Alig egy héttel azután, hogy hazaengedtek már azon kaptam magam, hogy a kávézóban dolgozom. Nem bírtam otthon ülni és bámulni a négy falat. Na meg már nem bírtam tovább elviselni Sihyuk gyilkos pillantásait, amiért a lánya ennyire megszégyenítette őt az iskolai viselkedésével. Aznap mikor a kis barátaival megvertek engem, behivatta őt az igazgató az iskolába, hogy mit tett velem a lánya. És még plusz megalázás volt neki az is, hogy pont a Bangtan fiúk vitték be a lányokat az igazgatóiba. Azóta áll a bál a háznál, ahogy Amerikában szokták mondani. ShinAht nem láttam azóta kijönni a szobájából, még wc-re sem. Pedig ő nem arról híres, hogy betartja a szobafogság szabályait. Nem tudom mi lelhette őt. Gondolataimból egy szemem előtt integető kéz hozott vissza.
- Föld hívja NaRat! -hallom meg SoHee vidám hangját.
- Igen? -rázom meg fejem.
- Azt mondtam lejárt a munkaidőd. -nevetett- Hol jársz te lány?
- Nem túl messze. -löktem el magam a pulttól- Segítsek valamit?
- Áh nem kell. Már csak papírmunkám van, azt meg nem sózhatom a nyakadba. Meg amúgyis bonyolult.
- Megnézhetem? -követtem őt az irodába.
- Felőlem. -tolta elém a papírokat.
Beleolvastam és egyáltalán nem volt nehéz irat, sőt könnyen értelmezhető volt. Leültem a vele szemben lévő székre és elkezdtem töltögetni. Gyorsan haladtam vele.
- Honnan értesz te ehhez?
- A BigHit-nél folyton én csináltam a papírmunkát, szóval nem újdonság ez számomra.
- Klassz akkor segíthetsz nekem mindig. -nevetett.
Folytattuk együtt a munkát. Olyan nyolc körül betoppant Hee bátyja is és a szokásos kis box jelenetük után leült közénk. Mint mindig most is elegánsan de mégis lezseren volt felöltözve. Be kell valljam egész jó stílusa van.
- Hjajjj! -nyújtózkodott el Hee, biztos elfáradt a sok írogatás közben- Na nekem azonnal szükségem van egy nagy adag kávéra. Gum? -nézett bátyjára.
- Nem kössz.
- NaRa?
- Nem kérek köszi. Nekem holnap suli nem akarok fáradtan menni.
- Oké akkor egy cukorral teli, habos, fahéjas csodát csinálok magamnak.
- Csak bele ne szeress a kávédba hugi. -kiabálta utána.
Csak mosolyogtam, olyan jó így látni őket, tényleg ez az igazi testvéri szeretet. Bár sokat viccelődnek, verekednek, húzzák egymást de mégis látni, hogy BoGum bármikor képes lenne Heet megvédeni akár a legkisebb bajtól is, és ez fordítva is igaz. Jó látni, hogy valahol ez még létezik.
- Neked nem járt már le a munkaidőd? -nézett rám.
- De.
- Csak nem az a rabszolgahajcsár kényszerített erre? -biccentett a papírok felé.
- Nem, dehogy. SoHee haza akart küldeni én ajánlottam fel, hogy segítek.
- Kedves tőled. De nem kell ezt csinálnod ugye tudod?
- Igen tudom, de szívesen csinálom. Szeretek segíteni.
- Ez jó dolog, de ne nagyon hangoztasd. -kuncogott fel- Egyszer kihasználnak a jó szíved miatt. Talán nem Hee, de nem mindenki olyan, mint ő. -sok igazság volt abban amit mondott, igaza van.
CITEȘTI
The Band (JK f.f.) - Befejezett
FanfictionEz egy tipikus szerelmi történet ám egy kicsit sem hétköznapi szereplőkkel! Aki szereti a BTS együttest, annak itt a helye! Ha szeretnél egy igazán izgalmas kitalált történetet olvasni, akkor nézz szét nálam! Mivel ez egy saját sztori a leírtak nem...