1.Bölüm

14.2K 172 8
                                    

Öncelikle herkese merhabalar🌹
Kurguma hoşgeldiniz...
Kitap çokça cinsellik ve küfür içerir.
Sevmeyenleri şimdiden uyarıyim.
Şahsıma küfür, hakaret içeren. Spoi içeren, reklam içeren yorumlar silinir.

KEYİFLİ OKUMALAR 🖤

BEYZA ASLAN;

Öğrencilerimle vedalaştıktan sonra heyecanlı bir okadar da aceleci. Adımlarla okul binasından çıktım. Okul bahçesinde olan arabama doğru adımladım. Çantamı yan koltuğa koyup sürücü koltuğuna oturdum. Emniyet kemerimi takıp yola çıktım. Neden heyecanlıyım sorguluyorsunuzdur. Hemen açıkliyim efenim bugün sevgilim beyle beraber vakit geçiricem ama onun haberi yok Bu sıralar çok meşgul olduğumdan ona zaman ayıramıyorum ama bugün bir kaçamak yaptım. Yaklaşık yirmi dakika sonra evinin önüne geldim arabayı parkedip beraber yeriz diye aldığım tatlıyı elime aldım. Anahtarla apartman kapısını açıp merdivenleri çıktım. En üst kata geldiğimde nefes nefese kalmıştım. Asansör vardı ama bilin bakalım sorun neydi?
Bu kızın asansör korkusu var...
Asansöre binemediğim için sürekli merdiven çıkmak zorunda kalıyorum. Allahtan rezidansta falan oturmuyorumda gerek kalmıyor :)

Nefesimi düzene soktuktan sonra kapıyı sessizce açıp içeri girdim poşeti fortmantoya bırakıp içeri adımladım. Odasının kapısı kapalı ama içerden sesler geliyordu kapıyı yavaşça açtığımda gözlerime inanamadım. Sevgilim kerem çırılçıplak birşekilde kendisi gibi çıplak bir sarışınla sevişiyordu!

ALDATILIYORDUM!

Sonunda kendime geldiğimde cebimde duran telefonumu elime alıp birkaç tane resim çekip telefonu cebime koydum. Ardından sanki yeni gelmiş gibi birden içeri daldım. İlk başta ikiside aldıkları zevkten umursamasada "OHA!" diye bağırmamla bana döndüler. Kerem anında kendini toplarken çoktan cümlelerini sıralamaya başlamıştı. Gözüme parmağımdaki yüzük takılınca çıkarıp suratına fırlattım. "Bitti. Sakın bana yaklaşma. Rezil pislik. Peşimden gelme. seni asla affetmeyeceğim!"

Arkamı dönüp koşar adım evden çıktım. Ellerim titriyor ne yapacağımı bilmiyordum. Neden?! Neden aldatmıştı ki evlenicektik. Ben ona kendimi vermediğim içinmi değerim yoktu. LANET OLSUN aynen öyleydi
Defalarca kez öpüşmekten ileri gitmeye çalışmış ama ben izin vermemiştim. Burdan uzaklaşmlıydım. Arabama binip hızla en yakın bara sürdüm alkolden bir haber olan ben bugün önüme geleni kafaya dikmeyi planlıyordum.

Bir otelin önünden geçerken sağ kısmında gördüğüm şeyle gülümsedim. Kendimi bu halde bana gösterseler gülerdim. Resmen ağlarken gülüyordum. Delirmessem iyiydi. Arabayı parkedip sadece telefonumu ve bir miktar parayı yanıma aldım hızlı adımlarla içeri girip barmenin önüne oturdum.

"Tekila istiyorum." dedim umursamayarak. aynı umursamazlıkla önüme bir tekila koydu barmen. Elime aldığım gibi kafaya diktiğim bardağı sertçe masaya vurdum.

"ver bitane daha hadi." dedim.
Adamın canına minnetti para kazanıyordu nasıl olsa. Bir tekila daha önüme uzatıp işine devam etti.

Kendi kendime söylendim" alkol beni çarpıcak hemde çok fena. "deyip elimdekinide kafama diktim.

Dünya başıma yıkılmıştı. Alkol çarpsa nolucak ki?
Yıllarımı verdiğim adam sırf bedenimi ona sunmadım diye beni aldatmıştı. Bu kadar kolaydı işte. Biz kadınlar onları öyle yerlere koyuyoruz ki kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanıyorlar.

GECENİN SÜRPRİZİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin