Sabahın saat beşinde daha kargalar bokunu yememişken içeri dalan kardeşime yastık fırlattım."Hayvan!"
"Sana da günaydın Ahsen." Dedi yatağa oturup .
" Gün mü aydın ? Gün mü aydın ? Gün aymadı ki ."
Birkaç dakika boş boş oturup ardından ensesini kaşıyarak konuştu .
Utanıyor muydu o ?
"Ya ben anlamam öyle kız işlerinden filan , bir arkadaşımın doğum günü var da hediye alacağım , yardım etsene."
Wtf ?
"Senin cinsiyeti kız olan bir arkadaşın mı var ?"
"Olamaz mı?"
"Mümkün değil . " Dediğimde somurttu .
"Yardım edecek misin etmeyecek misin ?"
"Sevgilin mi ?" Sırıtmama kocaman gözlerle karşılık verdiğinde yüzümü şekilden şekile sokup yataktan kalktım.
Kardeşimin gönül işleriyle dalga geçmeyeceksem neden kardeşim var ki ?
"Ne alakası var ?" Dedi
"Bir tık yanakların kızardı gibi ." Sertçe omzuma vurduğunda kahkaha attım .
"Sen ne yere bakan yürek yakanmışsın da haberimiz yokmuş ve Fatih. " Daha da kızardı
"Yok öyle birşey ."
"Yüz ifaden öyle demiyor ama"
"Off Ahsen, bunaltma insanı." Deyip ayağa kalkmaya çalışınca omzundan tutup tekrar yatağa oturttum . Boyundan dolayı biraz zorlanmıştım .
Kardeşim neden benden uzundu ki ?
"Tamam ya kızma hemen , senden beklemezdim böyle şeyler ondan . Hem sen daha geçen gün bana bir kızı sormuştun , ne ara başka kız buldun da sevgili oldun ?"
"O kızla sevgiliyiz zaten ." Dedi utana sıkıla .
"Ne ? Sizden hızlısı mezarda ." Dedim şaşkınlıkla.
Daha tanışalı kaç gün oluşmuştu ki ?
"Senle Alp gibi , 36 bölüm beklese miydik ?"
Şaşkınlıkla açılan gözlerim ve ağzım ...
"Sen nereden biliyorsun ?"
"Ahsen Mehtap teyzeyle altlı üstlü oturuyoruz ya hani ?"
"Bana söz vermişti , anlaşma yapmıştık . Söylemeyecekti kimseye ? " Dedim dertli dertli . Sen yak de buralar alev alsın diyen bir Kerem'im de yoktu ki ...
Kara listeye adını ekledim Diktatör !
Götünü kolla ..."Sadece bana söyledi zaten . "
"Görür o ihaneti . Bedelini ödeyecek ." Dedim kurtlar vadisi Memati ses tonuyla .
"Boşver şimdi ihaneti , bedeli filan . Bana hediye bul . Doğum günü yarın ."
Lütfen sessiz olur musun Fatih ? Yeterince sıkıntımız var birde seninle uğraşamayız .
"Bu kız bizim okuldaydı değil mi ?"
"Evet ." Dedi hızlıca.
"Yarın müzik yarışması var okulda , sende gel aşk şarkısı filan söyle ."
Bana ' Ayn amk yaz dizisindeyiz zaten ' bakışı atan kardeşimi umursamadan tekrar yatağa yattım .
Sabah ezanı okumuş muydu acaba ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
11-C / Yarı Texting *TAMAMLANDI*
Short Story"Öyle mi Sarışın ?" "Öyle Yeni çocuk." "Okula geleli 2 hafta oldu. Yeni değilim artık Sarışın ." "Benimde lakabım Kara ama sen Sarışın diyorsun." "Sarışınsın ..." "Okula en son sen geldin ..." **** Kara , Yeni çocuk , Atletik , Kel , Hanım, Ciciko...