Kız Gecesi

3.4K 292 64
                                    

" İnanabiliyor musunuz ? Dayın istedi dedi . " Dedi Ciciko elinde ki yüz maskesini suratına daha da yapıştırken .

"Dayım istemiş !" Diye bağırdı ve ağdayı bacağına yapıştırdı.

"Dayım!" Dedi ve ağdayı sinirle çekti .

"Ovvv bu acıdı ." Diye söylendi hemen bacağını ovarken.

Bu kız iyi değildi !

"Beni kötü etkiliyormuş ?" Dediğinde ise tırnaklarına oje sürmesi için ojeyi Buse'ye vermişti .

"Doğru söylüyor ." Diyerek olaya ' dan ' diye giren hanıma döndü odada ki tüm bakışlar .

Salaktı bu kız yeminle !

Zeynep koluyla onu dürterken onun durmaya niyeti yok gibiydi .

"Seni gerçekten kötü etkiliyordu. Biz seninle 9. Sınıfta da aynı sınıftaydık 10 . Sınıfta da . Sende ki değişimi gayette farkettim ."

"Cidden beni kötü mü etkiliyordu ?" Dedi Ciciko dolu gözler ve titreyen sesiyle .

" Mesela sen sigara dumanı üzerine sinecek ve parfüm kokun gidecek diye evde sigara içilmesine izin vermezsin . Ama Doğan içince çakmağını yakıyordun." Diye konuşan ise cicikoya en yakın olan Tuğçe olmuştu .

"Okuldan kaçanlara zargana diye söylenirdin hep , ama bir süre sonra Doğan'la birlikte okuldan kaçmaya başladın. " Diyen ise Zeynep .

Kızın üzerine bu kadar gelmemelilerdi !

"Ama - ama kendimi yanında iyi hissediyordum ." Dedi .

Ağlamak üzereydi .

"Gülüm, bak anlamıyorsun . Dayın da , Doğan'da senin iyiliğini istiyor. Doğan'la birlikte olman senin kişiliğini bozuyordu ." Dedi Buse ojenin kapağını açarken .

"İstemeden oluyordu ." Dedi Ciciko elini Buse'ye uzatırken .

"Çünkü küçüktün . Ve çabuk etkileniyordun ." Dedim hızla .

"Peki şimdi , şimdi yine etkilenir miyim ?"

Sanırım kimse buna cevap vermeyecekti .

"Öyle görünüyor. " Dedi hanım .

Cidden mi ?!

Yine odada ki tüm bakışlar ona dönerken ellerini 'ben masumum ' der gibi havaya kaldırdı .

"Haklısınız galiba . Bir erkek arkadışımın olması için biraz erken . " Dedi gülümseyerek .

"Saçmalama !" Diye bağıran ise Tuğçe olmuştu .

"Biz sana erkek arkadışın olmasın demiyoruz , biz sana Doğan erkek arkadaşın olmasın diyoruz ." Dedi sırıtıp cicikonun yanına yerleşirken .

Telefonun çıkardı ve Instagramdan erkek fotoğrafları göstermeye başladı .

Klasik Tuğçe !

Aklıma gelen şeyle Zeynep'in yanına oturdum ve konuştum .

"Ya Zeynep bizim okulda siyah kısa saçlı bir kız varmış bulabilir misin sen onu ?" Diye sordum .

Zeynep bana umutsuz vakaymışım gibi bakarken derin bir nefes aldı .

"Okulun yarısı siyah saçlı ." Dediğinde gülümsedim .

"Saçlarının önünde de iki bukle yeşil var. " Dedim hızla .

"Ne yapacaksın bu kızı ?" Diye sorduğunda derin bir nefes aldım .

"Fatih kıza abayı yakmış. " Dediğimde gözlerini kocaman açtı .

11-C / Yarı Texting   *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin