Ö. B : Müsrifin Doğum Günü

2.6K 222 69
                                    

" Evet arkadaşlar , salçalı pilav için malzemelerimiz ; tuz , su , bulyon . "

"Salça koymuyor muyuz ?" Diye soran Emir'e döndüm sinirle .

" Yemeğin adı ' salçalı pilav ' olduğu için , salça ve pilavın konacağını zaten akıl etmeniz gerekiyordu. " Dedim .

Tüm akıllılar beni buluyordu !

"Bir dakika , bir dakika . Biz sabah sabah buraya salçalı pilav yapmak için mi toplandık?" Dedi arkadan gelen Metin .

"Arkadaşlar 100 kez anlattım ! Bugün Müsrifin doğum günü ve tüm yıl boyunca yaptığımız rezillikleri affettirmek için 11-A ve 11-C olarak toplandık. Bugün Müsrifi memnun etme günü ." Dedim tane tane .

"Herşey iyi tamam da , salçalı pilav ne âlâka?" Dedi Fuat .

" Dayımın en sevdiği yemek ." Diye açıkladı Ece .

"Vizyonsuz herif. " Diye mırıldandı Emir .
O sırada arkadan bunu duyan Doğan neredeyse koşarak buraya geldi.

"Salçalı pilava laf eden karşısında beni bulur ."

"Geçen haşlama için de aynısını söylüyordu." Diye açıkladı 11-A dan Eda .

"Çok biliyorsun herhalde ne zaman ne söylediğini?" Dedi Ece gıcık bir tonda .

"Ne söyledim ya ben şimdi ?" Dedi Eda şaşkınlıkla önüne dönerken.

"Aptal ." diye mırıldanaran Ece'yi duyduğumda gözlerim kocaman açıldı .

Zira Ece kimseye hakeret etmezdi !

"Ne oluyor ?" Diye fısıldadım Ece'ye.

"Şu kız , Eda mı ne ? Sürekli Doğan'ın yanında. Hiç sevmedim ." Dediğinde başımı salladım .

"Tatlı kız bence ." Dediğimi duyan Ece kocaman gözlerle bana döndü .

"Kınıyorum." Dediğinde tebessüm edip bana bakan gruba döndüm .

"Evet arkadaşlar , görev dağılımı yapıyorum iyi dinleyin . Gizem , Emir , Metin , Furkan , Cemre birlikte okula gidip konferans salonunu süsleyecekler . Eda , Nalan ve Ahmet markete söylediğim malzemeleri almaya gitsin . Ufuk , Meryem , Nisa , Sefa , Adnan ve Murat'ta Yemek yapacaklar . Geri kalanlar kalabalık yapmasın mutfakta , Ece ve Zeynep zaten Müsrifi çağıracaklar ."

"Madem sadece 16 kişi çalışacak bizi niye buraya topladın?" Dedi Fuat .

"Arkadaşım sınıfımızı temsil etmek ve müsrif için çabaladığımızı göstermek için buradayız ." Dedim sinirle .

"Of tamam ya , bende müsrife hediye yapayım madem." Dedi .

"Hah çok güzel . Furkan ve Buse'de sana yardım etsinler ."

Şipimi bir araya getirmek için gösterdiğim çabayı farketmediklerine sevinerek yerimde dikleştim .

"Bakıyorum , liderlik yapıyorsun sarışın. Kerem yok mu ?" Diyerek yanıma gelen Sevgilime (!) Döndüm .

" Yok o ve Şirin pasta almaya gittiler ." Sinirimi sesime yansıtmadan konuştum

"Şirin?"

"Yeni kız . Bizim sınıfa geldi geçen hafta."

"Ne ?" Dedi ölü balık görmüş bir ifade ile .

"Ne oldu?" Dedim anlamayarak.

"Ben artık yeni çocuk değil miyim ?"

"Öylesin de nereden çıkardın?"

"Ee benden sonra biri daha gelmiş okula ?"

Gözlerim şaşkınlıkla açıldığında dudaklarım aralandı .

Yeni çocuk artık yeni çocuk değildi ...

Aklıma birkaç hafta önce ki mesajlaşmalarımız geldi .

"Öyle mi sarışın ?"

"Öyle yeni çocuk."

"Okula geleli 2 hafta oldu. Yeni değilim artık sarışın ."

"Benimde lakabım kara ama sen sarışın diyorsun."

"Sarışınsın ..."

"Okula en son sen geldin ..."

"Vay be , ünvanımı kaptırdım ha ?" Dedi kederli kederli ."

"Üzülme be yeni çocuk, sen içimizde hep yeni çocuk olarak kalacaksın ."

Güldü .

⭐🌟⭐

"İyi ki doğdun Müsrif , iyiki doğdun Müsrif ."

Müsrif ona müsrif dediğimizi bile farketmeyecek kadar şaşkındı. Çünkü etrafı incelemekle meşguldü.

Sırasıyla bize , yanmış salçalı pilava , patlamış balonlara ve yıkık dökük pastaya baktı .

Yine durmamıştık .

Yanan pilav için kavga ederken tüm salonu yine (!) Birbirine kattığımızdan haberdardık .

Birbirimize attığımız balonlar , birbirine giren sandalyeler , dağılmış masa , yere dökülen kola ... Ve daha nicesi .

Bağırmasını beklerken Müsrif yine de güldü .

Ay n'oluyo , n'oluyo!

"Sağolun çocuklar öğrencilerimin doğum günü mü kutlaması beni çok onurlandırdı , her ne kadar birazdan bu salonu temizleyecek olsanız da sizinle gurur duydum. Ne diyeceğimi bilemiyorum. "

"Teşekkür edebilirsiniz ." Dedim.

"Notlarımızı yükseltebilirsiniz " Dedi Sefa.

"1 hafta ceza vermeye bilirsiniz ." Dedi Fuat.

"Biz-"

"Tamam! susun. İyiki birşey dedik
Hemen cıtıyorsunuz. Unutmayın cıvıttırmam." Müsrif sinirle konuştuğunda Ece araya girdi .

"Hadi dayı pastanı üfle ." Müsrif zar zor olsa da pastaya ulaştığında- patlayan balonlar ve dağılmış salon yüzünden ulaşamıyordu - yüzünde ki tebessüm soldu .

Ve tüm salonda bir gürültü duyuldu .

"Kim bu pastaya " müsrif doğdun iyiki ,bir insan niye müdür olur ki ?" yazdırdı lan "

*****

Yorum yapmayı unutmayın please

11-C / Yarı Texting   *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin