Önceki bölüm
Mert, kararını verdi ve yavaş, sessiz adımlarla eve girdi. İçerisi, dışardan da beterdi. Ayrıca çok kötü kokuyordu.
Mert, biraz etrafa baktığında bir şok geçirdi.
.
.
.
.
kahraman Chen Gongjun, duvara asılmış ve dövülmüştü. Ayrıca kusmuk da kokuyordu.Büyük ihtimalle, mideye alınan sert bir darbenin sonucuydu.
Chen Gongjun, baygın bir haldeydi!
Mert, derin bir iç çekti. O ne görmüştü öyle? Bu gerçek miydi? Bu suç değil miydi?
Kitapta bu yazmıyordu!
Manzara gerçekten de inanılmazdı!
Her ne kadar zorbalık gördüğü defalarca yazılmış olsa da bu kadar şiddetli olacağını tahmin etmemişti.
15-16 yaşlarında görünen bir çocuk, duvara zincirlerle asılmıştı. Feci dayak yemişti. Yüzü, gözü dağılmıştı. Bir çok kırbaç izi vardı. Çocuğun üst bedeninde yırtılmış kıyafetler vardı.
Mert, önünde ki sahnenin şu ürkütücü deepweb saçmalıklarına benzediğini düşündü. Bu gerçekten de vahşetti!
Mert, geriye dönüp kaçmak ve çocuğa yardım etmek arasında kaldı. O çocuk, kendisini öldürecekti. Fakat onu bu halde de asla bırakamazdı.
Mertin zihni hızla çalıştı. Ne yapması gerektiğine çabuk karar vermeliydi. Çocuk uyanmadan..
-Allahım, Çinliler hep bu kadar vahşiydi değil mi?
Mert'in aklına duyduğu çin işkenceleri ile ilgili hikayeler geldi. Onlar da tam bir vahşetti.
Normal bir insan asla bunu yapmazdı!
Mert, biraz daha inceledi sahneyi. Çocuk gerçekten de bayılmış mıydı? Öncelikle bunu anlamalıydı. Yavaşça yaklaştı ve vücuduna dokundu. Elini kalbinin olduğu yöne doğru götürdü.
Kalp hızlanmıştı..
Bu eski bir yöntemdi. Nabzına bakmak ölüp ölmediğini anlamasına yarardı. Fakat kalbe bakmak..
Eh, baygın olsaydı sabit bir şekilde atardı. Demek ki çocuk bu halde bile baygın değildi. Sadece numara yapıyordu.
Mert, biraz düşündü. Chen Gongjun Geldiğini fark ettiğine göre bir günah çıkartma yapsa iyi olurdu. Derin bir nefes verdi ve endişeli bir şekilde mırıldandı.
-Neden bu halde? En iyisi onu çıkartmak.
Mert, oyunu fark etmemiş gibi yaptı. Zincirleri hızla çözdü ve çocuğu yere yatırdıktan sonra yaralarına bakmaya başladı.
-Ne kadar da kötü dövmüşler. Usta gerçekten de abarttı. Onu bu halde bırakamam.
Mert, yutkundu. Her şeyi duyuyor ama duymazlıktan mı geliyordu? Eh, işine yarardı. Tüm suçları ustanın yaptığını açıkça söylemişti.
Her ne kadar suça ortak olsa da belki de bir kaç dayak yedikten sonra bırakılırdı.
-Chen Gongjun, gerçekten de üzgünüm. Fakat benim de korumam gereken bir ailem var. Her şeyin suçlusu usta. Ona karşı çıkamam.
Mert, yutkundu. Çocuğun bedeni perişan haldeydi. Onu bu şekilde bırakmak insanlığa sığmazdı. Hemen tarikatın verdiği depolama yüzüğünü karıştırdı.
Anılarda görmüştü. Ayrıca kitaplarda da okumuştu. Bu yüzük mucizevi bir şeydi. Nasıl yapıldığını bilmiyordu.
Yüzüğün içinde krem benzeri bir şey buldu. Anılara göre bu ilaçtı. Eski yöntemler daha doğrusu kocakarı yöntemlerine benzetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Challenges of being a senior sibling [BL] [Tamamlandı]
FantasyBir türk olarak zor zamanlar geçirdim. Her zaman Wuxia türü çin novelleri okuyordum. Bir çin hayranıyım. Eh, eskiler "Bir şeyi çok istersen gerçekleşir" derlerdi. Bu benim de başıma geldi. Beni kıskanmaya devam edin! Bu kitap BL'dir. Küfür ve smut...