A napok lassan követték egymást és azon kaptam magam, hogy már október vége van. Mindenki lázasan készül a Halloween-ra. A BH-nél is lesz egy hivatalos halloweeni fellépés a legsikeresebb sztárokkal. És hát ki más ha nem a BTS lesz a vezető fellépő? Persze megértem, hiszen tényleg napról napra egyre sikeresebbek, sok a rajongó így természetes, hogy egyre több a fellépés és mindenféle nyílvános szereplésre meghívják őket.
Most is épp a céghez tartok egy megbeszélésre, hogy megtudjam mi lesz a dolgom a hétvégi fellépéseknél. Örülök a munkának, hiszen jó kis pénzt kapok érte, bár egy kis pihenő nem ártana. Több mint egy hónapja csak melózok, hol itt, hol a kávézóban, és este mikor hazaérek ott a tanulás is. De bírnom kell, egy kis nyomás alatt nem törhetek meg! Hisz mi lesz így Yonaval? Számít rám, nem okozhatok neki csalódást!Ezeken gondolkodva értem el a hatalmas épületig, ahol YongDalal karöltve mentünk fel a tárgyalóba. Mindenki ott volt aki csak számított, többekközt NamJoon is, a BTS leadere. Mikor meglátott csak biccentett egyet, viszonozva gesztusát ültem le a kihúzott székek egyikére. A megbeszélés meglehetősen gyorsan és vita mentesen telt, mindenkinek sikerült tisztázni a feladatát és engem is beavattak a részletekbe. Jelen állás szerint nekem is ott kell lennem az egész fellépésen, mert az internetes élőközvetítésnél kell majd segítkeznem. Nem épp a legsimább feladat de megbírkózom vele. Nem hencegésként de jól értek a technológiához. Miután végeztünk a teremben lévő emberek egyként álltak fel és meghajolva a vezérigazgató előtt távoztak a helységből. Engem még marasztalt, mert beszélni akar velem. Sejtem miről de nem akarom lelőni a poént. Megvártam amíg mindenki kimegy azután közelebb mentem hozzá.
- Beszélni akart velem uram?
- Igen. -ült vissza székébe- Ma nagy feladatot bíztam rád NaRa, nem szeretném ha csalódást okoznál! Világos?
- Persze, értem. Nem lesz semmi gond.
- Azt ajánlom is! Sok múlik ezen a projekten, szeretném ha minden gördülékenyen menne.
- Mindent megteszek a sikerért uram.
- Ha jól teljesítesz, talán némi változást is elérhetsz. -ivott bele kávéjába.
- Változást? Pontosan mire gondol? -bevallom nem igazán értettem mire céloz.
- Hát ha bebizonyítod nekem, hogy bízhatok benned akkor jutalomban fogsz részesülni.
- Miféle jutalomban?
- Majd -emelte fel mutató ujját- időben megtudsz mindent. A fő a precíz és hibátlan munka!
- Rendben, mindent meg fogok tenni, ígérem!
- Most elmehetsz!
Csak bólintottam majd egy gyors meghajlás után hagytam el a tárgyalót. „Ez meg mi volt?” Üvöltötte egy hang a fejemben. Jutalom? Mégis miről beszélt? Talán pénzről? Sosem láttam még ilyennek és soha nem ajánlott még fel még csak ehhez hasonlót sem. Kezdtem azt érezni, hogy ez csak valami vicc.
A folyosón legnagyobb meglepetésemre NamJoon várakozott. Megpillantva engem elindult felém.- Szia! NaRa ugye? -állt meg előttem.
- Igen.
- Beszélhetnénk pár szót?
- Persze. Baj van?
- Nem dehogy, csak a fellépéssel kapcsolatban szeretnék veled egyeztetni, ha már te csinálod az élő showt. Van időd egy kávéra? -uh ez meglepett.
- Öm, ja persze ráérek.
- Szuper. Gyere tudok egy jó helyet, ott jobb beszélgetni és a légkör is nyugis.
YOU ARE READING
The Band (JK f.f.) - Befejezett
FanfictionEz egy tipikus szerelmi történet ám egy kicsit sem hétköznapi szereplőkkel! Aki szereti a BTS együttest, annak itt a helye! Ha szeretnél egy igazán izgalmas kitalált történetet olvasni, akkor nézz szét nálam! Mivel ez egy saját sztori a leírtak nem...