Herkese merhabalar:)
Yeni bölümle karşınızdayım...
Nasılsınız???
Umarım iyisinizdir^_^
Lafı daha fazla uzatmadan sizi bölüme alıyim efenim...
~
SEDEF ÖZDEMİR ;
Yaşadığım şok yüzünden bir süre aynaya bakmaya devam ettim. Nihayet gözlerimi aynadan almayı başardığımda, fark edildiğini anlamış olacak ki arabama doğru yaklaşmaya başladı. İçimde asla solup gitmeyen öfkem buraya doğru ilerlemesiyle daha da artarken hızla arabadan indim. Aramızda beş - altı adım mesafe bırakarak gözlerini bana dikti.
"Ne işin var burada, Sen beni mi takip ediyorsun?" dedim içimdeki ateş harıl harıl yanarken.
"Ne ilgisi var Sedef? Sadece Burak için hediye alacaktım ama senin arabanı görünce şaşırdım. O yüzden dik dik bakıyordum. Seni Takip ettiğim falan yok yani. Sakin ol." dedi sinirimi yatıştırmak ister gibi.
İçimde ona olan kızgınlığıma kafa tutan yanım, beni takip etsin istiyordu. Yinede onu sorgulamak isteyen yanım baskın geliyordu." Ne ilgisi mi var? Koskoca şehirde başka Avm mi yok? Bu kadarı da tesadüf olamaz herhalde." diye çıkıştım.
Bir - iki adım atarak biraz yaklaştı ve ellerini ceplerine koyup uzun boyunu kısaltmaya çalışarak kafasını bana doğru eğdi. "Buralardan bahsederken Bu Avm deki çalışanların daha güzel olduğunu söylemişti Burak." dedi yüzüne keyif alan bir gülümseme yerleştirerek.
Ulan Burak!
Ulan Burak! Hain Burak! Şerefsiz Burak!
Yedim seni oğlum. Seni şişeye oturtmayana sedef demesinler Ne desinler Kezban?
Sanane be!
Benim içimde, bana karşı olan iç ses bozuntusu!!Bozulmuştum ve sinirlenmiştim.
Yalan yok. Hatta bayağı bir canım sıkıldı. Ona hala deliler gibi Aşık olduğumu kendime yediremiyordum. Ama her fırsatta hatırlatmaktan gocunmuyorlardı. "Üstelik" dedi yüzünü daha fazla yüzüme yaklaştırarak. "Sen tanıdığın, tanımadığın yada arkadaş olduğun her adamla bu mesafedemi konuşuyorsun?"Sorduğu soruyla dumur olurken bahsettiği şeyin buraya gelmeden önce hastane kapısında yaşanan olay olduğunu anladığımda, bu sefer gülümseyen bendim. Takip ediyorsun okey :)
Kıskanıyorsun onada okey.
Bari belli etme be adam...Ellerimi göğsüne koyduğumda temasımla irkildiğini fark ettim. "Bu durumun seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum. Hem beni takip etmiyorsan arkadaşlarımla aramda olan mesafeyi nerden biliyorsun?" dedim.
Konuşurken dediğine ithaf olsun diye burnunun dibine girmiştim ve sözümü bitirdiğim anda göğsündeki ellerimle onu ittirdim. Anlık afallasada hemen toparlayıp dibime girdi." ilgilendirir. Hatta en çokda beni ilgilendirir. O adamın sana bakışlarını görmedin sen. Hem evet takip ediyorum seni bir sıkıntımı var. Güvenliğini istiyorum sadece. Konu sen olunca kimseye güvenmiyorum. Bana çok kızgın olduğunu, beni etrafında görmeye tahammül edemediğini biliyorum ama konu sen olunca yelkenleri suya indiriyorum. Zarar görmeni istemiyorum. " kafasını boynuma doğru yaklaştırıp ;
"kokunu sadece ben alıyim, güzel gülüşünü Ben göreyim istiyorum. Senden uzak olmak istemiyorum. Sensiz her gün ölüyorum Sedef. ""Sus!" diyebildim fısıltı gibi çıkan sesimle.
"Hayır!" diye itiraz ettiğinde kollarımda ki ellerini hissettim. "O adamın sana nasıl baktığını sen görmedin, ama ben gördüm. Resmen san-" lafını tamamlayamadan öfkeyle kollarımı çektim.
"Nasıl bakıyor he nasıl bakıyor?
Yiyecek gibi mi, kullanmak ister gibi mi?"
Yüzüne çöken hüzün yerini yakıcı öfkeye bırakırken tekrar o bakışları gördüğü andaydı resmen. Sinirle bir soluk çekti ciğerlerine, tam konuşacakken işaret parmağımı yüzüne doğru kaldırıp aramızdaki mesafeyi açtım." Sakın tek kelime daha etme!
Bana söylediğin şeyler kişiliğine hiç uymuyor. Karakterini eziyor.
Tabiki bakışları sana tanıdık gelmiştir. Nede olsa sende o gözle bakmıştın bana değil mi?" Öfkeli çıkan sesim karşısında sesli bir şekilde yutkundu. "Hayır yanlış düşünüyorsun. Evet böyle düşünmenin sebebi benim. Ama bu söylediklerin için pişman olucaksın."dediğinde psikopat gibi gülmeye başlamıştım. Gözlerimden akan yaşlarla" dedi. Beni aldatan ve kullanıp bir peçete gibi kenara atan adam. Nişanlıydık lan biz, neden bilmiyorum. Bana anlatmak zorundasın. Neden kullanılıp aldatıldığımı bileyim ki aynı hataya tekrar düşmeyeyim."dedim sinirli gülümsemem yüzümden silinirken;
"Anlatıcaksın, ama önce ben kendimi toparlıyacağım. Çünkü bu hayatta kendimden başka kimsem kalmadı. Hiçbirşey..."Hızla arabama binip oradan uzaklaştım. Bilmediğim şey ise ardımda kalbi tuz, buz olan bir adam bıraktığımdı...
Usulca söylendi adam sevdiği kadının ardından." Sen iyi ol Efulim,sen iyi ol ki bu adam var olsun. Yeter ki iyi ol ben seni sonsuza kadar beklerim kıymetlim...
~
Diğerlerine nazaran kısa bir bölüm oldu...
Çok beklettiğimin farkındayım ama haftasonu telafi edeceğim canlar. Şimdilik hoşçakalın...
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum=)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN SÜRPRİZİ (+18)
RomanceGECENİN SÜRPRİZİ ; Herşeyin başlangıcı o geceydi. Aldatılmış ve ilk defa alkolle tanışmış ruhum darmadağında. Çok üzülmüştüm ama bana fayda vermezdi. Gördüklerimi zihnimde silmezdi. Elimdeki tekilayı yukarı kaldırıp dans pistinin ortasına geçtiğimde...