Selam...
Nabersiniz canlar???
Ben biraz üzgünüm, çünkü sınır dolmadı :'(
Aslında niyetim yoktu yazmaya ama haksızlık yaptığımı düşündüm. Devamını okumak isteyenler var ama diğerleri yüzünden okuyamıyor mesela. Bende bir okuyucuyum şahsen hoşuma gitmez, gitmiyor da zaten...
Bu yüzden yazarınız sizi bölümsüz bırakmadı. Boş bir vaktimde yazmaya çalıştım:]
Umarım beğenirsiniz :)
KEYİFLİ OKUMALAR CANLAR 🌹
¿
BEYZA ASLAN ;
Hayat anlamlandıramadığım kadar hızlı geçiyordu son günlerde. Türkiyeye döneli yaklaşık bir ay olmuştu ve eski düzenimi sağlamayı neredeyse başarmıştım. Sabahları genellikle kızımın çığlıklarıyla uyanıp güne hızlı bir giriş yapıyordum. Gün içinde gelicek öğrencim varsa ona göre hazırlık yapıyordum ve etraf dağınıksa topluyordum. Tabi ben bunları yaparken öykü hanım hiç durur mu?
Asla!
Neyseki bu konuda da gamze bana çok destek oluyordu ve onunla öz bir abla gibi ilgileniyordu. Günün çoğu kızımla geçiyor, dersler, yemek falan filan derken gün çok hızlı bitiyordu. Aslında günümün hızlı bitmesinin bir sebebi de Ardaydı. Akşamları iş çıkışında gelip öyküyü görüyor en fazla iki saat olmadan gidiyordu. Akşam onun gelmesini beklerken de hayat anlamsızca hızlı akıyordu. "Beyza sen iyimisin?" diye soran seste ona aitti. Sesi sayesinde düşüncelerimden sıyrılırken, yüzünü izlediğimi farkettim.
Enayi!
Adamın içine düşcen içine!Kafamı hızla sağa sola sallayıp kucağında uyumuş olan öyküye baktım. Dudaklarını büzmüş babasının boynunda Uyukalmıştı.
"i-iyiyim. Sen birşey mi istiycektin?" diye sordum kekelememe engel olamadan, çok utanıyordum resmen adamı gözlerimle yedim!Ha şunu bileydin!
"Öykü uyudu yatağına yatır istersen diyecektim."
"ha evet ben onu yatağına yatıriyim." dedim ve koltuktan kalktım. Kollarımı ona doğru uzatınca hafif çattığı kaşlarıyla konuştu"Bir yere mi gidicektin sen? " diye sordu.
" Hayır. Neden? "dedim onun sorusuna soruyla karşılık vererek.
" Ne biliyim sanki dışarı çıkıcak gibi hazırlanmışsında o yüzden sordum. "dedi
Gözlerimi üzerimde gezdirdiğimde kendime içimden lanetler etmeye başladım. İşte son zamanlarda öyküyü görmeye gelicek diye özenerek giyinme, ve o öyküyle ilgilenirken onu izleme gibi bir rutin oluşmuştu hayatımda.
" Kötü mü olmuş ki? "dedim titreyen sesimle. Regl olmak üzere olmanın verdiği duygusallık sorunsalı...
" Hayır. Böylede güzelsin. Sadece bence ev halinle daha güzelsin yani ne biliyim dışarı çıkmasan bu kadar giyinmessin normalde."
Dedi sonra sanki ağzından birşey kaçırmış gibi dudaklarını ısırdı. Bu hareketiyle bakışlarım dudaklarına kayınca, kendimi toparlayıp kollarımı tekrar öyküye doğru uzattım. Öyküyü şefkatle sardığı kollarında bana doğru uzatırken kızım gözlerini açtı ve huysuz ılar çıkarmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN SÜRPRİZİ (+18)
RomanceGECENİN SÜRPRİZİ ; Herşeyin başlangıcı o geceydi. Aldatılmış ve ilk defa alkolle tanışmış ruhum darmadağında. Çok üzülmüştüm ama bana fayda vermezdi. Gördüklerimi zihnimde silmezdi. Elimdeki tekilayı yukarı kaldırıp dans pistinin ortasına geçtiğimde...