Sve je resenje samo u mojoj glavi.Uvucem se na drugu stanu. Okrenem im ledja.
Mozda je vise ne volim.
Da bi nekog voleo trebas imati zdrav razum.
Ja ga nemam.
Mozda sam ga imao kada je prvi put usla u moj zivot. Ali sada? Ne.
Tesko je deliti vazduh sa osobom kao sto je ona. Tesko je dozivljavati cesto snove u kojima iskaces iz svoje koze.
Kada god sanjam.
Nadjem se u tom bolnickom hodniku gde je sjurila adamu u zagrljaj prosavsi pored mene ko pored groba.Da nije to lako.
Ali zasto imam grizu savest onda.
Zasto?Samo me jede savest. Ne volim je. Ne vise.
...
-koja je ovo noc?
-cini mi se cetvrta ako se ne varam.
-dobro.
Izvucem novo pakovalje cigareta. Treba se psihicki pripremiti za ovo sto ide.
-zar tebe ne zanima sta cu ja uraditi kada mi ispricas?
-daces mi starateljstvo.
-ne samo to.
-sve izvan toga me neinteresuje.
-jedno mi nije jasno.
Prekrsti ruke ispod grudi. Sedne na pod. Nasloni se na krevet. Hm cesto je to radila.
-sta to?
-sta ti se desilo?
Vidi ti nje.
-ha?
-sta ti se desilo tadija? Posle nesrece?
-sacekaj sedmu noc. Jer tad te necu pustiti da spavas. Tada ces da slusas ono sto mi se desilo posle tebe i uvopse necu ulepsavati stvari.
Nakrivi glavu gledajuci me znatizeljno.
-zdravo.
Kazem prvo sta mi padne na pamet.
-hava sta radi ovde sin predsednice Grcke?
-on je moj verenik.
Mirno ispratim sok na svim tim licima.
-mi smo odlucili da se vencamo sledece nedelje. Pozvani ste. Ako zelite dodjite ako ne....
Nakezim se kada se osloni na mene dok ih posmatramo mirno.
-taj vas hir je prolazan. Nema svadbe. Decko vrati se odakle si dosao. A ti hava ces se udati za nekog dostojnog.
-uz nepostovanje vam kazem da nas nije briga za vase misljenje. Mi cemo boraviti u srbiji. Toliko.
Mahnem im pa izadjem. Isusa mi hrista ona se nije salila kada je rekla ds je Gefica. Vidi ti ovu kulu. Sto bi rekli braca turci masala.
-gde si ti kreno bez mene.
Zgrabi me od pozadi.
-mislim da se ne grli od pozadi.
-ja mislim da u tome nema pravila. Idemo nekud?
-sta je sa tvojima?
-upravo sam se odrekla titule.
-nisi valjda?
-o jesam. Sada idemo negde da jedemo gladna sam.
-hm. Moze.
-odrekla sam se titule?
YOU ARE READING
SAVRSENA ZENA
Romance"Reci su beznacajne u poredjenu sa tim pogledom..." Kada ti savrseni muskarac zazvoni na vrata zivota. Udje potpuno nepozvan. Sa sve detetom za koje tvrdi da je tvoje. Sve sto ti preostaje jeste da sizis. Nesreca za koju se ne seca. Grad za koji ni...