Son

1.5K 120 40
                                    

Bugün günlerden kasvetti , ölümdü , ihannetti .

Bugün kötü bir gündü , şerefsizin teki doğmuştu. Belki de bugün ölecekti . Ben öldürecektim .

"Şuan kafandan geçenleri çok merak ediyorum . " Diyen Fatih'e döndüm .

"Alp'i öldürmeyi düşünüyordum. " Dedim kısa ve net bir biçimde .

"Uzun süredir verdiğin en mantıklı karar . Plan ne ?" Dedi heyecanlı sesiyle .

Erkek kardeşler biraz şeydir ...

"Onu öldürmek. "  Dedim camdan dışarıyı izlemeye devam ederken .

Bugün günlerden depresyondu .

"Anladım ama plan ne ? Mesela onu boğacak mıyız? Ya da ..." O kafasında kurduğu senayolara devam ederken gözlerim şerefsizliğin vücut bulmuş halini gördü .

Alp'i , Furkan'dan bile daha şerefsiz olan Alp'i . Beni aldatan ve bunu ben ona doğum günü sürprizi hazırlarken itiraf eden Alp'i  .

Telefonla konuşuyordu . Şerefsizdi . Konuşurdu . Onu da yapardı. Gocunmazdı.

"Şerefsiz . " Diye yükseldiğim bir anda .
Fatih bana endişeli gözlerle bakmaya başladı .

"Ahsen bu çocuk sana ne yaptı ? Görüldü falan atmamış anladığım kadarıyla , sorun daha büyük görünüyor . " Dedi sonunda ciddileşerek .

"Beni kirletti . " Dediğimde bir anda ayağa kalkacağını hesap etmemiştim .

"Ne diyorsun lan sen ? "

Erkek kardeşler ...

"Ya öyle değil salak . Otur yerine . Aldattı beni . " Sakinleşmesini beklediğim Fatih'in daha da sinirlenmesi hesaba katmadığım bir detaydı .

"Lan belasını sikerim onun ! Nasıl aldatır benim ablamı ?" Deyip odadan çıktığında depresyondan, kasvetden ,ihanetten bir anda sıyrılıp koşarak peşinden gittim .

"Lan salak dursana ! Sana ne oluyor ?" Dediğimde o çoktan dışarı çıkmıştı . Annemin 40 numara terliklerini ayağıma geçirip Fatih salağının peşinden koşmaya devam ettim .

"Dur sen Ahsen , elime bir geçireyim onu ! " Dedi .

Daha dün götüne bez bağlıyorduk biz bu çocuğun ne ara bu kadar büyümüştü ?

"Aha , bekle sen orada sikeceğim senin belanı . " Dediğinde içimden vicdan muhasebesi yapmakla meşguldüm .

Bu salağı Alp'in üzerine salıp intikam mı almaydımdım , yoksa Fatih'i kolundan tutup eve mi götürmeliydim .

Alp'in yüzü bize döndüğünde kararımı çoktan vermiştim .

Fatih'le birlikte bende dövecektim.

Bugün günlerden intikamdı .

Ama asla beklemediğim birşey oldu . Alp koşmaya başladı .

Götü boklu Fatih'ten mi korkmuştu şimdi bu salak ? 

"Lan kaçma dur şerefsiz ırz düşmanı!"

Ne diyorsun Fatih ?

Alp önde, Fatih ortada, ben arkada koşarken nereye gittiğimiz , yakalayınca ne olacağı , bu salağın bizden niye kaçtığı hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu .

Kafamda da durmadan ' bindik bir alamete , gidiyoz kıyamete ' şarkısı çalıyoruz . Mahallemizin şarkıcısı Dj Osman da remiksliyordu .

Değişik bir ortamdı doğrusu.

11-C / Yarı Texting   *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin