" Hocam açıklayabiliriz . "
" Valla hocam düşündüğünüz gibi değil . "
" Evet şuan çok saçma bir durumda olabiliriz ama gerçekten kötü bir niyetimiz yoktu . "
"Aynen hocam . Evet şuan size biraz iş üstünde yakalandık gibi olduk ama hiç öyle şeyler yok ."
"Evet hocam , sizin düşündüğünüzün aksine biz burada çok normal iki arkadaş gibi takılıyoruz . "
" Siz içeri girdiğinizde üst üste bir pozisyonda olabiliriz ama gerçekten çok yakın iki arkadaşız . "
"Aynen hocam . Hangi iki yakın arkadaş böyle bir pozisyonda öğretmenler odasında yakalanmaz ki zaten ? "
" Evet . Mesela ben tüm en yakın arkadaşlarımla her gün düzenli olarak bu pozisyonda yakalanırım . "
Deniz kaplumbağası ve Ramazan hoca bir anda bana dönünce ne söylediğimin farkına varıp tekrar konuştum .
" Tüm yakın arkadaşlarımla derken öyle değil . Yani tüm yakın kız arkadaşlarımla bu pozisyonda yakalanırım demek istedim . "
İkisininde aynı anda kaşları daha fazla çatılınca derin bir nefes alıp tekrar konuştum .
"Tüm yakın kız arkadaşlarım derken öyle değil . Yani bazı yakın kız arkadaşlarımla yakalanırım demek istedim . "
Ve evet batırdırdıkça batırmıştım .
"Siz ne anlatıyorsunuz ya ? " Diye konuştu Ramazan hoca .
"Hocam cidden yanlış anladınız . " Dedi deniz yosunu .
Ben mi ? Ben an itibariyle konuşmamaya karar kılmıştım .
"Bakın hoca-"
" Bir susun artık ." Diye bağırdı Ramazan hoca .
"Bizde genç olduk " dedi ve yarım ağız sırıttı .
Sonra ne dediğinin farkına varıp duruşunu dikleştirdi ve tekrar konuştu" bizde genç olduk ama hiç yapmadık öyle şeyler . Hanım benim ilk göz ağrımdı . Gördüm beğendim evlendim . "
Evet hocam kesin yaşanmıştır bu .
"Ama anlarız gençlikten . Kanınız deli akar bilirim. " Dedi .
Ne yani bizim okulun namusu bu adamamı emanetti !
Utanmasa tebrik edecek !
" Ama öğretmenler odasında da yapmazsınız yani . " Diye bağırdı bir anda .
Bu adam niye böyleydi ?
" Hocam düşündük ve okulda öğretmenlerin en az geldiği yerin öğretmenler odası olduğuna karar kıldık. " Dedi santrafor kılıklı .
Allah'ım gerçekten çok teşekkür ederim beni bu dünyada benden daha manyak iki insanla sınadığın için . Artık kendimi daha az gerizekalı hissediyorum .
"Bakın bir şey demedim ama sizi bir daha buralarda görürsem disipline gönderirim . "
Bu adam kesin ikizler burcu olmalıydı . Az önce bize çelenk yaptırmadığı kalmışken şimdi disiplin diyordu .
" Tamam hocam , valla bir daha öğretmenler odasında yapmayız " dedi beyin nöronlarını küçükken karıncalara yedirmiş hamsi kılıklı .
"Evet hocam artık başka yerler deneriz . Labaratuar filan ." Benimde bu hamsi kılıklıdan bir farkım olmadığını söylemiş miydim ?
Ramazan hoca benim söylediklerimi umursamazken yanımda ki çay makinası şaşkınlıkla bana bakıyordu .
Başka bir hocaya yakalanmamak için buharlı ütüyü kolundan tutup öğretmenler odasından dışarı çıkardım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
11-C / Yarı Texting *TAMAMLANDI*
Короткий рассказ"Öyle mi Sarışın ?" "Öyle Yeni çocuk." "Okula geleli 2 hafta oldu. Yeni değilim artık Sarışın ." "Benimde lakabım Kara ama sen Sarışın diyorsun." "Sarışınsın ..." "Okula en son sen geldin ..." **** Kara , Yeni çocuk , Atletik , Kel , Hanım, Ciciko...