1.Bölüm

2.8K 192 286
                                    

Bebeklerim, hepinize selamlar. Öncelikle absürt komedi tarzda bir kitap olacak. Kesinlikle dinle dalga felan geçmiyorum. Bu karakterimiz müslüman. Sadece hayal ettim ve yazdım. Umarım seversiniz.

Tanıtım

Bir türk olarak zor zamanlar geçirdim. Her zaman Wuxia türü çin novelleri okuyordum. Bir çin hayranıyım. Eh, eskiler "Bir şeyi çok istersen gerçekleşir" derlerdi.

Bu benim de başıma geldi.

Beni kıskanmaya devam edin!
.
.
.
.
1.Bölüm

Benim ismim Mert Savaşçı.

Fark ettiğiniz üzere ben bir türküm!

Türkiye şartları altında 24 yaşıma kadar yaşadım. Tabi buna yaşamak denirse. Resmen süründüm.

Türkiye de öğrenci olmak kadar zor bir şey yok!

Ege Üniversitesi, Beden eğitimi öğretmenliği mezunuyum.

Mezun olduktan sonra kpss denilen sınava girdim ve...

Çuvalladım!

İyi bir puan almak istemiştim. Fakat çalışmaktan nefret ediyorum. Haliyle de bok gibi bir puan almam normaldi.

Şuanda kendimi bir kez daha tanımak istiyorum. İsmim Mert Savaşçı.

Durum:İşsiz-üniversite mezunu

Yaş: 24

Hobileri: Spor yapmak, novel-manga-webtoon okumak, film izlemek.

Ben wuxia türü çin novel hayranıyım. Eh, webtoon ve manga okumayı da seviyorum. Fakat en büyük hayalim, bir gün çine gitmek.

Tabi beş kuruşu olmayan biri asla çine gidemez. Gitse de dil bilmediği için bir bok beceremez.

Mert, işten atıldıktan sonra evine gitti. Evi, İzmirin kenar mahallelerinden birinde 2+1 evde yaşıyordu.

Mert'in ailesi çok küçük yaşta bir araba kazasında ölmüştü. 15 yaşına kadar anneannesi ile yaşamıştı.

Mertin anneannesi 83 yaşında bir kalp krizi sonucunda vefat etmişti. Ondan sonra da akrabaları bir miktar para göndermeye başlamıştı. Şuanda kaldığı ev, aslında anneannesine aitti.

Mert, telefonda uzun zamandır bölüm biriktirdiği noveli açtı.

Novelin ismi, "Ebediyet'e Erişmek" idi!

Ana kahraman " Chen Gongjun"un bir ölümsüz olma hikayesi idi.

Chen Gongjun'un 100'den fazla haremi vardı. Hepsi de mükemmel kız kardeşlerdi.

Mert, Chen Gongjun'un kız kardeşleri toplamasına ve kararlılığına hayrandı. Konusu ve işlenişi tamamen klasik olsa da klasikler en iyisiydi.

Chen Gongjun, kararlı bir şekilde güçlenmişti. İntikamını almıştı. Tüm pislikleri öldürmüştü.

Hem acımasız, hem kararlı hem de yakışıklıydı.

Chen Gongjun, ilk olarak kıdemli kardeşi "Yun Feng'den intikam almıştı.

Mert, bu kitapta en çok kahramanı değil aslında Yun Feng'i seviyordu. Son ana kadar kötü adam olabilirdi.

Fakat aslında masumdu. O da kullanılmıştı. Her şeyin arkasında Chen Gongjun'un Ustası vardı.

Bilerek Yun Feng'i kullanmıştı. Onu kışkırtmıştı. Bir kukla gibi kullanmıştı. Amacı da Chen Gongjun'un sahip olduğu "Ebediyet zinciri" adlı kitabı elde etmekti.

Challenges of being a senior sibling [BL] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin