"Bakma evladım etrafına avel Avel . " Diyen kürsü Necmi hocaya sinirle döndüm .
"Evladım benim adım Necmi , kopya çekme kırarım o elini . "
Şey , cümlenin kafiyeli olduğunu filan mı düşünüyordu ?
Ne zaman arkasına dönecekti bu Allah'ın cezası adam ?
Birkaç dakika boyunca Necmi hocaya dik dik bakmış , saçma sapan kafiyelerini dinlemeyi sürdürmüştüm ki , bunun böyle devam etmeyeceğini anlayıp sorulara göz gezdirdim .
Noktalama işareti neydi ki ?
"Ben olmuşum fizik aşkından Kerem , asla ve katiyen kopya çektirmem . "
Hocam ..?
Yaklaşık olarak , 15 dakika geçmişti ki önümde ki kağıt hâlâ, üryan bir şekilde karşımda duruyordu .
Bir anda yanımda ki 9. Sınıf kız benim kağıdımı önüne çekip , noktalama işaretleriyle girdiğim akıl almaz ve acılı savaşa son verip ilk üç soruyu çözdüğünde şaşkınlıkla ona döndüm .
Bir anda artistlik yapıp onun kağıdını öne çekip yapamadığı soruları yapacaktım ama hiç gerek yoktu öyle şeylere kız yapmıştı zaten hepsini .
"Ben deniz hoca Necmi , soruyorlar bana kuantum fizik mi ?"
Hocam Allah aşkına sg ya !
Kız birkaç soruyu yaptıktan sonra bana dönüp " diğerlerini bilmiyorum , daha işlemedik ." Deyince minnetle başımı sallayıp gülümsedim .
"Allah razı olsun , ne muradın varsa versin . Adın ne senin ?" Diye fısıldadım Necmi hoca kafasından kafiye düşünürken .
"Fatma " dedi sessizce kollarını sıraya koyup uzanırken.
"Fatma , bul beni . Bak harbi diyorum bul beni. Bir sevap kazandın var ya şuan , baya sevap point ekledi sağ melek. "
"Kızım sen orada ne konuşuyorsun ? Konuşturmam!" Necmi hocaya göz devirip etrafa bakıyordum ki , 11-A sınıfından birinin bana bakıp birkaç işaret yaptığını gördüm .
Bana kopya mı veriyordu ?
Sessizce önüme dönüp , kağıda bakmaya devam ettim .
11-A daki kimseye güvenmezdim . Şimdi doğru yaptıklarımı filan da sildirirlerdi .
Teknik olarak hiç soru çözmesem de bunun konumuzla herhangi bir alakası olmadığının bilincindeydik öyle değil mi ?
Zil çaldığında muhtelemelen 20 alacağım - Fatma sayesinde - yazılı kağıdımı masaya bıraktım ve dışarı çıktım .
11-A sınıfından çocuk beni durdurup önüme gecti .
"Mal mısın kızım , kopya veriyordum niye almadın ?"
"Boykot yapıyoruz çünkü ." Dedim sessizce .
"Sen kimsin ayrıca ? Hiç tanımıyorum seni ?" Diyerek de ekledim .
"Geleli 2 ay oldu çünkü . "
" Yeni gelen herkesi sizin sınıfa koyuyorlar herhalde ?"
"11lerde başka sözel sınıf yok çünkü ?"
"Başka okula niye gitmiyorsunuz?"
"Puan mı yetiyor ? Meslekten geldim zaten . "
Birşey demeden gidiyordum ki kolumdan tutup durdurdu .
' ne var ' dercesine bir bakış attığımda ensesini kaşıyıp kolumu bıraktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
11-C / Yarı Texting *TAMAMLANDI*
Nouvelles"Öyle mi Sarışın ?" "Öyle Yeni çocuk." "Okula geleli 2 hafta oldu. Yeni değilim artık Sarışın ." "Benimde lakabım Kara ama sen Sarışın diyorsun." "Sarışınsın ..." "Okula en son sen geldin ..." **** Kara , Yeni çocuk , Atletik , Kel , Hanım, Ciciko...