Herkese merhabalar efenim...
Sizi çok tutmak istemiyorum sadece o minnoş parmaklarınızı lütfen yıldıza dokundurup bu fakiri sevindirin olar mı? MslşsiaKEYİFLİ OKUMALAR 🌹
BEYZA ASLAN 2 Ay Sonra;
Bugünün okulda yarım gün dersim olduğu için geri kalan zamanımı dernekte geçirmiştim. Genelde boş kalmıyor, sürekli birşeylerle uğraşıyorum. Son zamanlarda dernekteki sayı çoğalması bir yandan iyiyken bir yandan üzücü. Daha çok insana yardım edebileceğimiz için iyi, ama çektikleri acıyı düşününce keşke olmasa diyorsunuz. Eşyalarımı toplayıp çantamı sırtıma attım. Gitar çantamda elime alıp merdivenleri inmeye başladım. Çıkış kapısında gördüğüm Zehra ablayla sohbet ettikten sonra arabaya doğru ilerledim. Başımın aniden dönmesiyle elim ayağım boşalmıştı. Gitar çantası elimden düşerken başımı tuttum. Kollarımda bir el hissedince sahibine baktım. İlk baktığımda gözlerim parlayıp göremesemde çok geçmeden o kişinin Zehra abla olduğunu anladım.
"Ne oldu kızım sana?"
"B-bilmiyorum birden başım döndü. Çok döndü. Elim ayağım boşaldı abla."
"ah be kızım sen yine b 12 kontrolüne gitmedin demi. Şuna bak zaten iyice zayıflamışsın birde şu zıkkım sigarayı içip duruyorsun. Kendini hasta etmeye çalışıyorsan doğru yoldasın. Beni delirtme Beyza hastaneye git biran önce." dedi. Haklıydı, ama beni başka birşey sakinleştirmiyordu. Tabi son iki - üç haftadır sigaradan midem bulanmaya başladı. Bunu dile getirirsem daha çok azarlanıcağımı bildiğimden" tamam. Hemen bugün gidicem söz. "
" bana haber ver. Ve lütfen dikkatli ol."
"tamam abla iyiyim bir anlıktı."
"aman kızım öyle deme bir anlığına Allah korusun" deyip elini kulağına götürüp dişlerine vurdu"neler görüyoruz haberlerde. "dedi.
" evet. Haklısın ama bana da aynısı olucak diye bir kural yokya. Sıkma canını hadi içeri gir artık üşiyceksin üstünde birşey yok. "
" şu halinle bile beni düşünüyorsun ya vallahi helal yani. İyi peki gidiyorum ben. dikkat et sende. Haber ver bana. "dedi ve arkasını dönüp uzaklaştı.
"Tamammm."
O içeri girerken ben yere düşen gitarımı alıp kontrol ettim birşey olmamıştı. Arka kapıyı açıp gitarı koyduktan sonra şoför koltuğuna geçtim.
Civardaki hastanelerden biri işimi görürdü. Yaklaşık yarım saat sonra hastaneye vardığımda acile girdim. Acil kısmında sıra beklerken ismimin okunmasıyla içeri adımladım.
B12 sıkıntım olduğu için kan almışlardı. Hastanede ölüm gibi geçen Bir saatin sonunda test sonucum çıkmıştı. Doktorun odasına geçip masasının yanındaki koltuklardan birine oturdum."Hoşgeldiniz Beyza hanım."sıcacık gülümsemesiyle kadın doktor.
" Hoşbuldum. " aynı sıcaklıkla karşılık verdiğimde kollarını masasına dayayıp masaya doğru eğildi. Kaşları çatılmıştı. Korkmalımıyım???
" Testinizi inceledim çok değil ama B12 eksikliğiniz devam ediyor. Size yine bir ilaç yazacağım. Sigara ve alkol kullanıyormusunuz?"dedi ciddi çıkan ses tonuyla.
" alkol iki aydır kullanmadım. Sigarayı geçen ay günde iki paket olmak üzere kullanıyordum. Hala kullanıyorum. "
" peki son bir ay? "
" Aslına bakarsanız biraz tuhaf, daha önce hiç sigaradan midem bulanmamıştı. "
" İşte bunun bir sebebi var ve sanırım sizin haberiniz yok. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN SÜRPRİZİ (+18)
RomanceGECENİN SÜRPRİZİ ; Herşeyin başlangıcı o geceydi. Aldatılmış ve ilk defa alkolle tanışmış ruhum darmadağında. Çok üzülmüştüm ama bana fayda vermezdi. Gördüklerimi zihnimde silmezdi. Elimdeki tekilayı yukarı kaldırıp dans pistinin ortasına geçtiğimde...