"sizin ne işiniz var ya burada !?" Diye bağırdım bir anda .
-Bugünlerde psikolojim pek iyi değil -
"Çalışıyoruz ." Diyen şu kavga ettiğim kızdı .
"Siz de mi çalışmaya geldiniz ?" Diye soran Gizem olmuştu .
"Sana ne " diye bağırdı bir anda Kerem .
Bu çocuk iyi değilGizem şaşkınlıkla Kerem'e bakıp tekrardan önüne döndüğünde kırılmıştı .
Bu Kerem'in umrunda mıydı ?
Evet!"İlk biz geldik " dedi Emir.
"Ne yapalım olum !? Çalıştınız işte gidin . Şimdi biz çalışacağız."
Diyen de hanım olmuştu ."Ya arkadaşlar tamam . Koskoca kütüphane. Siz bir tarafta çalışın biz bir tarafta . " Diyen tabiki de Ufuk olmuştu .
"Tamam bizim için problem yok " dedi yeni çocuk .
"Yok birde problem olsaydı." Dedim tek kaşımı kaldırarak.
Yok abi yok . Ben tek kaşımı kaldırınca havalı filan olmuyorum . Yüz felci geçiriyorum bildiğin.
"Tamam sarışın sakin ol ve kaşlarını rahat bırak . Biraz daha böyle durarsan ağzın yüzün yamulacak ."
"Ha ha ha çok komikti . " Deyip kaşlarımı serbest bıraktım.
Ufuk onlara en uzak masaya geçtiğinde bizde onu takip edip oturmuştuk.
Birkaç dakika hiç kimseden ses çıkmazken onların masasına dönmüş ne yaptıklarına bakmaya başlamıştım.
Şu kavga ettiğim kız kolunu yeni çocuğun omzuna koyunca kısa bir öksürük krizine girdim.
"Helal , helal!" Diyen Kerem'di.
Tekrar onlara döndüğümde yeni çocuk bir bana bir de yanında ki kıza bakıyordu .
Şerefsiz !
Sonra birden sırıtıp tekrar önüne döndü ve sandalyesini kıza biraz daha yaklaştırdı .
"Yok ebesinin !" Diye bagırdığımda herkes bana dönmüştü .
"Ne oldu ?" Diye sordu Ufuk.
"Hiçbirşey ." Dedim masumca.
"Yanlız burası kütüphane . Biraz sessiz mi olsan ?" Diye sordu şu gıcık kız .
Allah'ta senin belanı vermesin yazar .
(Yazar: bana bulaşmayacaktın koçum)
( Yazar: Şimdi ben iki bölüm sonra bu ikisini evlendirsem ne yapabilirsin ki ?)
Ağzına sıçarım !
Hadi Allah'ın adını aldım şu kızın sandalyesini bir tık uzakta yaz .
Kolunu da çeksin .( Yazar: cık cık cık . Böyle uzaktan baktım da yakışıyorlar . )
Sebil ağzına sıçarım!!!
( Yazar: bak kaşınma! Sandalyeyi kaldırır kızı kucağına oturturum görürsün .)
Ne istiyorsun Allah'ın cezası !
( Yazar : özür dilersen yeter gülüm)
Ben niye senden özür diliyorum ya !
( Yazar: Bak elim klavyeye gidiyor . )
( Yazar: Hay Allah'ım. Tamda onların yan yana olduğu kısma gelmişim . Sandalyeyi sileyim mi !?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
11-C / Yarı Texting *TAMAMLANDI*
Historia Corta"Öyle mi Sarışın ?" "Öyle Yeni çocuk." "Okula geleli 2 hafta oldu. Yeni değilim artık Sarışın ." "Benimde lakabım Kara ama sen Sarışın diyorsun." "Sarışınsın ..." "Okula en son sen geldin ..." **** Kara , Yeni çocuk , Atletik , Kel , Hanım, Ciciko...