19.Bölüm

1.4K 29 1
                                    

KITAP 30K OLMUŞ HİÇ SÖYLEMİYORSUNUZ AMA🥳
İLK BÖLÜM DAHA 80 OY 😭UNUTMUŞSUNUZDUR KESIN YOKSA SİZ BENİ ÜZMESSİNİZ🖤
ŞAKA BİR YANA
BUGÜNE KADAR DESTEK VEREN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM. İYİ Kİ VARSINIZ...

BEYZA ASLAN ;

Sabah güneşinin yüzüme vuruşu uyandırdı beni derin uykumdan .Heryerimde ufak ufak sızılar hissediyordum.Gece yaşanılanlar gözümün önüüne bir bir düşerken kalbimi huzur sardı.yüüzümdeki geniş tebessümle yataktan kalkıp banyoya gittim.duş aldıktan sonra saçımı taramak için aynanın karşısına geçtiğimde bounumdaki ve göğüslerimde ki morluklara gözlerim takıldı .
Hayretler içinde kendime bakarken telefonumun bildirim sesiyle bakışlarım oraya düüştü.düün gece sabaha karşı sedefe yazdığım"bu gece gelmiyorum"mesajına karşılık"onu çoktan anladık bayan ateş"yazmıştı.yanaklarımın kızardığını hissederek telefonu kapatıp yerine bıraktım.daha fazla oyalanmadan Ardanın dolabından bir gömleği giydim altıma sadece kilodumu giyerek gömleğin düğmelerini göğüs oluğuma kadar ilikledim.

Saçlarımı gelişi güzel bir ev topuzu yaptım ve odadan çıkarak merdivenlere yöneldim.mutfaktan gelen tıkırtılar ve kısık sesle çalan yabancı müzik Ardanın mutfakta olduğunu gösteriyordu.mutfak kapısından içeri baktığımda yanılmadığımı anlamıştım.üst bedeniçıplak altına giydiği gri eşofmanıyla birşyler yapıyordu."orda beni izlemek yerine yanıma gelmelisin güzelim."dediğnde kendime gelerek yanına gittim ve kaslı sırtına sarıldım."napiyim aklımı başımdan alıyorsun .daldım bi an."dedim.ellerim kaslı göğsünde dolaşırken aniden beni tezgahla arasına aldı."ahh siktir Beyza şaka yapıyor olmalısın."aniden verdiği tepki beni şaşkına çevirirken "noldu"dedim meraklı bir ses tonuyla ."bu halin...gömleğim sana daha çok yakışmış kabul etmek gerekirse."belime sarmışolduğu elleriyle beni tezgaha oturttu ve bacaklarımın arasına girdi"ama şu yaptığın topuz sana  o kadar yakışıyor ki."dedi ve başını boyun girintime sokup orada soluklandı.o benim kokumu solurken benimde ciğerlerim bayram ediyordu tabi ki."teşekkür ederim ."dedim utangaç bir sestonuyla ."bak sen dün gece panter gibiydin buna mı utanıyorsun bakiyim sen."dediği şeyle kendimi ondan uzaklaştırıp yüzüne baktım."ne var canım herkes yapıyor nolmuş yani.Ayrıca bizim çocuğumuz var farkındaysan."dedim"olamaz demedim ki güüzelim .sadece çok hoşuma gittiğini bil istedim."dedi ve masum masum bana bakıp dudaklarını büzüyordu.

Daha fazla tatlılığın dayanamayıp sert bir öpücük kondurdum dudakalarına .bir an afallasada kısa süüreli birleşip ayrılan dudaklarımızı tekrar daha sert ve tutkulu birleştirdi.öpüüşü derinleşirken belimdeki ellerini iyice sıkılaştırıp göğsümü göğsüne yasladı.nefes nefes ayrıldığımızda eli önüüme gelen perçemlerimi kulağımın arkasına sıkıştırdı.yanağıma koyduğu eliyle alnımı alnına yasladı ve nefes nefese"seni öpüp saatlerce seninle sevişmeyi bende istiyorum güzelim.ama yorgunsun ve seninde söyldiğin gibi bizim güzeller güüzeli ,annesinin kopyası bir kızımız var ve onun yanına gştmemiz gerek.o yüzden burda duralım yoksa seni asla bırakmam."alnımı uzun uzun öperek soluklarını düüzenledi "seni çok seviyorum sevgilim" dedi. Zaten az önce söyledikleriyle dolan gözlerimden son söylediği kelimeyle yaşlar akmaya başladı "Bende seni çok seviyorum kızımın babası. İyi ki varsın ve bundan sonrada hep ol."söylediklerimle birlikte alnını alnıma yasladı. Derin bir nefes alıp" Biliyorum geç kaldım, çok geç kaldım hatta bazı şeylere. "eli yaş akan gözlerimi usulca okşadı ardından devam etti kalbimi ısıtan sözlerine" çok yaş akıttım güzel gözlerinden. Ama telafi edicem. Söz veriyorum. Ne gerekiyorsa yapıcam. İyi bir baba, iyi bir koca olucam. Sizi hep sevicem. Söz. Duyduğum şeyle gözlerim irice açıldı ve başımın iki yanında ki ellerini tuttum "Ne dedin sen?" dedim. Burnunu burnuma sürterek"Koca dedim kocan, Eşin, sevgilin. Biricik aşkın sevgilin" yüzümdeki tebessümü müm iyice genişlerken "EGO da tavan maşallah." dedim. Muzip bir şekilde gülerek "Beni bu hale sen getirdin güzelim" dedi ve beni tezgahta indirdi. "Bu güzel anı bozmak istemiyorum ama kızımı çok özledim bir an önce kahvaltımızı yapaıp gidelim." dedi.
"Vayy satıcılık he. Bakıyorumda pabucum dama atıldı hemen." diye sızlandım. Büyük bir kahkaha attı "kızını kıskanamazsın sevgilim saçmalama." yanağıma hızlı bir öpücük kondurdu "ikinizinde yeri ayrı. Sen olmasaydın kızımız da olmazdı" dedi ve yüzündeki muzip sırıtışla hazırladıklarını masaya taşımaya başladı. Şaka bir yanaydı kızımın babası, sevdiğim adam,kalbim bambaşkaydı. Ve inanıyordum bu adam açtığı yaraları sarıcaktı...

GECENİN SÜRPRİZİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin