Még mielőtt beértünk volna a suliba megkértem Taehyungot, hogy álljon meg két sarokkal odébb, hagy szálljak ki. Persze ellenezték de tántoríthatatlan voltam. Odaérve újra a szokásos közeg fogadott, a srácokat körbe kapták a lányok. SoYang autója is hamar begördült a parkolóba így megvártam míg leteszi a kocsit aztán együtt mentünk az emeletre. Fent már levettem a kabátom, nem szerettem volna ha rámmelegszik és megfázok. Yang kerek szemekkel nézett rám, hirtelen nem is értettem miért.
- Mi az? -kérdeztem értetlenül.
- Az... -mutogat pulcsimra, ekkor esett le- azaz én pulcsim?
- Aha. Majd visszaadom. Jimin adta reggel, hogy ne a tegnapi cuccomban kelljen jönnöm.
- Mi? Te ott aludtál a srácoknál? -kérdezte meglepetten.
- Igen. Történt egy kis incidens aztán Kook nem engedett haza.
- Mi történt?
Elmeséltem neki mindent, a ShinAhval való beszélgetésemtől kezdve a találkozásig az állítólagos apámmal. Mire végeztem szegény lányt annyira lesokkoltam, hogy megszólalni sem tudott. Be kellett csuknom a száját, hogy a sok tátogatástól ki ne follyon a nyála. Közben jött a tanárunk és beinvitált minket a terembe. Leültünk és továbbra is ijesztően sokkolt képet vágott, kezdtem félni, hogy egésznap így marad.
- Nemár Yang, hagyd ezt abba! Kezdesz megijeszteni. -löktem meg.
- Bocsi csak... Hűha! Na és mért nekem kell ezt utoljára megtudnom? -háborodott fel.
- Mert mondjuk eddig én sem tudtam? -kérdeztem vissza ugyanabban a hangnemben- Különben is, tegnap történt minden te meg éppen Jiminnel randiztál. Most zavarjam meg a nyáladzásotokat? -nevettem.
- Ezért még kapsz! -ütött karon- Tudhatnád bárhol legyek, bármit csináljak engem hívhatsz akár éjjel kettőkor is! Főleg ha ilyesmik történnek. Hiszen barátok volnánk nem?
- De.
- Akkor meg? Legközelebb ilyen ne legyen vagy eskü megverlek! -próbálta fenyegetőnek láttatni magát, ami nem igazán jött be.
- Oké oké, ígérem több ilyen nem lesz. -tettem szívemre a kezem.
- Azt ajánlom is! Amúgy -vette elő könyvét- mit kezdesz az apáddal?
- Őszintén? Fogalmam sincs. Még abban sem vagyok biztos, hogy tényleg ő az igazi apám.
- De a teszt azonosságot mutatott ki nem?
- Hát de... De akkor is. Most egy ilyen tesztet könnyű hamisítani.
- Jaj NaRa, és mégis mért hamisítana valaki egy apasági tesztet azért, hogy beadja neked, ő az apád? Mit nyerne vele?
- Ez igaz... -belegondoltam abba amit mondott és 100%-osan igaza volt.
- Én nem mondom meg mit csinálj, de legalább annyit megtehetnél, hogy meghallgatod. Attól nem lesz semmi bajod és nem is ígérsz semmit. -vont vállat.
- Talán... De ezt még átgondolom.
- Oké. Ha bármi segítség kell szólj én itt vagyok. -hálásan átöleltem- Apropó, mi lesz Jungkookal?
- Mi lenne?
- Elmondod neki amit ShinAh mondott?
- Asszem' igen. Ha tovább akarja ezt folytatni csakis titokban lehet. Nem szeretném ha miattam bajba kerülne ő vagy bárki a bandából.
YOU ARE READING
The Band (JK f.f.) - Befejezett
FanfictionEz egy tipikus szerelmi történet ám egy kicsit sem hétköznapi szereplőkkel! Aki szereti a BTS együttest, annak itt a helye! Ha szeretnél egy igazán izgalmas kitalált történetet olvasni, akkor nézz szét nálam! Mivel ez egy saját sztori a leírtak nem...