- Mi a fasz? - gyürtem össze, és dobtak volna ki, de mikor a kuka fölé hajoltam..nem. Megtartom.
- Jössz tesire? - ugrott elém Ati.
- Persze nem logóm el.. - néztem el oldalra, és gyors a szekrényembe dobtam a cetlit, amire egyből rácsaptam a szekrény ajtót és elfordítottam benne a kulcsot.
- Az meg mi volt? - nevetett, de a hangjában mintha aggódás lenne.
- Semmi, csak..matek házi - indultam el az öltözők felé.
- A matek házidat miért gyürted össze? - jött utánam.
- Mert.. - húztam az időt. Nem tudok neki hazudni, de nem akarom neki ezt elmondani. Nem megy - LETTI! - láttam meg a lányt az öltözőknél - Na gyere! Szia Ati! - integettem neki és a lánnyal beestem a női öltözőbe.
- Mi a fasz ember? Kajálni mentem volna.
- Kajálj itt! Muszáj volt, mert..ahj írtak egy cetlit, hogy Ati nem hűséges. Meglátta a papírt a kezembe, és kérdezett róla, de nem akarom, hogy tudja.
- Miért? - kérdezte, miközben a szendvicsét vette elő.
- Mert aggódna. Nem akarom.
- Ki írta a levelet? - harapott egyet.
- Fogalmam sincs. - ültem le, szembe vele.
- Ne szarozz már! Kidobálná a szart körülötted? - felelte teli szájjal, de csak szótlanul bámultam tovább - Mia!
Dorottya írta..- Honnan veszed?!
- Ő akarná neked a legrosszabbat. Egyértelmű, hogy ő írhatta.
- Lehet..de nem hiszem! Nem ilyen az írása. - fogtam a fejemet. Ekkor csöngettek és az összes lány bejött az öltözőbe. Nagy duma volt, pletyka, pletyka hátán..Dóri rám pillantott, de csak egy másodperc volt.
Suli után Marcellhez indultam. Atinak plusz órája volt, mert nem tudom milyen szakkörre jár. Lelkesen kopogtam a bejárati ajtójukon.
- Szia - nyitott ajtót a fiú. Látszik rajta, hogy sápadt, alig aludt.
- Szio! Jöttem látogatni - mosolyogtam kedvesen rá. Beljebb engedett és becsukta mögöttem az ajtót.
- Haza kéne menned..te is megfogsz fázni.
- De nem! Főzök neked egy jó anya féle meleg gyömbér teát. - indultam a konyhájukba. Sokat lógtunk itt régen, így ismerem a járást.
10 perccel később el is készült a tea. A fiú az ágyban feküdt és a telefonján játszott amíg oda nem értem hozzá és a kezébe toltam a bögrét.
- Igyad!
- Mesélj..mi van a suliban? - kérdezte.
- Írtak nekem egy levelet. Arról, hogy..Ati megcsal. Hasonlók..
- Tessék? Mégis ki? - nyújtottam oda neki a cetlit.
- Nem tudom. Ezen jár az eszem, és ahj! Letti azt mondta, hogy százszázalék az, hogy a Dorottya írta.
- Nem biztos. Orsi is lehet. Ő használ csillámos tollat.
- Jó, de hogy derítsem ki?
- Beszélj Orsival. Tuti fél tőled. - szürcsölte a teáját.
- Lehet, jó ötlet.. - feleltem. Még egy kicsit beszélgettünk, utána haza eredtem.
Tényleg beszélnem kéne Orsolyával..Másnap, csütörtök
YOU ARE READING
Mellékesen (Azahriah Fanfiction)
FanfictionMia és Dorottya szoros barátságot ápolnak, mindenki irigykedik, hogy mennyire jó barátnők. De vajon teljesen őszinték egymással? Egy lány barátságot felboríthatna örökre egy fiú? Mia ettől tart, ezért mindig is egy mély titkot rejtett el legjobb ba...