ISABELLE
Az egész hétvégét együtt töltöttük Chalresal. Elutaztunk erre a pár napra Magyarországra. Több városban is megfordultunk, és rengeteget ettünk. A magyarok valahogy mindig esznek, és nagyon finomak az ételeik, a borokkal együtt.
Vasárnap este szálltunk fel a gépre ami elvitt Olaszországig, onnantól pedig kocsival mentünk tovább Monacoba. Felajánlottam Charlesnak hogy vezetek de nem rajongott az ötletért.-Mi lenne ha én vezetnék?-kérdeztem tőle és oldalra billentettem a fejem.
-Biztos hogy nem.-vágta rá szinte azonnal.
-De tudod hogy nekem is van kocsim, és én is tudok vezetni ugye?
-Hát gondolom, de jobb szeretem ha én vezetek.
-Egyszer úgy is meggyőzlek.
-Ezt kétlem.
Másnap reggel én készültem bemenni a céghez az első napomra, Charles pedig még mélyen aludt. Összeszedtem magam, felöltöztem, gyorsan csináltam egy szendvicset magamnak, és koffein gyanánt egy fekete teát. Nem szeretem a kávét. Indulás előtt benéztem a hálóba hogy Charles felkelt már, de még az igazak álmát aludta. Írtam neki egy üzit hogy mikor megnézi a telefonját lássa.
"Jó reggelt álomszuszék!🤗
Elmentem dolgozni, majd délután jövök valamikor.
Hagytam reggelit neked is a hűtőbe😙🥪Adtam egy puszit az arcára és elmentem otthonról. Kiléptem az utcára és rápillantottam az ott parkoló kocsimra.
Végre én is vezethetek. Beültem a kocsimba és élveztem a vezetés szabadságát. Egy F1-es pilóta mellett elég nehéz kibontakozni. Csináltam egy selfiet és elküldtem Kellynek "1.nap😜" felirattal.
"Dögös vagy barátném!🤩😳hajrá!😚"
Szerencsére nem volt dugó sehol, ezért gyorsan beértem. Leparkoltam és beléptem az épületbe. Lehúztam a kártyát amit még múltkor adtak, hogy ezzel tudom kinyitni az ajtókat, és használni a liftet is. Nem gondoltam volna de kaptam egy külön irodát is, ami a 16. emeleten volt. Micsoda véletlen hogy Charles versenyző száma is ez. Benyitottam és egy szép, modern és letisztult irodával találtam szembe magam.
YOU ARE READING
I'll help you, whatever it takes - Charles Leclerc ff
FanfictionA 19 éves Isabelle szüleit megölték mikor ő csupán 15 éves volt. Bár még szinte gyerek volt hatalmas bosszúvágy kerekedett benne és elhatározta hogy megszabadítja a világot a gyilkosoktól. Azonban egy idő után túlságosan elárasztotta a düh és észre...