11-C Tanıtım

16.6K 702 380
                                    

... Keyifli okumalar

Sonradan gelen güncelleme: bomboş bir kurgu haberiniz olsun
Sonradan gelen ikinci güncelleme: Kitabı düzenlemek için tekrar okudum ve başlarda bayağı boş yapmışım.  Mal gibi içeriğe falan müdahale etmişim.  Bir iki bölüm de düzeltilecek gibi değildi bende öyle bıraktım.  Yapacak bur şey yok artık.  Siz bu kitabı sevdiğiniz için kaldıramayacağım kalsın buralarda bir yerlerde.

******

Ben Kara. Yani Ahsen . 17 yaşındayım. Semtteki tüm manyakların toplandığı 'Fatma Turgut Anadolu Lisesi'nde 11-C sınıfındayım. ( Şarkıcı olan Fatma Turgut'la bir alakası yok )
11-C , 8 yıldır açılmış olan koca okulun ilk ve tek sayısal sınıfı.

"Okulumuzun gurur kaynağıyız ." demeyi çok isterdim .
Ama' Müsrif Cemil ' bizden pek memnun değil.

Müsrif Cemil ; okulumuzun müdürü .Klasik devlet okullarında bulunan müdür tipidir kendisi . Kundura , mavi gömlek , lacivert kıravat , siyah ceket , siyah pantolon . Seyrek saç . Dediğim gibi klasik müdür tipi .Çokta abartılacak bir yanı yok . Birde her müdür gibi baya bir cimri.

Bizi okuldan atmıyor çünkü 17 kişiyi aynı anda okuldan atamaz heralde. Ayrıca sınıfın çoğu derslerde çok başarılı . Başarılı olmayanları okulda tutmalarının gereksinimleri de var tabi .

11-C SAYISAL yazan plastik mavi kartona bakıp gülümseyerek içeri girdim. Ekip tamdı .

Kel buradaydı , Kel ; Saçları beline kadar uzandığı için lakabı keldi . İsmi Ufuk . 17 yaşında. Santraç şampiyonu ve okula 2 kupa kazandırdığı için Müsrif Cemil onu okuldan atmıyordu.

Hanım buradaydı , Hanım ; Sınıfın ve okulun en babayiğit kızıdır kendisi. İsmi Elif. 16 yaşında. Okulda ki tüm maçların aranan ismi.
Yani baya baya hep erkeklerle takılıyor .Ve kendisi okulun Fizikte en başarılı öğrencisi.

Cılız buradaydı , Cılız ; Okulun en kilolu ismi ve bizde dalga geçme amacıyla cılız diyoruz. Okuldan kaçtığımızda kilosundan dolayı hep geri kalıyor. İsmi Murat.

Dombili buradaydı , Dombili ; 39 kilo. Aşırı zayıf ve direğe benziyor
Murat'ın kilosuyla dalga geçince oda geri durmuyor tabi. Sınıfta sözelde başarılı olan sayılı isimlerden. İsmi Orhan.

Ciciko buradaydı , Ciciko ; İsmi Ece . Baya baya tiki kızlardandır . Aşırı süslü ve baya güzel. Müdürün yiğeni ve okuldan atılmama nedeni bu. Ama müsrif ona bile müsamâa göstermiyor .

Edebi dörtlü de buradaydı , Sait Faik abasıyanık ; Yani Metin.
Halit Ziya Uşaklıgil ; Yani Furkan. Özdemir Asaf ; Yani Fuat. Oğuz Atay ; Yani Mesut. Edebi dörtlünün üyeleri. Ve kötü bir haberim var hiçbirinin Edebiyatla uzaktan yakından âlâkası yok .

Sırık buradaydı , Sırık ; 1.52 boyuyla baya bir dalga konusuydu. Ama bunları umursamayacak kadar hayat dolu bir isim . İsmi Ahmet.

Zeki buradaydı , Zeki ; Asla ve asla zeki değildi. Bizim aksimize hayvan gibi çalışıyor ama asla başarılı olamıyordu. İsmi Mustafa .

Dedikodu time de buradaydı , hani her sınıfta olur ya . Kaloriferde oturur camdan dışarıyı izlerler. Beraber lavaboya gider asla ayrılmazlar . Ve okuldaki her bilgi onlardan sorulur . Buse ve Zeynep tamda bu anlattığım ikiliydi .

Atletik Kerem' de buradaydı . Ve cidden o gerçekten atletikti. Baya baya kasları vardı yani. Notlarıda baya yüksekti.

Sap Tuğçe'de buradaydı, sap dediğimize bakmayın 5 dakika boş kalmıyor. En son muhtarın oğluyla çıkıyordu. Herkes ders dinlerken o en arka sırada telefon aracılığıyla flört etmekle meşgul .

Son olarak dakik burada mı diye baktım . Ama yoktu . Hiçbir zaman yoktu zaten. Adı üstünde dakik. Ne zaman zamanında gelmişti ki ! İsmi de Fatma.

" Gençlerrrr Müsrif geliyor . " Diye bağıran Çiko Kamil ile tüm sınıf goygoyu bırakıp yerlerine oturdu.

Çiko Kamil ; 11-B eşit ağırlıktan yol arkadaşımız . Genelde koridorda takılır ve dedikodu time ile vakit geçirir . Zeynep'ten hoşlandığınıda düşünmüyor değiliz tabi .

" Ne için geliyor acaba ? " Diye sordu Ciciko .

" Tuvalet kağıtlarını 3'er 3'er kullandığımızı mı öğrendi acaba ? " Dedi dombili .

" Muslukları bilerek açık unuttuğumuzu mu duydu acaba ? " Dedi Zeki .

" Kesin nöbetçi öğretmenin masasına ' Ben lahmacun sen lavaş sar beni yavaş yavaş ' Yazdığımızı gördü . " Dedim şakayla .

" Dün okuldan kaçtığımızı öğrenmiş olmasın. " Dedi Kerem şakayla karışık.

Neden geldiğini elbette ki biliyorduk. Amaç sadece goygoy yapmaktı .

Dün bizimkilerin mahalle maçı vardı. Ve bizde oraya gitmiştik. 4: 0 da yenmistik. 4 golün 3' ünü de Hanım atmıştı . O derece iyi yani. Neysem konu bu değil .

" Ceza geliyorr. Hazır olun. " Diyen Atletik Kerem' e hak vermistim. Evet ceza geliyordu ama ne geleceği belli değildi .

Allah'ta sonumuzu hayır eylesindi. Müsrif Cemil gümbür gümbür geliyordu vallahi .

****

Sonradan gelen güncelleme: Kitabın adı 11-C olduğu için ilk bölümler sınıfı tanıtmak için yazılmış bölümler , esas oğlan ve esas hikaye birkaç bölümden sonra geliyor . Bu yüzden ilk bölümlerden kitabı yarım bırakmayalım.

İlk bölümler bayağı bir saçma eğer okuyacaksınız ilk bölümlerden kitabı terk etmeyelim

Oylamayı da unutmayalım Pleasee...

11-C / Yarı Texting   *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin