5. rész

230 12 0
                                    

Eközben a Bang család otthonában

Istenem ez a Jungkook! Mért kellett ma ezt csinálnia? Nem hiszem el még most sem. Gondolataimból a mellettem lépkedő Yona hozott vissza.

- Mikor megyünk már be?

Egy ideje csak a hatalmas ház előtt állunk. Mióta elhoztam őt az oviból képtelen vagyok belépni oda. Félek mi vár rám ha bemegyünk. ShinAh biztosan elpanaszkodta magát Sihyuknak, hogy én mit műveltem ma vele.

- Mindjárt bemegyünk Yona, csak még egy kört sétálunk oké?

- Ahh... oké.

Tudom nincs ínyére a dolog, de muszáj még egy kicsit bátorságot gyűjtenem. A következő kör után amit a tömb körül tettünk össze tudtam annyira szedni magam, hogy bemenjünk végre. ShinYeol fogadott minket a konyhában.

- Csakhogy hazaértetek! Már azt hittem bajotok esett?

- Nem dehogy, semmi baj sincs. Csak egy kicsit sétáltunk Yonaval. Segítsek valamiben?

- Nem kell köszönöm. Menj és csináld meg a leckét, szólok ha kész a vacsora.

- Rendben.

Felmentem a szobámba és drága hugom velem tartott. Eljátszott az ágyamon amíg én a házit csináltam. Hétre mindenki hazaért és együtt megvacsoráztunk. Legnagyobb meglepetésemre eseménytelenül telt az este. Mi lett ShinAhval, hogy nem kapott az alkalmon és nem árult be? Csak nem tervez valamit?
Olyan 9 óra körül mikor végeztem a zuhanyzással arra léptem be a szobám ajtaján, hogy drága "testvérem" az ágyamon ül. Tudtam, hogy még nincs vége!

- Csakhogy kész vagy végre!

- Mit akarsz ShinAh?

- Azt hiszem a mai dolgot még nem fejeztük be. -tette karba kezeit.

- Légyszi ezt ne. Nem lehetne holnap?

- Nem! -vágta rá azonnal- Mi volt ez a mai kis jelenet? Mégis mióta vagytok ti jóban Jungkookal?

- Nem vagyunk jóban.

- Azt mondta...

- Tudom, de nem igaz. -vágtam szavába- Nem vagyunk barátok. Ne kérdezd mért mondta mert nem tudom. De nem kell miatta aggódnod nem fog többet beleszólni a dolgainkba.

- Azt ajánlom is! -állt fel, de kifelé menet megállt mellettem- Nem szeretnélek mégegyszer a közelében meglátni! -súgta oda majd egy aprót lökve rajtam kiment.

Csak ingattam fejem, egyszerűen már nem tudtam ehhez mit szólni. De ki tudna? Inkább csak megrántottam vállam és aludni mentem.

Másnap reggel elvittem Yonat az oviba és siettem az iskolába, nem szerettem volna elkésni. Tekintetemmel Jungkookot kerestem, beszélni akartam vele. Megmondani, hogy hagyjon békén és többet ne szóljon bele a dolgaimba. SoYang segített nekem a keresésben és hála neki az emeleten találtunk rá. De azonnal megtorpantam amint megláttam, hogy ShinAhval beszélget. Szuper már csak ez hiányzott. Ki tudja milyen baromságokkal tömi tele ismét a fejét? Ha megint azt hazudja, hogy barátok vagyunk és megkéri, hogy szálljon le rólam akkor nagyon nagy bajban leszek. Minél messzebb akartam lenni tőlük, így barátnőmet karon ragadva behúztam őt a terembe.

- Ez meg mi volt? Azt hittem beszélni akarsz vele? -vont kérdőre.

- Igen de nem ShinAh társaságában! Jobb ha nem lát Kook közelében.

The Band (JK f.f.) - BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora