11.Bölüm

966 138 270
                                    

Medya çalışmadığı için resim en aşağıda.

Önceki bölüm

Mert, yavaş adımlarla geri döndü. Çocukların kendi halinde konuşmasını umursamadı.
.
.
.
.
.
Mert, herkes için yemek hazırlarken düşünüyordu. Bu boktan görev umrunda değildi. Birine zorla da asla sahip olmaya çalışmazdı. Fang Huluo da umrunda değildi.

Bencil olarak görülebilirdi. Fakat kendisini düşünmeyen kişi Mert'e göre salakların şahı olurdu.

-Kaçan kovalanır mantığını kullanacağım. Bihter kaçar Behlül kovalar. Salak Bai bilmem ne çocuğu ürkütmüşsün.

Mert'in bir planı vardı. Bai Ning, Fang Huluo'yu gördüğü anda ona tutulmuştu. Elde etmek için yapmadığı pislik kalmamıştı. Sürekli taciz etmişti. Açıkça yapmamıştı tabi ki. En azından biraz zekası vardı.

Mert, tüm gücüyle Fang Huluo'dan kaçacak ve saklanacaktı. Ona bulaşmayacaktı. Bu sayede de Fang Huluo da bir sorun olduğunu düşünecekti. Ayrıca gardını da indirecekti.

Hatta bizzat gelip neler olduğunu anlamak için Bai Ning'i bile bulmaya gelebilirdi. O zaman da Mert, ondan vaz geçtiğini söyleyecek ve özür dileyecekti.

Bu sayede Fang Huluo daha iyi anlamak için Bai Ning'i gözlemleyecekti.

Mert, aklını karıştır ve kaçan kovalanır taktiğini kullanacaktı.

Bir anda da iyi olsaydı kesinlikle dikkat çekerdi. Bu yüzden de bir çok plan yapmıştı.

-Hayatta kalma kuralı 1: Pislik gibi davran. 2: yalan söyle. 3: plan yap. 4: aklını kullan. 5: her şeyi siktir et ve hayatını yaşa.

Mert, bu beş madde ile gül gibi geçinip gideceğine inanıyordu. Pisliğe pislik gibi davranacaktı. Kendi halinde yaşayacaktı. Ölmeye niyeti yoktu. Gerektiğinde müdahale edecekti.

Mert, yemekten sonra da Fang Huluo'yu umursamadı. Çocuğun şaşırmış ve meraklı bakışları komiğine gitmişti.

Fang Huluo, Chen Gongjun gibi bir salak değildi. Ondan daha akıllıydı. Dikkatli ve titiz biriydi.

Mert, çocuklarla konuşmaya da zahmet etmedi. Hızla gelişim pozisyonunu aldı ve gelişim yapmaya başladı.

Alemler

Ölümlü Alemler: Temel Kaynak Alemi -> Başlangıç Kaynak Alemi -> Gerçek Kaynak Alemi -> Ruhsal Kaynak Alemi -> Yeryüzü Kaynak Alemi -> Gökyüzü Kaynak Alemi -> İmparator Kaynak Alemi -> Tiran Kaynak Alemi -> Egemen Kaynak Alemi

İlahi Alemler: İlahi Köken Alemi -> İlahi Ruh Alemi -> İlahi Musibet Alemi -> İlahi Öz Alemi -> İlahi Kral Alemi -> İlahi Egemen Alemi -> İlahi Usta Alemi -> ...

Her alem, 9 seviyeye ayrılıyordu ve kendi içinde de 3 Aşamaya ayrılmıştı. Başlangıç, orta zirve.

Bai Ning, başlangıç kaynak aleminin 9. Seviyesinin zirvesindeydi. Açıkça Yun Feng'den daha yetenekliydi. Boşuna çekirdek öğrenci olmamıştı. Fakat aralarında ki fark büyüktü.

Çünkü Bai Ning, Fang Huluo ile sürekli uğraşmaktan gelişim yapmaya vakit ayıramıyordu. Bu yüzden de çekirdek öğrencilerinden en zayıfıydı.

Mert, bir saatlik gelişim yaptıktan sonra seviye atlayacağını hissetti ve burada durdu. Şuanlık dikkat çekmek istemiyordu.

-Sistem zımbırtısı bana bu dünyanın bilgisini gönder. Bu da kitap dünyası değil mi?

Mert, zihninden sisteme sordu. Neler olduğunu öğrenmek istiyordu. Ona göre başka planlar yapacaktı.

Sistem31: Götüm tutuştu demiyor da! Bekle gönderiyorum! ( ‾ʖ̫‾)

Challenges of being a senior sibling [BL] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin