Ah salak Kara ah !
Sonun böyle mi gelecekti be ?Aklımda 11-C ' ye okuldan ayrılırken yapacağım veda konuşmasını hayal ederken gözlerimi sımsıkı kapatıp arkama döndüm .
Tek gözümü açtığımda karşımda kumral tenli okul formasının gömleğinin 2 düğmesini açık bırakıp üzerine ceket giymiş son sınıf olduğunu tahmin ettiğim bir çocuk duruyordu .
Ne yani ? O şimdi okul gömleğinin ilk 2 düğmesini açık bırakınca havalı olduğunu mu sanıyordu?
Şuraya bir kusma emojisi koyduğumu hayal edin ...
Karşımda ki kişi tek kaşını kaldırıp ' sen hayırdır ' bakışı attığında ,
bende ona ' asıl sen hayırdır ' bakışı attım .Aslında sadece dik dik bakmıştım o kadar .
Daha fazla zaman kaybetmemek adına karşımda ki iguana kılıklıyı boşverip fotokobiden yeni çıkan kağıdı katlayıp okul pantolonumun cebine koydum.
Ne ?
Ciddi değilsiniz değil mi ?
Tabiki de minicik etekler giyip bir ton makyaj yapmıyoruz . burası o çok izlenen liseli aşıkların olduğu türk dizilerine benzemez . Okul eteklerini diz üstünde giymemize izin vermiyorlar . Ve diz altında durunca da Mevlana ya benziyor diye kimse okul eteği giymiyor. ( Bazı tiki kızlar hariç .Onlar katlayıp giyiyorlar . )Ben hızla kapıdan çıkmaya hazırlanırken öğretmenler zili duyuldu . Evetttt şimdi gerçekten yanmıştık . Çünkü Ramazan hoca eğer dersi yoksa zil çalar çalmaz buraya gelirdi .
Elim hızla kapının kulpunu bulurken
" cık cık cık ! " Diyen Arizona kertenkelesine döndü bakışlarım. Bu hâlâ burada mıydı ?" Hiç yakışıyor mu kopya çalmak ? " Dedi beni baştan aşağı süzerken.
" Bilmesem buraya hocalarla sohbet etmeye geldiğini sanacam . Yeme beni ! Sende kopya için geldin . " Dedim yarım ağız sırıtarak .
" Evet . Doğru tespit. Bende kopya için geldim . Ve tahmin edersin ki fotokobi makinasını çalıştıracak kadar vaktim yok . "
" Eee bundan bana ne ? " Dedim tek kaşımı kaldırarak .
" O kağıdı bana ver sarışın ." Sarışın demesine aldanmadan konuştum .
Şimdi ona uzun uzun lakabımın kara olduğundan bahsetmek vardı da, neyse..." Sebep ?"
" Çünkü ben öyle istiyorum . "
" Allah Allah ? Öyle mi ? "
" Hı hı . " Dedi masum çıkardığını sandığı sesiyle .
Avcunu açınca bir ona bir avcuna baktım . Kopya kağıdını istiyordu !
Benden 11-C ' nin kopyasını istiyordu .
Birde masum durmaya çalışıyordu .Eee Anadolu çocuğu yer mi ? Yemez !
Ahsen yani namı değer kara yer mi ? Yemez!Yemedi...
Hızlar ayağımla dizine bir tekme atınca olduğu yerde iki büklüm olan
su aygırısına kötü bakışlarımı yollayıp gidecekken kendimi bir anda yerde buldum .O bana Çelme mi takmıştı ?
Bana bana ? Karaya ?Hâlâ düştüğüm yerdeyken ayaklanan bukalemun suratlıya havadan bir tekme daha attım . sinirle bana dönmüştü. Bu seferki acıtmamış olacak ki yerde yatan masum kızın yani benim üzerime geldi .
Ovv kapana kısıldık . Bileklerimi yakalayıp beni kapana kıstırınca tam ağzını açıp birşey diyecekken kapı tekrar açıldı !
Şuan olduğumuz pozisyonu özet geçiyorum iyi dinleyin .
Öğretmenler odasının kapısının önünde yerde yatan saçı başı dağılmış bir adet kız ve onun üzerinde gömleğinin ilk 2 düğmesi açık olan ve yüzü kıpkırmızı olmuş derin derin nefesler alan bir adet elektrik direği .
Direkt kopya çekmek için geldiğimizi söyleyecektim çünkü cevap kağıdını almak daha doğrusu çalmak için geldiğimiz söylersem daha az ceza alırdık muhtemelen . Çünkü şuan çok saçma bir pozisyondaydık ve Ramazan hoca bizi tabiri caizse iş üstünde basmıştı !
Eğer Ramazan hoca ailemi çağırıp bu pozisyonu anlatırsa eğitim ve öğretim hayatım son bulurdu .
Şuan hayal ettim de Tam olarak şöyle olurdu ;
( Yazardan ; şu sahneyi bir hayal eder misiniz lütfen snsndndndn)
Elimde ki kahvelerle mutfaktan çıkmadan önce ciciko makyajımı kontrol ediyor ve saçımı düzeltiyor . Elimdeki kahveyi önce emekli Mustafa amcaya sonra 2 çocuklu 30 yaşında ki Matematik öğretmeni Ahmet abiye ikram ediyorum ve babam birden söze girip " verdim gitti . Tekrardan hayırlı uğurlu olsun . " Diyor .
Annem içerden yüzük tepsisini getiriyor Ahmet abi ve ben aynı anda yüzükleri takarken annem bana sarılıyor ve " Allah bir yastıkta kocatsın kızım . Bir daha erinin dizinin dibinden ayrılma ve öğretmenler odasında abdest bozacak işler yapma . " Gülerek ayrılıyor benden .
Herkes gülüyor , ben şoktan çıkamıyorum . Geldiğimden beri surat ifadem aynı . Sonra birden biri eteğimi çekiyor . Aşağı bakıyorum Ahmet' in kızı Leyla elbisemin eteğine yapışmış " sana anne diyebilir miyim abla ? " diyor .
Kafamı iki yana salladığım da kendime gelmiştim .
Yuh o neydi gı ?Allah'ım n'olur nasip etme ...
Ramazan hoca hâlâ bize bakarken ben düşlerimde Ahmet'in kızı Leyla' nın mamasını veriyordum . Bana anne demesine de izin vermiştim zaten .
Ben saçma sapan düşlere dalmışken lahana turşusu üzerimden kalkmıştı .
Ben kalkmayacaktım Yerim rahattı ! Ohh mis gibi
Tam Ramazan hocadan yastık yorgan isteyecekken , terbiyesiz terbiyesiz işlerle yakalandığım sağlık bakanı kılıklı kolumdan tutup ayağa kaldırdı beni de .
Evetttt . Hazır mıyız cenaze namazına ?
Ah ah Merhume kopya çalmayı da çalarken basılmayı da çok severdi
****
Kamu spotu; sağlık bakanı kılıklı derken , Fahrettin hocaya laf etmiyoruz tşk 💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
11-C / Yarı Texting *TAMAMLANDI*
Cerita Pendek"Öyle mi Sarışın ?" "Öyle Yeni çocuk." "Okula geleli 2 hafta oldu. Yeni değilim artık Sarışın ." "Benimde lakabım Kara ama sen Sarışın diyorsun." "Sarışınsın ..." "Okula en son sen geldin ..." **** Kara , Yeni çocuk , Atletik , Kel , Hanım, Ciciko...