1. rész

635 14 0
                                    

Az én történetem nem átlagos és kicsit sem hétköznapi. Sajnos egy szörnyű tragédiával kezdődött, de hogy mivel végződik? Azt még nem tudni.

Az egész egy szeptember elsejei napon kezdődik, amikor a reggel felkelő nap fénye világítja be egész Seoult. Nehezen nyitom ki szemeim, semmi kedvem felkelni de sajnos muszáj, iskola van.
Gyorsan rendbe szedem magam majd szekrényemből leakasztom egyenruhám és magamra öltöm. Még szerencse, hogy nem kell mindennap ebben járnunk, csak ünnep napokon. Megnézem magam a tükörben és mikor úgy érzem, hogy már nincs mit tennem magamon elindulok.
Az óriási házban ahol már lassan 11 éve élek, úgy visszhangzik cipőm kopogása, hogy félek valakit felkeltek. A konyhába érve ShinYeol, aki anyám szerepét tölti be, serényen készíti reggelinket.

- Jóreggelt! -köszönök illedelmesen.

- Neked is NaRa! Készen vagy?

- Igen, persze.

- Tessék a reggelid. -nyújt át egy papírzacskót, benne ebédemmel.

- Köszönöm! -hajolok meg aprón- Megyek felkeltem YoNa-t és elviszem az oviba.

- Be fogsz időben érni az iskolába?

- Persze, hisz útba esik.

- Rendben, legyen szép napotok!

Megköszönöm kedves szavait majd rohanok a hugom szobájába, hogy felkeltsem. Nyűgösködve ugyan de sikerül őt kikönyörögnöm az ágyból. Gyorsan ráadom a ruháit és indulunk is. Nem akarok elkésni! Az óvoda kapujában megölelve hugomat engedem őt útjára. Megvárom amíg beér az épületbe. Az ajtónál megáll és egy utolsót int nekem, mosolyogva visszaintek majd futva indulok el a másik irányba. A sarkon befordulva egy hangos dudaszó zökkent ki rohanásomból. Oldalra nézve a legjobb barátnőm SoYang integet a kocsijából, hogy szálljak be. Gyorsan bepattanok mellé és megköszönve a fuvart újra útnak eredünk. A suli parkolójában gyorsan keresünk egy üres helyet és késve rohanunk be a nagy udvarra ahol az ünnepség éppen akkor kezdődött el. Szerencsére még csak az igazgatói beszédeknél tartunk, így nem maradtunk le semmiről. Gyorsan odasunnyogunk a többiekhez és beállunk a sorba. Természetesen egymásmellett állunk, ahogy minden évben. Az osztályunk nem túl nagy létszámú, csupán huszan vagyunk de ez is éppen elég. Oldalra nézek és meglátok két böhöm nagy melákot, valószínűleg testőrök. Hogy minek? Nos, mivel az osztályomba egy "híresség" jár. Hogy ki ő? Nem tudom ki ismeri őket, ki nem? De itt Koreában a leghíresebb K-pop együttes, a BTS tagja Jungkook. A végzős osztályt pedig nem mások ékesítik, mint V vagy másnéven Taehyung és Jimin. Igen, pontosan ők! Bár én ismerem JK-t arról a korszakáról amikor még csupán Jeon JeongGuk volt. Együtt jártunk már az általános iskolába is, akkor még kicsit sem volt híres. De mikor gyakornok lett a Big Hit-nél és betették a bandába minden megváltozott. Jött a hírnév, siker, rajongók vagy ahogy ők hívják Army-k és az ezekkel járó dolgok. Szinte az összes lány a suliban körbe rajongja őket és folyton a nyomukban járnak. Durva mi? Szerintem is! Most gondolom sokan felteszitek a kérdést, hogy mit keresek én egy olyan elit iskolában ahova ők is járnak? Nos, ez roppant egyszerű. Bang Sihyuk, a Big Hit ügynökség elnöke az apám, vagyis csak mostoha. Így az ő jóvoltából felvettek ebbe az intézménybe. Ami... hát mondjuk azt, hogy nem egészen biztos, hogy jó ötlet volt. Sajnos tudom és tisztában vagyok azzal, hogy nem tartozom ide és ezt néhányan mindennap a tudtomra is adják.

Mikor vége lett az ünnepségnek és bemutatták a végzős osztályt ők elvonultak saját termükbe, majd pár percre rá mi is mentünk a sajátunkba. Osztályfőnökünk Mr. Jang elmondta a szokásos beszédét, amit már harmadszor hallunk, hogy tanuljunk szorgalmasan, ne késsünk órákról, járjunk be mindennap stb stb. Szokásosan SoYang mellett ülök a leghátsó padban. Nem szeretek elől ülni! Az inkább az előkelők helye. Így természetes, hogy Jungkook ül legelől, mellette Hyewol az egyik legirritálóbb személy a világon és persze Kook legelszántabb rajongója. Szinte már beteges ahogy rajong érte!

The Band (JK f.f.) - BefejezettWhere stories live. Discover now