השיר של יוני ואופק: השיר שלך- דודי בר דוד
כעבור 8 חודשים
"חברים תשבו בבקשה בשולחן שלכם, הגיע זמן הארוחה והנאומים." הדיג'יי הודיע במיקרופון.
אחרי חודשים של עבודה קשה הגיע זמן החתונה שלנו.
אני יוני בן פאקינג חנן.
"אוקיי אז הראשון לנאום הוא השושבין והחבר הטוב של החתן," הדיג'יי העביר את המיקרופון לאימרי שחיכה שמחיאות הכפיים יפסקו כדי להתחיל לדבר," טוב אז שלום, אני אימרי, רווק לבחורות המעוניינות." גיחוכים נשמעו בקהל, "כשאופק ביקש ממני לנאום בחתונה אמרתי לעצמי מה יש לי להגיד כבר? אבל אז הבנתי שאני בתכלס גרמתי לזה לקרות אז אני פשוט אספר לכם מה עשיתי כדי שהזוג המאושר יסלח לי שלא הבאתי צ'ק."
"אין שום סיכוי, הבן אדם תימני!" הקריאה נשמעה משולחן הקבוצה שלהם גרמה לכולם לצחוק.
"בקיצור, בפעם הראשונה עצרתי אותם מלהרוג אחד את השנייה כשיוני כיבתה לאופק את המוזיקה בעשר בלילה,"
"זה היה עשר וחצי!" הגנתי על עצמי.
"לא הייתי מתגאה בזה מאמי," אימרי אמר לי, "אחר כך הזמנתי את יוני והחברים שלה למועדון שלנו, בתכלס הייתי הגשר ביניהם עד שהם הבינו שהם חולים אחד על השנייה. אחר כך עזרתי ליוני להכין את ההצעה לאופק וזהו אני לא זוכר עוד."
"בקיצור אני רק מנסה לומר שלא משנה מה, הם תמיד מצאו אחד את השנייה בסופו של דבר, לא משנה מה הגורל הביא עליהם. אם מתישהו אני אתאהב במישהי אני מאחל לעצמי שאני אוהב אותה והיא תאהב אותי כמו האהבה של שניכם." אימרי סיים את הנאום הקצר שלו, אופק נישק אותי כשהבא עלה לנאום.
"שלום, קוראים לי יובל אני הבן דוד האהוב על יוני."
"אני מכחישה כל מה שהוא יגיד עכשיו," הזהרתי מראש את כולם.
"מה שתגידי, בכל מקרה, יש חוק ידוע במשפחה שאסור לצאת עם ספורטאים שהיחידה שהחוק חל עליה הפרה אותו אבל אני לא אדבר על הצד הזה של המשפחה כי אז אופק ישלח ליוני את המסמכים לגירושים מחר על הבוקר אז אני אספר לכם על הפעם הראשונה שחשדנו שיש משהו בין יוני לאופק."
התעצבתי קצת למשמע החוק של אבא שלי, כשהגענו אליו בפעם הראשונה אימא שלי התפוצצה מרוב אושר אבל אבא שלי... אבא שלי עשה פרצוף ועלה לחדר שלו. גם היום הוא לא היה מוכן לבוא כי הוא נחוש בדעתו שאני עושה טעות איומה, קיוויתי שהוא יתרכך בקרוב, אני רוצה שאבא שלי יתמוך בבעלי.
לזרתי למציאות כשאופק לחץ על ידי שהייתה משולבת בידו ושנינו נעצנו מבא מאוהב אחד בשנייה לפני שהפנינו את מבטנו ליובל שהתיישב על הבמה כמו סבא שמספר סיפור לנכדים שלו בנוחות, "ערב יום שישי, משפחה נפגשת כמו כל משפחה רגילה לארוחת שישי רגילה ורואה משחק כדורגל. לפתע אחרי שהקבוצה שהם אוהדים מבקיעה גול יוני יורקת בירה וצועקת בדרמטיות, 'יש לו בת?!'" הוא שיחזר את זה בדרמטיות יתר שגרמה לכולם לצחוק, "אחר כך הקנטנו אותה שהיא מאוהבת בו, ואז היא אמרה שהוא היה מת שהיא תשים לב אליו ושהוא שחצן מניאק." עוד גל צחוק נשמע באולםץ
YOU ARE READING
מִשְׂחָק לִשְׁנַיִם
Romanceקרה לכם פעם ששנאתם בן אדם כל כך עד שרציתם להפיל עליו את כל הסניף של איקאה? כן, זה נשמע מאוד ספציפי ומוזר אבל יש הרבה דברים כבדים שם אל תזלזלו... עכשיו תנסו לדמיין שהבן אדם הזה שהרגע פירקתם לחתיכות - הבנתם? לא? לא משנה - לא עוזב אתכם לרגע, בכל מקום ש...