמל והיא חייכה, היא חזרה לנשק את הצוואר שלי ואני הוצאתי קולות עונג.
פתחתי את הג'ינס שלי והכנסתי ידיים למכנס שלה.
היא גנחה חזק מההפתעה, נישקתי כדי להשתיק אותה והמשכתי לשחק עם האצבעות שלי למטה
"אופק!" היא גנחה.
פאק אני יכול להקשיב לזה כל הלילה ולא ימאס לי...
~~~
יוני
קמתי בבוקר למחרת עם כאב למטה.
אני מניחה שאחרי הרבה זמן שלא עשיתי סקס זה הגיוני, בשביל לחוות את אותו הלילה עוד פעם אני מוכנה לסבול את הכאב הזה כל יום מחדש.
אופק עדיין ישן, הראש שלי היה מונח על החזה שלו וזרועותיו שמרו אותי קרוב אליו כך שלא יכולתי לזוז, הרמתי את הראשי ובחנתי את פניו הישנות. הוא נראה כל כך שליו כשהוא ישן כמו מלאך...
אני עדיין מנסה להקל מה קרה אתמול, אני לא מבינה לאן זה יוביל אבל אם זה ילך לאן שאני חושבת שזה ילך אני צריכה לברוח מפה מהר.
אני מסרבת להתאהב באופק בן חנן, אני מסרבת לרצות אותו.
הצלחתי להשתחל בזרועותיו ויצאתי מהמיטה, התחלתי לחפש את הבגדים שלי בחדר בשקט ולאט כדי לא להעיר אותו והתלבשתי, יצאתי החוצה, בדקתי את החדר של ארבל כדי לבדוק שהיא עדיין ישנה ושהכל בסדר לפני שיצאתי מהדירה וירדתי לדירה שלי. חזרתי למיטה שלי וחזרתי לישון.
התעוררתי מדפיקות דלת והנביחות של טימי. "טימי שקט!" קראתי אבל הוא לא שתק והדפיקות לא הפסיקו. רטנתי כשיצאתי מהמיטה הנוחה שלי והלכתי לפתוח את הדלת.
"את חתיכת בת זונה מפוחדת!" אופק הכועס צעק.
"מה זה?" אמרתי בכעס.
"למה את חושבת שזה לגיטימי פשוט ללכת בזמן שאני ישן?" הוא צעק ונכנס לדירה שלי בלי שהזמנתי אותו, עקבתי אחריו למטבח כשהוא יסתובב אליי פתאום, "מי את חושבת שאת?"
"סליחה?" החזרתי בצעקה משל עצמי, "מי אתה שתכנס לדירה שלי ותצעק עליי?"
"עשינו פאקינג סקס ואת ברחת כאילו זה איזה סטוץ!"
"כי זה היה סטוץ!" צרחתי, " זה היה סטוץ אין שום דבר שקורה בינינו, אי אפשר שמשהו יקרה בינינו."
ראיתי גל כאב עובר בעיניו אבל נעלם כאילו לא היה, "למה?"
"כי ככה, אנחנו אמורים לשנוא אחד את השנייה. אנחנו לא מסתדרים, אנחנו רבים כל הזמן."
"אנחנו יכולים לטפל בזה, אפשר לתקן את הכל." הוא התקרב אליי ואני לקחתי צעד אחורה.
"למה שנעשה את זה?" בחנתי את פניו המבולבלות.
"מה זאת אומרת?"
"למה שנעשה את זה? אנחנו לא אוהבים אחד את השנייה, אנחנו לא מחוייבים להיות ביחד." תירצתי.
"את- את רוצה להגיד לי שאת לא רוצה אותי?" הוא התקרב אליי כך ששפתיו היו רחוקים במילימטרים ספורים משלי.
"את רוצה להגיד לי שאת לא רוצה שאני אנשק אותך? שאני אגע בך?" הוא התרחק פתאום ואני מצאתי את עצמי נשענת קדימה ומתגעגעת למרחק שלו, " את רוצה להגיד לי שאת לא חושבת עליי? לא רוצה להיות איתי?"
"אני... אני לא..." גמגמתי.
"את מה יוני? תגידי לי מה את רוצה!" הוא קרא.
"אני..."
"את מה?!"
###
חרא קדוש.
YOU ARE READING
מִשְׂחָק לִשְׁנַיִם
Romanceקרה לכם פעם ששנאתם בן אדם כל כך עד שרציתם להפיל עליו את כל הסניף של איקאה? כן, זה נשמע מאוד ספציפי ומוזר אבל יש הרבה דברים כבדים שם אל תזלזלו... עכשיו תנסו לדמיין שהבן אדם הזה שהרגע פירקתם לחתיכות - הבנתם? לא? לא משנה - לא עוזב אתכם לרגע, בכל מקום ש...