Şuan nerede miydik?
Okulun arka bahçesinde
Neden mi ?
Çünkü Metin Çikoya haber salıp 11-A'yı çıkışa çağırmıştı . Hemde bizim haberimiz olmadan !!
Bizde mecburen arka bahçede cümbür cemaat toplanmış 11-A nın gelmesini beklemeye başlamıştık .
Ve ben aşırı tırsıyordum .
Neden diye sormayın çünkü 11-A sınıfında tam olarak 33 kişi vardı !!
Biz ise sadece 17 kişiydik . Dakik ve Dombili çoktan gitmişlerdi bile .15 kişiyle 33 kişiyi çıkışa çağırmıştık . Tamam 11-C hep böyle yürek yemiş gibiydi filan ama bu kadar da değildi yani !
Kafamın içinde sürekli kovboy filmlerinde arka planda çalan gerilim müziği çalarken her an silah sesleri patlayabilirmiş gibi hissediyordum .
Erkeklerden bazıları bu soğukta montlarını çıkarmış kollarını katlayıp ellerini ceplerine koymuşlardı .
Kızlar ise saçlarını topuz yapmıştı . Bu ne demekti biliyor musunuz ? Çok büyük kavga çıkacaktı .
Ciciko bile sabah muhtemelen 1 saat uğraştığı saçını bozup topuz yaptıysa eğer cidden çok feci kavga çıkacak demekti .
"Ya arkadaşlar aslında konuşarak anlaşabiliriz . Direkt olarak saldırmayın tamam mı? " Diyen tabiki de Ufuk'tu . Her zaman ortamı yumuşatan o olurdu .
"Tamam ya ne kavga edeceğiz zaten ?"
Dedi Kerem .Aynen kesin yaşanırdı bu !
Kimse Ufuk'un söylediklerini umursamazken bir anda bizimkiler ayağa kalkınca bahçenin girişinde 11-A sınıfını gördüm .
En fazla 20 kişi gelmişlerdi . Ohh Allah'ım bismillah ! Buna da şükür .
"Bizi çağırmışsınız ?" Diye sordu en önde duran son kopya bükücü şerefsiz .
"Yoo , ne münasebet ? " Diye bağırdım bir anda . Ben fazla mı gerilmiştim ?
Bizim sınıfta dahil herkes bana bakarken çok önde olduğumu farkedip bir adım geriledim ve Kerem'in yanına geçtim .
" Siz hayırdır? " Diye sordu bir anda Kerem . Az önce ne demiştin Kerem !?
"Siz hayırdır derken ?" Diye sordu Gizem .
Ama hayır Gizem .
Sen olaya karışma Gizem .
Kerem'in aklını bulandırıyorsun Gizem .
Yapma be Gizem .Gizem; 9 ve 10. Sınıfta çoğumuzla aynı sınıftaydı .
Kerem'in ilk aşkı Gizem .
Kerem'in ilk yenilgisi Gizem.
Kerem'in ilk sevgilisi Gizem.
Kerem'in ilk terkedilişi Gizem .
Kerem'in ilk kalp yarası Gizem .
Şimdilik Kerem'in tek aşkı Gizem .Bok ye Gizem!!! Bok ye !
"Sana demedim ." Dedi bir anda enseni kaşıyarak Kerem . Ohoo çoktan kaybetmiştik beyefendiyi . İşte şimdi boku yemiştik . Kerem ve hanım olmasa bunlar bizi çiğ çiğ yerlerdi vallahi .
Kendine gel Kerem
"Ama bu haksızlık !" Diye bağırdım .
"Haksızlık olan ne Sarışın ?" Diye sordu ismi lazım değil kimse .
" Manipüle ediyorsunuz siz şuan da . " Dedim sanki ortada çok büyük bir hile varmış gibi .
" Ne manipülesi ? " Diye sordu tek kaşını kaldırarak .
" Kerem'in duygularını bildiğiniz için Gizem'i konuşturuyorsunuz . Olmaz böyle . Aşkı meşki katmadan adilce savaşmamız lazım . "
Bir anda tek kaşını kaldırıp bir Gizem'e bir Kerem'e bakınca aslında şuan öğrendiğini farkettim . Tabiki de diğerleri biliyordu bunu .
" Çokta takma kafana sarışın sende beni manipüle edersin olur biter . " Dediğinde sınıfın yarısı bana dönmüştü .
Sınıfa dönüp " Evet arkadaşlar dövebilirsiniz . Ağızlarını burunlarını kırın ." Dedim .
Ben az önce tırsmıyor muydum ya !?
Ve bir anda su aygırısının üzerine atladım . Biraz ani gelişmiş olabilir .
Biraz mı!!!
Sınıftakiler bana baktıktan sonra çantalarını yere atıp kavgaya başlamışlardı.
Ufuk az önce ne söylemişti?
Herkes birini döverken ben bana sarışın diyen ağzını yırtmakla meşguldüm .
"Ahh ne yapıyorsun kızım ?" Diye bağırdı bir anda .
"Geber hain kostok !" Dedim Tarkan film dublajıyla .
Herkesten bir ses yükselirken kaç dakika geçmişti bilmiyorum . Ben son kopya bükücünün saçlarını yolarken arkamdan bir kız saçlarımdan tutmuş ve üzerime çıkmıştı .
" Uzak dur canım " dediğinde uzak durmamı istediği kişinin kopyaların efendisi olduğunu farkedip kızı üzerimden itip üzerine çıktım ve saçlarından tutup yere yapıştırdım .
"Tamam canım" dedim onun gibi .
Herkes birbiriyle kavga ederken bir ara hızımı alamayıp Metin'in bile üzerine atlamışlığım vardı.
"Yapma , biz dostuz " demese düşman ırkından sayıp gözünü çıkarmıştım .
Bir ara fırsattan istifade sınıftakileri incelemiştim .
Kerem , okulun en keko çocuğu Doğan'la kavga ediyordu . Hemde en feci onlar kavga ediyordu yumruklar havada uçuşuyordu yani .
Hanım önüne gelen erkek kız karışık herkesi dövüyordu hemde çok fena dövüyordu .
Zeynep ve Buse onların sınıfından iki kızla kavga ediyorlardı.
Ufuk karşısında ki çocuğa konuşarak anlaşabileceklerini anlatıyordu .
Metin eline aldığı telefonla etrafı çekiyordu . Edebi dörtlünün geri kalanları ise ortalarda dolanıyor saçma sapan hareketlerde bulunuyorlardı .
Hepimiz kavganın doruklarına ulaşmışken okuldan bir ses yükseldi ve herkes aynı anda durdu .
"Okul çıkışı evlerine gitmeyip arka bahçede kavga eden gerizekalılar , hemen odama !!!" Tabi ki de bu müsriften başkası değildi .
Evet tooletimizi yapmıştık hemde altımıza .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
11-C / Yarı Texting *TAMAMLANDI*
Short Story"Öyle mi Sarışın ?" "Öyle Yeni çocuk." "Okula geleli 2 hafta oldu. Yeni değilim artık Sarışın ." "Benimde lakabım Kara ama sen Sarışın diyorsun." "Sarışınsın ..." "Okula en son sen geldin ..." **** Kara , Yeni çocuk , Atletik , Kel , Hanım, Ciciko...