Önceki bölüm
Bir dengeye sahipti!
Mert, çıldırmış gibi kahkaha atmaya başladı. İşte bu her şeyi nasıl elde ettiğinin başlangıcıydı!
Daha hikaye yeni başlıyordu!
.
.
.
.
.
Mert, pis pis güldü. Bu adamlar gücünü görmek mi istiyordu? Onun en güçlü yönü zekası değil miydi?-İkna mı istiyorsunuz? Pekala, size göstereceğim. Öncelikle bir şartım var. Ne dediğimi anlarsanız size göstereceğim.
Mert'in sözleri açıkçası Jin Liderinin ilgisini çekmişti. Merakla baktı. İnsanların düşündükleri sırada çıkarttığı zayıf enerji sayesinde kısmen de olsa zihinlerini okuyabilirlerdi.
Mert, ağzını açtı ve türkçe konuşmaya başladı. Yüzünde kurnaz bir ifade vardı.
-Türkler bir harikadır! Sizler salaksınız! Hepinizin götü havaya kalkmış. Allah belanızı versin sizin!
Tüm Jinler Mert'in ne demek istediğini anlamaya çalıştı. Tek anladıkları söylenenlerin bir hakaret olduğu idi. Fakat Mert'in söyleyecekleri daha bitmemişti.
-Sizi domuz kılıklı ucubeler! Sikik maymun sürüsü! Hepinizin götüne fişek sokmak ve patlatmak istiyorum!
-Ya Allah bismillah!
-En sevdiğim yemek yaprak sarmasıdır!
-Karabiberim, vur kadehlere hadi içelim. İçelim her gece.
-Orama burama ko
-Devir kötü kolla götü!
Mert, yeterince saçmaladığından emin olduktan sonra ciddi bir ifade ile Jin'lere baktı ve çinceye dönüp konuştu.
-Ne dediğimi anladınız mı? Anlamıyorsanız bu sizin benim güçlerimi anlayamayacak kadar zayıf olduğunuzu gösterir.
Bütün Jinlerin kafası karışmıştı. İlk başta hakaret gibi gelmişti. Sonrasını hiç anlamamışlardı. Jin lideri merakla sordu.
-Ne demek istedin? Hiçbir şey anlamadık.
Mert'in yüzünde büyük bir gurur ve kibir oluştu. Anlamamaları normaldi. Burada kimse Türkçe bilmiyordu. Ayrıca saçmalamıştı. Bunu bilerek yapmıştı. Yine de içinden attığı kahkahaları tuttu ve ciddi bir ifade ile konuştu.
-Bu aslında bir kehanetti. Geleceğe yönelik bir kehanet. Benimle birlikte gelirseniz zamanla kehaneti de anlayacaksınız. Ne dersiniz?
Kehanetler oldukça ilginçti. Kehaneti yapan kahinlerin sözleri çoğunlukla anlaşılmaz bir güç içerirdi. Ne kadar güçlü olursan o kadar çok anlama imkanına sahip olurdun.
Mert, her zamanki gibi yine saçmalamıştı. Fakat sözlerini anlamayan jinler için ilgi çekiciydi.
Lider bir süre düşündü. Aslında diğer kabileler tarafından eziliyorlardı. Fakat bir koruyucuları olursa o zaman bölgelerini kaybetme korkusu yaşamazlardı.
Burada herkes vahşiydi. Sık sık savaşlar ve istilalar yaşanıyordu. Yani Merte katılmak fena fikir değildi. Eğleneceklerine şüphe yoktu.
-Pekala, sana katılmaya karar verdik. Fakat bize tam koruma vereceksin. Sözcümüz olarak Bia'yı kullanabilirsin.
Mert sırıttı. Saçma sözlerin bu kadar etki etmesini beklemiyordu. Biraz daha uğraşacağını düşünüyordu.
-Siktir lan, bu çok kolay oldu. Jinler harbiden salakmış.
-Hehehe..sizi sonuna kadar sömüreceğim. Allah çarpacak yakında. Hadi hayırlısı.
Mert, pis pis sırıttıktan sonra ciddileşti ve konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Challenges of being a senior sibling [BL] [Tamamlandı]
FantasíaBir türk olarak zor zamanlar geçirdim. Her zaman Wuxia türü çin novelleri okuyordum. Bir çin hayranıyım. Eh, eskiler "Bir şeyi çok istersen gerçekleşir" derlerdi. Bu benim de başıma geldi. Beni kıskanmaya devam edin! Bu kitap BL'dir. Küfür ve smut...