10.Bölüm

993 141 100
                                    

Medya Bai Ning. Nasıl?

Önceki bölüm

Mert, ağzı açık dinliyordu. Bu ne tür bir saçmalıktı?! Göte geldiğini biliyordu da kendi isteği ile sikilmeye mi yollanıyordu?! Bari bu kahramanın ağzına layık bir tipi olsaydı. O zaman kabul edilebilirdi.

-Siz dolancırıcı bir şirket misiniz? Başvurmak da ne bok oluyor? Bir de gerçekten de nefret edilen biri mi olacağım! Siktir git!
.
.
.
.
.
Sistem31: Bunu daha önce de yapmadın mı? Yun Feng de nefret ediliyordu. Yoksa yapamaz mısın? ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

Mert'in yüzü aniden buruştu. Bir pislikmiş gibi yüz ifadesi atan sisteme baktı. Bu dünkü pok ne diyordu?!

-Yav he he! Kim yapamayacağımı söyledi?! Allahın izniyle her şeyi yaparım. Bu başvuru işini de bir hele!

Sistem31: Kes şunu! Çokk itici oluyorsun! Sana açıklayacağım. Anlayıp anlamamak sana kalmış.

-Ruhların varlığından beri biz varız. Bir ruh, tüm arzusu ve benliği ile bir dilek diler. Buna senin anlayacağın şekilde başvuru deniliyor. Fakat tüm dünyalar kahramana yönelik işler. İşte bu kısımda siz devreye giriyorsunuz. Hem kahramanın isteğini yerine getiriyorsunuz. Hem de dilek dileyen kişinin arzusunu. Tabi ki sizin dileğiniz de gerçekleşiyor.

Mert, ağzı açık bir şekilde dinledi. Bu ne sikim sonik bir açıklamaydı?! En zor iş neden ona kalıyordu?!

- Bu ne şans kardeşim! Bahtsız bedeviyi çölde kutup ayısı sikermiş!

Sistemler, dilekler üzerine işleyen organizmalar olarak ortaya çıkmıştır. Üç taraf vardır. Kimin dileği daha güçlüyse o taraf daha avantajlı oluyordu. Tabi ki her zaman kahramanlar daha avantajlıydı.

Onlar avantajlı olmasalardı zaten kahraman olmazlardı.

Kısacası mert, boka basmıştı!

-Hay sikeyim. Bunu anlayamıyorum! Kabul etmek de istemiyorum! Benim dileğim wuxia dünyasına gitmekti. Bai Ning'in ise seks yapmaktı ve Fang Huluo ise intikam almak istedi.

Mert, derin bir iç çekti. Kederlenmişti. Onun hayali nasıl seks yapmak isteyen bir adamdan daha düşük olabilirdi?! 

-Sitem boklusu, doğru söyle! Şansım olmadığı için bunu yaşıyorum değil mi?

Sistem31: ( ಠ ͜ʖಠ). Doğru! Sen şanssız bir piç olduğun için bunu hak kazandın. Eh bir de Bai Ning'den bile daha beter bir pisliksin. En büyük pislik sensin!

Mert'in alnında damarlar çıktı. Sırf bir kaç şey yaptı diye mi bunu yaşıyordu?! Alt tarafı bir kaç kez seks yapmış, yalan söylemişti. Bunu herkes yapıyordu! Neden kendisine oluyordu?!

Mert, sinirini sistem penceresinde ki yüz ifadesine el hareketi çekerek gösterdi.

-Al bunu! Sen gör, nasıl kahramanın ağzına sıçıyorum! Şimdiden gıcık kaptım!

Sistem 31: 🖕🏻༼  ͡° ͜ʖ ͡° ༽🖕🏻
Mert, bir kez daha sistemle kavga etmek için hazırlanmıştı ki büyük bir acıyla kendisinden geçti.

-Bu ne amk! Hay benim dileğimin...Allahım, ağzıma sıçayım!

Mert, kendisine geldiği anda etrafa baktı. Nerede olduğunu anlamaya çalışıyordu. Etrafı haydutlarla sarılıp bir haldeydi. Arkasında bir çok çocuk vardı.

Çocuklar korkmuş görünüyordu. Haydutlar ise pis pis sırıtıyordu.

-Bize tüm paralarınızı verin! Kadınları alacağız.

Challenges of being a senior sibling [BL] [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin