Yalnız 31. Bölüm oluyor. 😀.
Özel Bölüm 1
Mert, öfkeyle Wang Laohu'ya baktı. Tüm vücudu kıpkırmızı idi. Gözleri kızarmıştı. Altında sadece kısa bir şort vardı.
-Seni pislik! Beni restoran diye kandırdın ve oraya götürdün. Bir daha sana nah inanırım piç.
Wang Laohu, içinden kıs kıs gülüyordu. Fakat yüzünde üzgün bir ifade vardı. Mert'i restoran diye kandırıp bakım merkezine getirmişti.
Mert, tam 4 kadın tarafından kaçması engellenmiş ve ekstra iki kadın tarafından da tüm vücuduna ağda yapılmıştı. Kaşlarının arası, sakalları, elleri, kolları, bacakları..
Bir tek özel bölge kalmıştı.
Mert, acıdan dolayı ağlamıştı. Kıllarının ağda ile alınması ölümüne canını acıtmıştı. Çok fazla hareket ettiği için Wang Laohu, onu bayıltmak durumunda kalmıştı.
Şimdi de yeni aldıkları evde üstü açık bir şekilde oturuyordu. Tüm cildi kıpkırmızı olmuştu. Suyun değmesi bile acıtıyordu. Fakat pürüzsüz bir vücudu da olmuştu.
Yine de bu mert'in canını sıkıyordu.
Wang Laohu, Mert'e sarıldı ve tatlı bir sesle konuştu.
-Benim sevgilim harika görünüyor. Gözlerimi senden alamıyorum.
Wang Laohu, Mert'in omzuna hafif bir öpücük kondurmuştu. Gözlerinin içi gülüyordu. Mert'in huysuz halini de seviyordu.
Mert, hızla Wang Laohu'nun burnuna bir dirsek attı ve sinirle bağırdı.
-Fazla yılışma sinirimi bozuyorsun. Ne kadar acı çektim haberin var mı lan?
Wang Laohu, hızlıca cevap verdi.
-Beni yalnız bırakmak da acı vericiydi. Sinirini geçirmek için bir tane daha vur da rahatla.
Mert, orta parmağını kaldırdı ve konuştu.
-İlla acındıracaksın. Özür diledim ya. Daha ne istiyorsun? Mektup da yazayım mı? Eski günler için intikam aldın değil mi? Zavallı kıllarım sana ne yaptı? Erkek adam dediğin kıllı olur!
Wang Laohu sinirle bağırdı. Daha ne kadar surat asacaktı?
-Bıraksaydım da gorile mi benzeseydin? O kıllar göz zevkimi bozuyordu.
Mert, koltukta ki yastığı hızla Wang Laohu'ya fırlattı ve bağırdı.
-Beğenmiyorsan siktir git! Seni tutan yok! Git ve bir daha da gelme.
-İyi gidiyorum!
-Git! Defol!
Wang Laohu ve Mert birbirlerine bağırdıktan sonra kafalarını çevirdi ve trip atmaya başladı. İkisi de birbirine bakmıyordu.
Wang Laohu, göz ucuyla Mert'e baktı ve konuştu.
-Gidiyorum. Sakın peşimden gelme!
Mert, iki eliyle de orta parmak çekti ve bağırdı.
-Defol. Hala burada mısın?
Wang Laohu, kaşlarını çattı ve hızla evden ayrıldı. Alt tarafı ağda yaptırmıştı. Zorla götürmüştü. Kaç kere bunu Mert'den istemiş ama her defasında reddedilmişti. Bir süre nereye gitmesi gerektiğini bilemedi. Sonra burada aldığı ikinci evine gitmeye karar verdi. Park ettiği arabasına bindi ve ayrıldı.
Mert, bir süre sessizce bekledikten sonra pencereye baktı. Wang Laohu'nun arabası gitmişti. Yani gerçekten de ayrılmıştı.
-Salak, git dediysem gitmek zorunda mısın? Başka odaya gitsen de olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Challenges of being a senior sibling [BL] [Tamamlandı]
FantasyBir türk olarak zor zamanlar geçirdim. Her zaman Wuxia türü çin novelleri okuyordum. Bir çin hayranıyım. Eh, eskiler "Bir şeyi çok istersen gerçekleşir" derlerdi. Bu benim de başıma geldi. Beni kıskanmaya devam edin! Bu kitap BL'dir. Küfür ve smut...