20

252 37 26
                                    

Eve geldiklerinin üzerinden sadece beş dakika geçmişti ki evde büyük bir tartışma çıkmıştı. Jeno, Chenle ve Jisung Haechan'ın yaptığına tepki gösterirken Mark ve Renjun de onları sakinleştirmeye çalışıyordu.

Haechan zaten oldukça pişmandı bir de onlar üstüne geldikçe kendini daha kötü hissediyordu. Orada söylediği şeyin saçmalığının farkındaydı ve Jaemin'i kırmış olabileceğini de biliyordu ama Jaemin'in onlardan biri olup olmadığını bilemezdi ki hâlâ da bilmiyordu. Belki de doğru karar vermişti.

Jeno ona bağırmaya devam ettikçe Haechan daha fazla dayanamadı ve en sonunda patladı. "Yeter! Söylediklerim için pişmanım zaten bir de siz üstüme gelmeyin. Hem belki de doğru olanı yapmışımdır nereden bilebilirsiniz ki? En son Jaemin seni dövdü Jeno farkında mısın? Onlardan biri olmuş olabilir!"

"Hyung hiçbir şey bilmiyorsun! Bizim kurtulmamıza yardım eden oydu. O seni kurtarmak için neler yaptı sen ise onu boşverin dedin. Boşver!" Chenle artık sinirinden ağlıyordu. Haechan'ın nasıl bu kadar kör olabildiğini anlamıyordu.

"N-ne demek istiyorsun?"

"Ne demek istiyorum? Ne demek istiyorum öyle mi? Şunu diyorum, çıkmamıza yardım eden Yuta değil Jaemin hyungdu."

Haechan öğrendiği gerçekle daha büyük pişmanlığa düşmüş kabul etmek istemezcesine başını iki yana sallıyordu.

"Ama o-o Yuta... Yani oydu."

"Jaemin hyungun artık her gücü yapabildiğini görmüştün hyung neyi kabul etmek istemiyorsun anlamıyorum. Taeyong'un gücünü kullanıp bize yardım etti. Onu bulduğumuzda bize bilmemiz gerekenleri anlattı. Jeno hyungu dövdüğü gün ve ondan öncesinde kendinde değilmiş. Jeno hyung ona söyledikleriyle onu kendine getirmiş ve yaptıklarını düzeltmek için bizi kurtar-" Chenle bağıra bağıra tüm bildiklerini anlatmaya devam edecekken kapının çalmasıyla susmak zorunda kalmıştı.

Mark hepsini kendi arkasına alıp kapıya ilerlemeye başladı. Adımlarını temkinli atıyordu. Kapının arkasındaki onlardan biriyse diye hepsi tetikteydi. Kapıyı açmadan hemen önce delikten baktığında şaşkınlık ve aceleyle kapıyı açtı.

"Jaemin!"

Gözleri yarı kapalı baygın bir şekilde kapıda bekleyen Jaemin hepsini oldukça şaşırtmıştı. Ayakta zor duruyor gibiydi ve o sırada karnını fark ettiler. Fazla kan kaybetmemek için kendi eliyle baskı yapmaya çalışıyordu ancak pek becerebildiği söylenemezdi.

Jeno sonunda şoktan çıkmayı başarmış onu hızla içeriye almıştı. Koltuğa yatırdıktan sonra diğerlerine seslendi. Jaemin gözlerini kapatmamak için direniyordu ancak fazla gücü de kalmamıştı.

Hastaneye gidemezlerdi, polislerle uğraşmaları gerekirdi fakat bu yarayı da kendileri iyileştiremezlerdi. Eve doktor çağırmak akıllarına geldiğinde Mark bir tanıdığının olduğunu söylediği için onu çağırmış bekliyorlardı.

O sırada Jaemin gözlerini kapatmasın diye onu oyalamaya çalışıyorlardı. Havadan sudan konuşuyorlar ya da dikkatini başka bir şeye vermesini sağlıyorlardı. Neredeyse on dakika sonra gelmişti doktor.

"Temiz ve nemli bir bez getirin." Doktorun emriyle Jisung koşarak alıp getirmişti. Yarasının etrafını temizlemesini istediğinde de Jeno Jisung'un elinden alıp kendi temizledi.

Daha önce Jaemin eliyle kapattığı için göremedikleri yarayı şimdi görüyorlardı. Hem bıçak hem de kurşun yarası vardı. Kurşun sıyırmıştı ancak bıçak yarası oldukça derindi.

Doktor vücudunda kurşun var mı diye kontrol etmiş bulamayınca bıçak yarasını dikmeye başlamıştı. Jaemin acıdığını hissediyordu fakat tepki veremiyordu. Dikme işi bittiğinde doktor son olarak ağrı kesici vurdu.

Fantasy DreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin