Ébresztőm hangos zajára ébredtem fel. Gyorsan rendbe szedtem magam és indultam is a stúdióba. Nem akartam elkésni. Legtöbben már ott voltak és a díszletet csinálták. YongDal bácsi már alig várta, hogy köszönthessen. Nagy mosoly kíséretében ölelt magához, viszonozva gesztusát karoltam át én is. Bemutatott a stábnak, azoknak akik még nem ismertek, a staffosoknak, majd nekiálltunk a munkának. A vezetőproducer elmagyarázta mi hogy lesz, mikor hova kell álljak és milyen szemszögekből filmezzek. Mikor mindent letisztáztunk a nagy szupersztárok is megérkeztek. Meglepte őket, hogy itt látnak, szerintem még össze is súgtak a hátammögött. Kook intett nekem ahogy V és Jimin is. Nem akartam bunkónak tűnni így visszaintettem, de hamar a kamera mögé álltam. Ők gyorsan átöltöztek és egy villám egyeztetés után beálltak a díszlet közepébe. Elkezdtük a forgatást. Az új számuk címe Fake Love lett. Hm, milyen találó. A lejátszóból felcsendült a már korábban felvett dal és a fiúk elkezdték a táncot. Egész jó lett a koreográfia és a forgatás is meglehetősen csendesen, eseménytelenül telt, mármint ahogy egy zenei videó felvétele telhet. Szerencsémre egyszer sem hibáztam, bár nagyon koncentráltam is nehogy hibát vétsek, hiszen nem akartam sem Sihyuk sem a fiúk előtt beégni. Bár volt egy rész amikor majdnem kiesett a kezemből a kamera... Kicsit váratlanul ért a jelenet mikor Jungkook hirtelen elkezdte fölhúzgálni az ingjét. Legalább ebbe beavathattak volna! Jó hogy nem vetkőznek már le teljesen. Bár szerintem az Army lányok roppanttul örülnének neki. De szerencsére hamar összeszedtem magam és újra képbe tudtam kerülni. Igyekeztem profinak mutatni magam, ami amúgy kicsit sem vagyok, de mindent megtettem azért, hogy ne tűnjek abszolút amatőrnek. Kb a harmadik felvétel után már meg se kottyant a kis mutogatós jelenet. Bár egy kicsit elcsodálkoztam... Sok idő eltelt mióta közelről láttam Kookot és azóta kicsit megváltozott. Mármint külsőleg. Egészen jól kidolgozta azokat a kockákat. Vagyis nem! Jesszusom miket beszélek már!? Elmentek nekem otthonról tuti. De azt meg kell hagyni, hogy sokat dolgozott megjelenésén.
Olyan fél 12 felé a vezetőproducer felállt székéből és mindenkit elküldött szünetre, hogy kajáljanak valamit. A fiúk azonnal áltöltöztek és már rohantak is a másik helyiségbe, ahol egy terített asztal várta őket. Hát... a "pénzes zsákokért" mindent nem? Engem persze otthagytak, hogy pakoljak össze és csináljam vissza a díszletet amit a fiúk levertek, hogy minden tökéletes legyen a további felvételekre. Sajnos sokan azt hiszik, hogy egy videokliphez elég egyszer felvenni a jeleneteket, pedig ez közel sem igaz. Főleg ha a klipben más helyszínek is vannak, mint például ennél. Egyes jeleneteknél le kell állni, átmenni egy másik stúdióba, hogy ott szintén felvegyünk néhány képkockát, aztán vissza az elejére. Szóval ez egy nagyon bonyolult és összetett munka. Na és persze természetesen én leszek az aki ezt az egészet összerakja és szétszedi majd. Ugyan ki más? De nem panaszkodom, hiszen jó kis pénzt fizetnek érte. És a nagy összegekért meg is kell ám dolgozni.
A nagy pakolás közben észre sem vettem mikor bejött valaki. A hátamhoz érve durván megijesztett, amitől azonnal a padlón kötöttem ki. Felnéztem a röhögő fiúra, aki annyira nevetett, hogy szinte folytak könnyei.
- Nagyon vicces vagy Jungkook. -jegyeztem meg szarkasztikusan.
- Nem akartalak megijeszteni. Nem tudtam, hogy ennyire ijedős lettél. -segített felállni, de nem hagyta abba a nevetést.
- Nem vagyok ijedős, csak nem számítottam rád, ennyi. De nagyon örülök, hogy így elszórakozol rajtam. -jegyeztem meg cinikusan- Amúgy mit keresel itt? Nem ebédelned kéne? -folytattam tovább a pakolást.
- Én is ezt akartam megkérdezni. Azt hittem jössz velünk enni, mit csinálsz itt?
- Nem látod? Összepakolom amit ti szétbarmoltatok.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The Band (JK f.f.) - Befejezett
ФанфикEz egy tipikus szerelmi történet ám egy kicsit sem hétköznapi szereplőkkel! Aki szereti a BTS együttest, annak itt a helye! Ha szeretnél egy igazán izgalmas kitalált történetet olvasni, akkor nézz szét nálam! Mivel ez egy saját sztori a leírtak nem...