Medya da yavşak, pardon Mert var.
Önceki bölüm
Mert, gözlerini açtığında vücudunda yapışkan siyah parçaları fark etti. Koku ondan geliyordu. Hızla ayağa kalktı ve yatağa baktı.
Yatak da batmıştı.
Derin bir iç çekti ve hepsini toplayıp banyoya doğru hızla koştu..
.
.
.
.
.
Suyun altında önce çarşafları ve battaniyeleri yıkadı. Daha sonra da kendisi yıkandı. Çıkmadan önce bir abdest daha aldı ve üstünü giyinip çıktı.Mertin elinde ıslak çarşaf ve battaniye vardı. Evin arka tarafına geçti ve onları içi çubuğa bağlanmış ve gerilmiş ipe astı.
Mert'in yüzünde bir gülümseme vardı. Köy yaşamına alışıktı. Çamaşır yıkamak, ev işi yapmak ve yemek yapmak...
Bir erkek ya da hem yetim hem de öksüz olduğu için acınmamıştı. Anneannesi, zorla yaptırmıştı. Amacı da kendisi öldüğünde çocuğun kendisine bakabilecek halde olması idi.
-Mert, oğlum. Bir elinde 10 marifet. Yine yakıyorsun. Bu kadar yetenekli olmak gözlerimi yaşartıyor..
Mert, çamaşırları ipek astıktan sonra tam arkasını dönüp gidecekti ki mavi renkli bir oyun penceresine çarpıp geri sekti.
-Ananı...
-Bu ne lan? Neye çarptım ben?
Mert, burnunu ovuşturdu ve baktı. Karşısında hava da yüzen mavi renkli bir oyun penceresi vardı. Üstünde de ( ͡o ͜ʖ ͡o) şeklinde bir yüz vardı.
-Senkronize edildi.. Ben sistem 31, size yardımcı olmak için görevlendirildim.
Mert, zihninde konuşan sesi kısa bir an şaşkınlık ve şok ile dinledi. Fakat malum sayıyı duyunca bir "pffft" sesi çıkartmaktan kendisini alamadı.
-Kısura bakma sistem şeysi... Sadece ismin komik geldi. Kim koydu bu ismi sana?
Sistemin sesi mertin zihninde yankılandı.
-Bu isim otomatik olarak seçildi. Oyuncunun kişiliğine göre verildi.
Mert, hızla elini kaldırdı ve bağırdı.
-Hop! Öyle bir şey yok! Ben Allah yolundayım!
-┐( ̄ヮ ̄)┌
-Sistem yalan söylediğinizi tespit etti. Karma puanlarınız gösterilsin mi?
Mert'in tüm yüzü öfkeyle kasıldı. Önünde ki oyun penceresinde ki surat ifadesine gıcık kapmıştı. Yine de karma puanı denen şeyi merak etmişti.
-Karma puanı mı? Onlar da nedir?
Oyun penceresinin üstünde ki surat ifadesi silindi ve yazılar ortaya çıktı. Yazılanlar türkçeydi.
-İsim: Mert Savaşçı --> Yun Feng.
Yaş: 24
Gelişim seviyesi: Başlangıç kaynak alemi 4. Seviye zirvesi.
Karma Puanı: -1847
Mert, yazılanları okuduktan sonra merakla sordu.
-Bu karma puanı nedir? Ne işe yarıyor? Sen ne ayaksın oğlum?!
Sistem de yüz ifadesi ortaya çıktı.(҂⌣̀_⌣́)
-Oyuncu Mert, sizin sisteminiz olmaktan nefret ediyorum. Size fena gıcık kaptım. En kötü kullanıcı sizsiniz! 🖕🏻
-Yine de size açıklayacağım. Karma puanı, hem iyi hem de kötü olarak iyiye ayrılır. Sizin birikmiş kötü puanlarınız var. Son bir günde yaptıklarınızdan ötürü size +400 karma puanı verildi. Son durumu da gördünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Challenges of being a senior sibling [BL] [Tamamlandı]
FantasyBir türk olarak zor zamanlar geçirdim. Her zaman Wuxia türü çin novelleri okuyordum. Bir çin hayranıyım. Eh, eskiler "Bir şeyi çok istersen gerçekleşir" derlerdi. Bu benim de başıma geldi. Beni kıskanmaya devam edin! Bu kitap BL'dir. Küfür ve smut...