Ö.B: Ciciko ( Ece ) - Doğan

1.7K 156 26
                                    

Bir yıl önce

Dizlerimi biraz daha kendime çektiğimde bir hıçkırık daha koptu boğazımdan.

" Şey , iyi misin ?" Yukarıdan gelen sesle konuşan kişiye döndüm .

Doğan .

Sınıfta en arka sırada oturan ağaları dışında kimseyle konuşmayan kıronun tekiydi .

"İyiyim." Dedim sertçe. Bir yandan da göz yaşlarımı siliyordum.

"İyiysen niye ağlıyorsun ? Rujun filan mı döküldü ?"

Benimle dalga geçtiğini anladığımda sinirle ona döndüm.

"Rujun dökülmediğini bilmeyen birine niye ağladığımı açıklama gereği duymuyorum . Git başımdan."

"Sürmen mi döküldü?" Sinirle güldüm.

"Ne bu ? Tüm tuşlara basarak oyunu geçmeye mi çalışıyorsun?" Dediğimde gülüp yere oturdu . Yani benim yanıma .

'kalk yanımdan iğrenç mahlukat .' demek üzereyken kulağında ki kulaklık dikkatimi çekti.

Tekini çıkarıp kendime taktım, başta şaşırsa da hiç tepki vermeden öylece durdu . Yanıma oturusa kulaklığın tekini takabilme hakkım olabilirdi sonuçta.

"Affet bu gece akşam üstü gölgen uzarken"

"Bune biçim bir şarkı ? " Dedim yüzümü buruşturarak .

"Sen az önce Müslüm Gürses'e mi laf ettin ?" Yüzüme niye öyle bakıyordu ? Ben katil falan değildim ki !

"Hayır şarkıya laf ettim ."

"Ne yani Aleyna Tilki daha mı iyi ? Sözleri anlamsız her türlü söz kalabalığına şarkı dersiniz anlamlı şarkıya gelince sırf popüler değil diye ' bune biçim şarkı olur ' " dedi sinirle .

"Ne gibi bir anlamı var sözlerinin ?" Diye sordum üstten bir bakış atıp .

"Affet diyor sanatçı. Demek ki birini kırmış , affedilmeyi o kadar istiyor ki , ne zaman affedersen affet , ama affet diyor ."

" İyi anlamlıymış . " Dedim kollarımı göğsümde birleştirip. Anlamadığım çok belli olmuyordur umarım ...

"Birine kendini affettirmek için kullanırsın artık . " Diye devam ettim .

"Umarım gerek duymam ."

Günümüz

"Gerek duydum ." Dedi Doğan yürümeye devam ederken .

"Git artık Doğan, iki özür bir şarkıyla tüm yaz yaşadıklarım bir anda silinmiyor . Sana geri dönmeyeceğim ." Dedim ellerim ceplerimde boş boş yola bakarken .

"Zaten bana geri dönmeni istemiyorum ." Durup sinirle yüzüne baktım . Birde hatasını mı kabul etmiyordu !? " Ece olmuyor , ne yaparsak yapalım olmuyor. Ya benle sen bir miyiz ? "

"Neyimiz var bizim ?" Diye sordum gözlerim dolmadan önce . Cidden bizim neyimiz vardı ya !?

"O fizik derslerinde anlatılan farklı kutup işleri bizde olmuyor ki . Dayım hep , insan ortak noktaları olmayan biriyle bir odada en fazla 2 saat oturabilir derdi . Biz bir yıl devam ettik . Sen yıprandın , ben kahroldum . Ama ne geçti elimize ? Olmuyor Ece ... Ben seni çok seviyorum ama olmuyor. Bizim konuşacak tek bir şeyimiz bile yok . Sen anlattığında ben dinliyorum ben anlattığımda sen dinliyorsun . Yorum bile yapamıyoruz ki birbirimizin sevdiği şeyler hakkında . Saatlerce konuşamıyoruz kendimiz hakkında . Ben senin en sevdiğin şarkıyı bile bilmiyorum ki ? İngilizce garip birşeydi . Bir kere dinleyebildim . Sırf senin için dinledim ." Devam edecek gibi oldu ama devam edemedi .

Bir süre öylece durduk .

"Yani senin deyiminle biz zarayla Adidas uyumu gibi birşeyiz ?" Diye sorduğumda birkaç saniye boş boş yüzüme baktı .

Sonra onun anlayacağı dilden çevirip cümleyi tekrar kurdum .

"Yani bizden bir cacık olmaz ? " Güldü.

"Öyle galiba. " Deyip sessizleşti

"Senden güzel hıyar olur aslında ." Dediğimde güldü .

Tekrar konuşmadan önüme döndüğümde içimden geçenleri söyleyip söylememek arasında kalmıştım .

"Doğan ?"

"Ha ?" Dedi önünde ki taşa vururken .

"Seninle de olmuyor sensiz de . En azından seninleyken eğleniyorum . " Tam konuşacağı sırada elimle durdurup devam ettim .

"Sen dedin ya az önce sen konuşunca ben dinliyorum , ben konuşunca sen dinliyorsun falan . Hiç yorum yapmıyoruz ama dinliyoruz . Belki belli etmiyorum ama ben senin anlattığın şeyleri dinlemeyi çok seviyorum. Ne bileyim mahalle kavgaların da kimi ne kadar dövdüğünü dinlemeyi , annen diyette diye 2 haftadır et yememen hakkında ettiğin küfürleri, Müslüm Gürses'e laf atan dokuzuncu sınıf çocuğu kenara çekip şarkılarını dinletmeni falan seviyorum . Sen anlatsan ben yine dinlerim . "

Kafamı kaldırıp gözlerine baktığımda gülümsüyordu .

"Harbi mi diyon?"

"Harbi ." Deyip devam ettim .

"Birbirimizi değiştirmeyeceksek yeniden deneyelim . Ben seni kendime benzetmeye çalışmayayım sende beni ? "

"Kızım ben seni değiştirmem ki zaten ben seni bu halinle seviyorum . Allah belamı versin tekrar sevgili olalım Gratis denen illetin önünde 4 saat seni beklemeyen Doğan ne olsun ? "

"Bak söz verdin bekleyeceksin . Hiç şikayet etmeden ."

Dediğimde gözlerini büyütür gibi oldu ama hemen kafasını salladı .

"Bekleyeceğim lan . Beklemeyen vegan olsun ."

Gülüp önüme döndüm .

Harbiden olmuştuk .

*******
Yeni kitabıma profilimden ulaşabilir , okuyabilir , oylayabilir ve yorum yapabilirsiniz .

11-C / Yarı Texting   *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin