Bölüm 14

4.2K 257 83
                                    

Güneş ışığı yüzüme vurduğunda huzursuzca kıpırdandım. Yataktan doğrulurken bir yandan da beni terleten yorgandan kurtulmaya çalışıyordum .

Anlaşılan o ki yaz bu sene erken gelecekti. Birbirine dolanan kıvırcık saçlarıma söz geçirmeye çalışarak banyoya doğru ilerledim. Kesinlikle bir duş almam lazımdı.

Uyanabilmek için suyu biraz soğuk yapmıştım. Uzun bir sürenin geçtiğinin farkındaydım ama beynimin solunum fonksiyonları hariç her şeyi durmuş gibiydi.

Gözlerimi kapatıp kafamı beynimdeki buzları dağıtmak için salladım. Gözlerimi tekrar açtığımda beyaz fayansta kanlı bir el izi vardı. Korkuyla arkamdaki duvara yaslandım. Bu sadece bir hayaldi. Beynimin bana oynadığı basit bir oyun.Gözlerimi bir kaç saniyeliğine kapatıp tekrar açtım. Hala oradaydı ve şimdi çoğalmışlardıda.

Kesik kesik nefes almaya başlamıştı. İyice hastalıklı birine dönüşüyordum.Bu kadar zayıf mıydım?  Olmamalıydım. Ben güçlüyüm. Ben tek başıma ayakta durabilirim. Yapabilirim.

Titreyen ellerimle kan lekesine dokundum. Dokunmamla kaybolması bir oldu. Rahat, titrek bir nefesi içime çekerken duşta daha fazla oyalanamadım.

**********

Uzun, sıkıcı koridorda ilerlerken bu evin mimarına sevgilerimi yolluyordum. Hayır yani burayı tasarlarken cırcır oldun da tuvalete yetişmek için mi çabaladın ne yaptın? 

Tam merdivenlere ulaştım derken bütün çıplaklığıyla karşıma Daniel dikildi. Hass..an, amcamın oğlu ne yaptı acaba? 

"Günaydın çocuklarımın katili . " dedi bir gözünü ovuşturarak anlaşılan birileri uykusunu tam alamamış.

"Keşke hiç uyanmasaydın ama madem uyandın sana da günaydın Sapıkların Alfa'sı." dedim ve yüzüne bile bakmadan merdivenleri inmeye başladım.

Kolumdan tutup durdurduğunda, Ali nerden geldiğini göremediğim bir şekilde bacağıma yapıştı.

"Sen nerden çıktın yine ya! " dedi Sapıkların Alfa'sı.Ali ise cevap olarak bana daha çok yapıştı. Yapmayın ama bünyem bu kadar ilgiye alışık değil. Şimdi şuracıkta balon gibi patlarım, üzülürsünüz.

"Oğlum bıraksana, sana kaç defa dedim 'o benim ' diye.Algılaman için ne yapmam gerekiyor? " dedi beni tamamen görmezden gelerek. Merhaba, ben hala burdayım.

Hmm bir bakalım. İki kurdun arasındayım. Ve çekiştirilmeye devam ediyorum. Ya bir kemik parçasıyım ya da bir aptal.

Danny'i beni görmezden geldiği gibi görmezden gelerek Ali'ye döndüm. Gözleri parlayarak bana bakıyordu. Demek ki eğlenceli bir şeyler var.Sonunda...

"Ne demek 'benim'?  Çok fazla sahiplenmişsin ama hayal dünyandan çıkmanı öneriyorum. " dedim kaşlarımı havaya kaldırarak. Bir yandan da istemsizce duruşumu dikleştirip, yumruklarımı sıkmıştım. Olası bir kavgada kazananın kim olduğu bariz belliydi.

Tabii ki de ben!  Bu konuda lütfen kafanızda oluşan yanlış lideri silip atın. Mümkünse bodrum katına falan saklayın. En olmadı evinize misafir çocuğu geldiğinde oyuncak niyetine de eline verebilirsiniz.

Yüzünde gergin bir gülümseme oluştu "Farkında mısın bilmiyorum ama zaten çoğu insana hayal gibi gelen bir hayatın içerisinde yaşıyoruz. " dedi ve bir eliyle boydan boya kaslarını göstererek sırıttı.

Zavallı Ali'm etkilenmesin diye bir elimle çocuğun gözlerini kapattım.

"Her kası olan çıplak mı gezsin yani?  Ben neden çıplak gezemiyorum? " dedim ve gözleri parlayan bir adet Sapık Danny ile baş başa kaldım.

KURT ADAM:ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin