28.rész

701 37 9
                                    

Január 27. Csütörtök

Az Atiéknál töltött napom extrém volt. Extrémen tökéletes..Imádom a  vele töltött perceimet, csodálatos egyszerűen. Vele még a sulit is elviselem. Bár azt egyszer nehezebb. A jegyeim romlanak. Bár ezt befolyásolja anyám is. Borzalmas amit művel. Mindenért én vagyok a hihás, értelmes szót vele váltani megváltás lehetne. De már kit érdekel, próbálok a tanulásra koncetrálni. Mindenből körülbelül 3-as, vagy 2-es vagyok. Káosz!!

- Kérsz valamit a büféből? - lépett mellém Ati első óra után.

- Egy Twix megmentene. - elmosolyodtam halványan, mirenő egy puszit nyomott az ajkamra, azt követően elment a büfébe.

- Csá! - karolt át Dorottya - Képzeld el, hatalmas bejelentésem van -

- Nekem is! Végre kaptam egy négyest baszki!

- De nekem a bejelentésem az job-

- Meg képzeld el, Atiéknak félig kész az első nagyobb zenéjük. Klassz mi? A klippben én is benne va-

- Befejezhetem? - kérdezte Dorottya ellépve. Baszki, miért fakad ki most minden belőlem?

- Bocsi ne haragudj..tényleg jaj..mondd! - igazítottam meg zavaromban a kontyom a fejem tetején.

- Először is a rúzsod - törölte meg enyhén a szám alatt - túl sokat faljátok egymást Atival! - röhögött - viszont..Apád és anyud teljesen egymásra vannak hangolodva!

- Jó tudni..velem iszonyatosan..bunkó..flegma..mióta izé együtt vann-

- Mindegy! Örülök, apa iszonyat boldog! Ati is egyébként, bár valami más is van. Örülök, hogy a bátyám szakított egyébként Lettivel. Azóta ilyen boldog - ha tudnád, hogy együtt vannak..beszéltem valamelyik nap Lettivel és bevallotta. Bár a szívemre kötötte, ne mondjam el Dodonak, szóval állom a szavam hiába a legjobb barátnőm. Úgyis az a jó ha boldogok nem? - Mellesleeg..a legjobb hír, hogy - csörrent meg a telefonja. Hatalmas mosoly terült el az arcán, felmutatva nekem a mutató ujját felvette a telefont majd eltűnt. Ki hívhatta? Tudtommal nincsen senkije, mert arról tudnék. Nem a legjobb a szerelembe drága barátnőm..De mi lehet az az orbitálisan jó hír? Nem bírta volna kinyögni, de attól tartok én nem fogok neki annyira örülni.

- Tessék - érkezett meg Ati a csokimmal.

- Köszi! - adtam neki egy puszit - Imádlaak..

- Én is téged szerelmem - nézett rám a mogyoró barna szemeivel, miben egy pillanatra a fény is megcsillogott. Annyira de annyira aranyos!

- Ühm izé - jöttem zavarba - Mit csinálsz hétvégén?

- Befejezem a klipp vágást - ásított egyet míg beértünk a terembe.

- Szupeer..gondoltam átjöhetnél - ültem le a székre.

- Nem jó - ült mellém - Tényleg ne haragudj érte.

- Jaa..jó - feleltem lehangólóan. Miért csinálja ezt pár napja? Komolyan nem értem. Megváltozott valami, de nem szeretném, hogy bármi ami befolyásolja a kapcsolatunkat. Bazdmeg hát..!

- Tényleg sajnálom - hajolt közel a számhoz, hogy ezy csókot leheljen rá. Ezzel mindig eltud vinni egy másik világba, hogy ne foglalkozzak mással. Az édes száját sosem tudom megunni, majd ahogy a nyelvével beférkőzik a számba, hogy felkeresse az én nyelvem..az egész mellkasom átmelegszik ettől a bizsergő érzéstől - Lemegyünk papámhoz.

- Értem már - töröltem meg a számat. A rúzsomnak annyi.

Mire becsöngettek, Dorottya utána ért be. Hiába kérdeztem kivel telefonált csak mosolygott. Fasz tudja miért titkolózik. Szemet hányva figyeltem ezután inkább a tanárnőre. A másik dolog ami végig baszta sajnos az agyam, hogy mi lehet az a kicseszettül fontos dolog. De ez már csak nap végén jutott eszembe, mikor már hazaindult Dorottya. Addig másról faggattam, de nem árult el semmit.

Mellékesen (Azahriah Fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora