ISABELLE
-Jó napot! Megbeszélésre jöttem 11 órára.-léptem be a recepcióra az új munkahelyemen.-hatalmas tér volt, és az épületnek is volt vagy 30 emelete. Ordított belülről a csúcstechnológia ismerete. Kívülről sima épület volt, de ha beléptél, olyan volt mintha a jövőbe érkeztél volna.
-Nevet kérhetek?
-Isabelle Queen.
-Meg is van. A 16. emeletre kell mennie. Itt egy belépőkártya.-nyújtott a felém a fekete kártyát a nevemmel és egy kóddal.-Aktiváltam a rendszerben, ezzel lehet kinyitni a zárakat az ajtón, és a liftet is ezzel tudod kezelni.
-Köszi a segítséget.-és elindultam a lift felé. Tetszik egy a kártyával irányítós rendszer. Ahogy kiléptem a liftből, ami a szemem elé tárult, minden elképzelésemet felül múlta.
Csúcstechnológia, fizikai és kémiai fejlesztések, módosított fegyverek, teljes hálózat az egész világ körül. Ez hihetetlen...-Szia! Te vagy az egyik új kém?-jött oda a nő, aki még a felmérésen minket tanított.
-Igen. Isabelle Queen!-nyújtottam a kezem, és kezet fogtunk.
-Sarah Parker vagyok. Körbevezetlek és kiválaszthatod azt a fegyvert amire szakosodni fogsz.
-Jól hangzik! Menjünk!
Végig sétáltunk egy csomó folyosón, szobákon, tárgyaló termeken, edzőtermeken, és fegyverszobákon. Rengeteg szép berendezési tárgyal.
-Ez de jól néz ki.-mentem oda és emeltem fel egy fehér kristálykövet.
-Tényleg az, de ne fogdoss össze mindent ha lehet.
-Vettem.-és leraktam a helyére a kristályt.-De amúgy, jól hallottam hogy azt mondtad az egyik új kém? Tehát többet vettek fel?
-Jó megfigyelés. Ez egy jó pont.-mosolygott rám Sarah.-Egyébként igen. 5 embert vettünk fel a jelentkezők közül.
-Megtiszteltetés hogy én lehetek az egyik.
-Meglátjuk hogy meg is tarthatod-e a helyed. Gyere, megjöttünk.
-Hová?-néztem körbe, de nem láttam semmit.-Itt csak egy fal van.
-Biztos?-nézett rám magabiztos mosollyal.-Benyomta a falat az egyik ponton, és megjelent egy tablet, ahova be kellett írni a kódot. Beírta, a fal pedig kinyílott, és a szemünk elé tárult a mindenféle fegyverekkel teli szoba látványa.
-Azta rohadt...-mondtam tátott szájjal.
-Nézz körül. Innen kell kiválasztanod egyet, ami a fő fegyvered lesz.
-Mindegy melyiket?
-Teljesen mindegy.
Elindultam, és körülnéztem mintha valami ajándékboltba sétálgattam volna. Rengeteg érdekes fegyver volt, de az egyiken megakadt a szemem. Ami nem is fegyver, hanem egy karkötő volt.
YOU ARE READING
I'll help you, whatever it takes - Charles Leclerc ff
FanfictionA 19 éves Isabelle szüleit megölték mikor ő csupán 15 éves volt. Bár még szinte gyerek volt hatalmas bosszúvágy kerekedett benne és elhatározta hogy megszabadítja a világot a gyilkosoktól. Azonban egy idő után túlságosan elárasztotta a düh és észre...