Doğan - Ece ( ciciko )

3.4K 305 62
                                    

Ciciko'dan

Ellerim montumda okulun arkasına yürürken Doğan'ın duvar da oturmuş beni beklediğini görünce gergince gülümsedim .

Şuan sinirden çıldırıyor olmalıydı !

Bakışları beni bulduğunda farkında olmadan sinirle konuştu. 

"Bugün de beklettin ya hiç birşey demiyorum ."

Ne olmuştu yani 30 dakikacık geç kalmışsam? 

"Makyajım bozulmuştu , onu tazeledim . " Dedim sakince .

"Bana labaratuarda yeni makyaj malzemeleri üretmişsin gibi geldi ama! "

"Üfff abartma Doğan , ne olmuş yani 30 dakika beklediysen ! Benden kıymetli mi ?"

Bir anda koyu kahve gözleri bana döndüğünde yaptığımız konuşmanın farkına varıp dudaklarımı dişledim.

:
:

"Sabahtan beri seni bekliyorum Ece , neredesin ?"

"Bir türlü kıyafet seçemedim ."

"Bana terzide yeni kıyafetler dikmişsin gibi geldi ama ."

"Üf abartma ya  , ne olmuş 1 saat beklediysen ? Benden kıymetli mi ?"

"Kıymetli değil ama halı sahaya geç kalacağım ."

:
:

"Kıymetli değil ama bizimkiler maç yapacak , ona geç kalacağım. " Dedi aynı şeyi tekrar ederek .

"Bilerek çağırdım zaten , geç kal diye ." Dedim gülümseyerek .

:
:

"Bilerek beklettim zaten geç kal diye ."

"Niye !"

"Çünkü , Kerem'e karşı oynayacakmışsın , sizin takım hep kazanıyor bir kere de Kerem'lerin takımı kazansın ? "

:
:

"Biliyorum , bilerek çağırdığını . " Dedi sessizce .

"Madem biliyordun niye geldin ? Bu maç sizin için de önemli değil mi ?" Dedim 

"Senden kıymetli mi ?" Dedi gözlerime bakarak .

"Değil , ama kaybedeceksiniz ." Dedim .

Sesim içime kaçmış olabilirdi !

"Hep biz kazanıyoruz zaten , bir kere de Kerem'lerin takımı kazansın ." Dedi .

Birkaç dakika sonra eliyle oturduğu yerin yanını gösterdiğinde bakışlarım oraya döndü .

"Yok iyiyim ben böyle ." Dedim ayakta durmaya devam ederken .

:
:

"Otursana ?"

"Yok oturmayacağım . Kirlidir orası , elbisem tozlanır ."

:
:

"Kirli değil ben temizledim . " Dedi ne hissettiğimi anlamış gibi .

İkna olmayınca eliyle tekrar duvarı temizledi ve tekrar oturmam için eliyle iki kez üstüne vurdu .

Oturmasam çok üzülür müydü ?

Bir ona bir gösterdiği yere bakarken ümidini kesmiş olacak ki elini duvardan çekti . Bense çantamdan peçete çıkarıp duvarın üzerine serdim . Ve sonra yanına oturdum .

Birkaç dakika ikimizde sessizce otururken konuşan ben oldum .

"Niye beni terkettin ?" Çok saçma bir soru sormuşum gibi bir anda bana döndüğünde şaşkınlıkla konuştu .

"Ben mi seni terkettim?"

"Evet . 10 sınıfta anlaşmıştık birlikte sayısal seçeceğimize dair.  Sen bana haber vermeden gizlice sözel seçtin . Sonra benden uzaklaştın , yanıma gelmedin . Yaz boyu bir kere bile aramadın . " Dedim sıralarken .

Sessiz kalıp bir şey söylemediğin de tekrar konuştum .

"Ben o gün çok ağlamıştım . Hemde gözümde 200 TL'ye teyzemin hediye ettiği eyeliner varken . Senin yüzünden hep akmıştı makyajım ." Deyip kollarımı göğsümde birleştirdim .

"Şimdi de mi ağlayacaksın?" Dedi bana bakarken .

"Hayır . Gözlerimde yine aynı eyelenir varken ağlayamam , çok pahalı bu ."

"Ben sana yenisini alırım . " Dedi bir çırpıda.

"Sen şuan ağlamam için beni teşvik mi ediyorsun ?" Dedim sinirle .

"Ağlarsan rahatlarsın diye dedim . Hem ağladığını bilseydim gelir silerdim  göz yaşlarını.  "

Konuşmadan birkaç dakika daha durduğumuzda konuşan o oldu .

"Dayın istedi ."

"Efendim ?"

"Dayın istedi senden uzak durmamı , seni kötü etkiliyormuşum . " Dediğinde şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım .

"Ne demek dayım istedi ?"

"Hani bir keresinde ben yeni nakil gelen birini dövmüştüm ya , kavganın sebebinin sen olduğunu öğrenince yanına çağırdı kantinciden çay istedi . Karşılıklı çay içerek konuştuk , bana seni kötü etkilediğimi filan söyledi.  Bende gururuma yediremedim işte . "

"Ha , yani beni sırf gururuna yediremedin diye bırakıp gittin . " Sinirden delirmek üzereydim .

"Hayır seni kötü etkilememek için senden uzak durdum.  " Diyerek beni düzeltiğini sandı .

"Ya birde delikanlıyım diye ortalarda dolanıyorsun . Sırf dayım istedi diye beni nasıl bırakıp gidersin ? Ben gerçekten bana değer veriyorsun sanıyordum . " Dedim dolan gözlerimle .

Hayır ağlamayacaktım çünkü gözümde ki eyelenir çok pahalıydı !

"Ece , şimdi oturup seninle sana ne kadar değer verdiğimi filan tartışmayacağım"

"Hiç mi üzülmedin?" Diye sordum duvardan inerek .

"Kahroldum . " Dedi kahvelerini benden kaçırarak. 

"İyi ." Dedim sinirle ve Doğan'ı orada bırakıp ilerledim .

Dayımla görülecek bir hesabım vardı !

*****

Diğer bölüm futbol , ondan sonra nasiptee varsa münazara bölümü .

Yaz artık şu münazarayı sende kurtul bizde kurtulalım dediğinizi duyar gibiyim .

Bunun için 10 oy 20 yorum alayım .
Tahminimce 2 günde bile zar zor 10 okunma olacak , ama benimde elimde bölüm yok zaten . 10 kişi okuyana kadar gider diğer bölümü anca yazarım.

Gidem test filan çözem barii , bb

11-C / Yarı Texting   *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin