Reggel arra ébredtem, hogy a nap a szemembe süt. A mellettem alvó fiúra pillantottam és muszáj voltam a látvány miatt mosolyogni. Óvatosan kicsúztam mellőle, felöltöztem és kimentem a konyhába. Ahol csak Jint találtam, aki már serényen tevékenykedett a tűzhelynél.
- Jó reggelt! -mentem oda.
- Neked is! Kávét?
- Kérek köszönöm. -töltött egy pohárba majd elmondva ízlésemet úgy ízesítette be nekem- Köszi szépen. Jól fog esni, hulla vagyok.
- Hogy hogy? Nem tudtál aludni?
- De csak...
- Csak nem sikerült ugye? -kacsintott rám az éppen érkező Hoseok.
- A helyében én sem sokat aludtam volna. -jegyezte meg Jimin is, szokásos huncut mosolyával.
Jesszusom! Ezek most célozgatnak valamire? Talán láttak minket vagy hallottak? Remélem nem! Jesszus de ciki!
- Miről beszéltek srácok? -kérdezte az álmosan tátogó NamJoon.
- Csak arról, hogy mért nem tudott NaRa aludni és mi sem. -tájékoztatta Yoongi.
- Elég hangosak vagytok szivem. -hallom meg ahogy Hobi a fülembe suttogja.
Még a kávémat is félrenyeltem, majdnem megfulladtam. Ők pedig hangos nevetésben törtek ki. Nem értettem most mi olyan vicces. Annyira ciki volt ez az egész, hogy éreztem ahogy rákvörös leszek. Aztán végre megérkezett Jungkook is Tae oldalán.
- Mi ez a jó kedv srácok? -kérdezte Kook mosolyogva.
- Semmi. Csak a barátnőd olyan kis hiszékeny. -próbálta elmagyarázni Hobi, hogy min is nevetnek de a röhögéstől alig bírt beszélni.
Örülök neki, hogy ilyen jól mulatnak rajtam, miközben én egy kisebb szívrohamon megyek keresztül.
- Mi van? -nézett kérdőn.
- Semmi, csak egy kicsit ugratták NaRat. -tájékozatta Jin.
- Remélem semmi sértőt nem mondtak? -jött oda és egy gyors puszit nyomott homlokomra.
Én továbbra sem bírtam megszólalni csak bólintottam. Miután a többiek is lenyugodtak leültek reggelizni. Én inkább gondoltam megnézem mi van a lányokkal, elég volt mára ennyi sokk a fiúktól. De egy aprónyit beszélgetésükből még elcsíptem.
- Gratula haver. -asszem' ez Hobi hangja volt.
- Mihez? -kérdezte Kook, kajával szájában.
- Az estéhez. Remélem jól mulattál?
Nem kellett odanéznem tudtam, hogy rákacsint plusz hallottam ahogy rácsap vállára. Jungkook az összes kaját amit a szájába tömött azonnal kiköpte és ott fuldoklott, közben a többiek csak kiröhögték. Legalább nem csak engem szivattak meg így reggelre.
A vendégházba érve láttam, hogy ShinAh már fent van.- Szia! Régóta fent vagy?
- Nem. Kb egy órája. Hogy telt az estéd?
- Azt most hagyjuk. Inkább öltözz!
- Mi? Minek? Hova megyünk?
- Hát suliba! Muszáj bejárnunk az iskolába ShinAh. Amúgyis te már végzős vagy, ott kell lenned a vizsgákon.
- Nem érdekelnek a vizsgák. Mit érek velük? El akarok tűnni innen!
- Ha végeztél a sulival elmehetsz, ahová csak szeretnél. De ahhoz le kell vizsgáznod. Szóval hajrá csipkedd magad!
YOU ARE READING
The Band (JK f.f.) - Befejezett
FanfictionEz egy tipikus szerelmi történet ám egy kicsit sem hétköznapi szereplőkkel! Aki szereti a BTS együttest, annak itt a helye! Ha szeretnél egy igazán izgalmas kitalált történetet olvasni, akkor nézz szét nálam! Mivel ez egy saját sztori a leírtak nem...