Sve je u ovom zivotu sranje-ali...zasto mi niko nije reko!
Izvadim slusalice iz djepa. Pustim melodiju klavira. Stavim ih u usi kaline.
Ona se vrati da drema na mojoj ruci. Njene majka je strasno glasna.Umorno trlja svoje celo. Sve sto meni odvlaci paznju u ovoj uzasnoj sobi jesu njene seksi stikle. Previse seta gore dole to me podseca na zivot sa njom i njenim skupim cipelama. Uzasno padam na zenske stikle.
-i zasto se ti kog davola nisi pojavio ranije!
Zacudjeno gledam u nju.
-da li si upravo digla glas na mene?
Glupa cinjenica u svemu ovom jeste sto je cela glupa kraljevska porodica na okupu. Plus tu je moja majka koja mudro cuti jer mi smo ti koji su ovde na dobitku. Kraljevina je zastarela a ja sam trebao biti buducu predsednik Grcke. Mada me to vise ne interesuje kao cerka kraljevske porodice. Ta razmazena devojka koja mi je popila mozak sa svojom nespretnoscu.
-ovaj...
Da li je moguce. Ona crveni. Znaci pasce na mene opet. Hah.
-uz duzno postovanje Grofe ali mojoj devojcici se spava. Mi bi smo vas sada napustili.
-molim vas...da li bi ste ostali ovde dok se sav ovaj haos ne sredi?
-razlog? Niste rekli vasoj cerki da je bila moja zakonita zena. I na sve to precutali ste da ima dete? Stvarno mi nije zao sto mi nije sigurno biti u vase drustvo.
Podignem kalinu. Moja majka ustane zamom.
-dovidjena Grofovi.
-ali...
Stanem kada mi stane na put.
-mislio sam da je ista ostalo od tvojih manira anastazija.
-molim te...zelim da je upoznam.
Odlete mi obrve ka gore.
-ha? Sada?
-da.
-molim te. Umoran sam od puta do ovde. Dosao sam kako bi potpisala puno starateljstvo meni. Ne zato sto ti mozda zelis da je upoznas.
U sve to ko joj moze verovati.
-sta? Reko si da je to moje dete. Zelim da bude pored mene.
-kao prvo ti nisi ni sigurna da je ona tvoja. Kladim se da ne znas ni koliko godina ima.
Zato molim te lepo ostavi mene i moju cerku na miru.Zaobidjem je.
Prevrnem ocima kada mi opet stane na put.-za ovo nisam ja kriva....zelim se setiti.
-anastazija imas svoju porodicu. Ne vidim zasto...
-zato sto je moja.
Iznanadim se njenoj odlucnosti. Te plave oci sijaju iz nekog razloga meni stranog.
Uzmem hemisku sa stola. Okrenem njen dlan pisajuci.
-ovo je broj preko koga mozes da kontsktiras mog asistenta.
Konacno napustim takozvani dvor. Bio sam ovde zadnji put kada me je odvukla da upoznam Grofa.
Iskreno jako sam smoren po pitanju nje ponovo. Sve sto zaista zelim je da kalina ima oba roditelja.Dugo sam putovao od ovog sela do moskve de se smestimo.
-da li dobro razmislio tadija?
-naravno da jesam.
YOU ARE READING
SAVRSENA ZENA
Romance"Reci su beznacajne u poredjenu sa tim pogledom..." Kada ti savrseni muskarac zazvoni na vrata zivota. Udje potpuno nepozvan. Sa sve detetom za koje tvrdi da je tvoje. Sve sto ti preostaje jeste da sizis. Nesreca za koju se ne seca. Grad za koji ni...