" Sana mükemmel bir çıkma teklifi yapacağım dediğinde bunu mu kastetmiştin ?" Diye sordu yeni çocuk çekirdek ve sodayı gösterip .
"Evet ? " Kaşlarımı kaldırdığımda sıkıntılı bir nefes verdi .
"En azından soda yerine kola , siyah çekirdek yerine beyaz çekirdek alabilirdin. Bunları sevmediğimi söylemiştim ."
"Bilerek mi yaptım sanki ?" Bilerek yapmıştım . Ama konumuzun bunla bir alakası yoktu tabikide .
"Evet . Hangisini sevmiyorsun diye sordun , soda hariç herşey olur dedim . Soda almışsın ? Beyaz çekirdeği siyah olana tercik ederim dedim . Siyah çekirdek almışsın ?"
"Denk gelmiş ya " dedim şaşırmış numarası yaparak . "Ayrıca mızmızlanma , daha gün bitmedi . " Dedim sodayı kafama dikerken .
"Bir sürprizin falan mı var ?" Dedi alay ederek .
"Evet ." Bu söylediğim onu bozguna uğramış görünüyordu .
"Ciddi ciddi bana sürpriz mi hazırladın ?"
"Sürprizler ." Diyerek düzeltim onu .
"Hadi gösterene , neyi bekliyorsun ?" Heyecanla konuşmasını izlerken sodamdan bir yudum aldım.
"Sodamın bitmesini ."
Önüne dönüp beklemeye başlayınca tekrar konuştum .
"Sana şiir okuyacağım . "
"Ne ?" Diyerek bana döndü ve kahkaha attı. "Neden ?" Diye sordu kahkahalarının arasında . Şerefsizin gamzesi varmış !
"Sözelcisin ya hani . Furkan sözelciler şiirleri sever dedi . Gerçi o bu tüyoyu kızlar için vermişti ama cinsiyetçilik yapmaya gerek yok bence ."
"Bana daha iyi çıkma teklifi etmek için Furkan'dan tüyo mu istedin ?" Dedi şaşkınlıkla .
"Hayır . Sana nasıl daha kötü çıkma teklifi ederim diye düşünüyordum ki aklıma Furkan geldi ."
"Ne yani , kötü bir teklif sunarsan benden kurtulabileceğini mi düşündün sarışın ? "
"Evet ?" Dedim şaşkınlıkla . " İşe yaramıyor mu ? "
"Hayır . Şiir okuyacaksın resmen , ben şiire bayılırım ve asla reddemeyeceğim nadir şeylerden birisi . "
"Bakalım şiiri duyunca da böyle diyebilecek misin yeni çocuk?"
"Kesinlikle . " Deyip bankta biraz daha yayıldı .
"Okuyorum o zaman. " deyip sodamı kenara koydum.
"Hay , hay,"
Dediğinde iki kere öksürüp şiiri okumaya başladım .
"Seni düşünmediğim bir an,
Bir anım yok, kör olayım
Dağlar bile, sarsılıyor, gönlümünn naağırlığından,
Rüzgara vuruyorum kendimi,
Belki sıyırır diye
Ruhumu inciten
Bu ümitsiz sevginin kurbanıyım ben
HER SAĞANAK YAĞMURDA,
ISLANIRIM
İliklerime dek
BELKİ ÇEKER GÖTÜRÜR DİYE!!
İÇİMDEKİ BU HASRETİNİ!!
FAYDASIZ!!!
KENETLENMİŞSİN KALBİME!!
İLMEK İLMEK!!
İŞLENMİŞ GİBİSİN!
Hasretinle, yüreğime
NEREYE BÖYLE,
BİLEYİMm SÖYLE
Susskunluğunun itirafıd-"
Mükemmel şiirime devam ederken aniden bağırmasıyla ona döndüm .
"Sus ! Kurbanın olayım sus !"
"Niye ? Beğenmedin mi ?" Sorumla aniden kaşları çatıldı . Bir iki saniye düşündü ve derin nefes aldı . Oyun oynadığımı biliyordu .
"Sus çünkü , çok duygulandım. En sevdiğim şiirlerden biridir . " Sırttım .
"Hatırası var diyorsun yani ?"
"Aynen hatıra . " Dedi sırıtarak.
Bende karaysam seni vazgeçireceğim koçum !
"Dans edelim mi ?" Diye sordum gülümseyerek .
"Parkta ?" Şirin bir gülümseme yolladığımda kaşlarını çattı .
"Evet . Ses topu bile getirdim ." Gergince bir bana bir elimde ki ses topuna baktığın da tereddütle başını salladı.
Flaşı ses topuna takıp çalıştırdığımda kaşları çatıldı.
İşte böyle a*ınakoy*m!
( Şimdiye kadar küfür yazan ben rahatsız olmayın diye sansür yaptım 💅. Nereden nereyeeee , neredeeen nereyeee ? )
"Bunu sakın yapmış olma ." Diye tısladı
sinirle .Bense çoktan şarkıya eşlik etmeye başlamıştım .
"Bir manitam olsaaa , saçları sarı olsaaa . Bir k*ysam aslan olsaaaaa !" Sinirle bana baktığında şirince gülümsedim .
"Daha iyisi gelene kadar aldığın en iyi teklif bu öyle değil mi ?"
"Bunu niye yaptın ?" Diye sordu sinirle .
"Benim adım Serdar Tezcan . Dolandırıcılar kralıyım. "
"Tamam ya , valla bak . Yeter . Olmuyormuş demek ki . " Dedi sakinlikle bankın üzerine koyduğu telefonu alarak .
"Ne ?"
"Diyorum ki , zorla olmuyormuş . İddia filanla olacak iş değilmiş . Ben senden hoşlanan beynime sıçayım. "
Şey teknik olarak beyninle hoşlanmam imkansız . Demek istesem de ses etmedim .
"Madem canın oyun istiyor sarışın . Oynayalım ."
" Ne diyorsun ya , anlamıyorum ki ?"
" Diyorum ki , savaşsa savaş . Artık 11-A ve 11-C arasında boykot ilan ediyorum."
"Ne ?"
"Aynen öyle . Sınıflar arası ticaret , kopya , yardım olmayacak ! Sizden biriyle bizden biri de sevgili olmayacak ."
"Eğer olursa ?"
"Olurda bir taraf pes ederse , diğer taraf kazanmış olacak ."
"Kaybeden sınıfın cezası ne olacak peki ?"
"Kaybetmiş olacaklar , ayrıca müsrifin düzenlediği müzik yarışmalarına katılıp tüm okulun önünde müzik yapacaklar . Kabül mü ?"
"Kabül. " Deyip elimi uzattım . Uzattığım elimi tutmadan parktan çıkınca sinirle homurdandım .
İnşallah bizimkiler onlara sormadığım için ağzıma sıçmazlardı .
****
Şey ben bir tık yeni bir kitap yazmaya başladım da 👉👈
Texting Olmayan !!!
Bugün yarın yayınlarım muhtemelen . Boş vaktiniz olursa ona da bakarsınız artık . Lütfen Pleasee
Bölüme gelecek olursak , bende ne yazdığımı bilmiyorum. Alıyorum telefonu elime , 15 dakika olmadan yazıyorum . Sonra okuyup kendimle dalga filan geçiyorum .
Bu kitabı da o yüzden yazıyorum . Eğlenmek için . Sizde eğlenmek için okuyun ve bir mantık aramayın çünkü bulamayacaksınız !
Lütfen bol bol yorum yapın, oylayın demiyorum sadece yorum yapın ki , eğlendiğinizi görebileyim . Diğer bölümde görüşürüz 🖐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
11-C / Yarı Texting *TAMAMLANDI*
Kurzgeschichten"Öyle mi Sarışın ?" "Öyle Yeni çocuk." "Okula geleli 2 hafta oldu. Yeni değilim artık Sarışın ." "Benimde lakabım Kara ama sen Sarışın diyorsun." "Sarışınsın ..." "Okula en son sen geldin ..." **** Kara , Yeni çocuk , Atletik , Kel , Hanım, Ciciko...